Spring naar bijdragen

Donderdag 25 december 2008


stien

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 196
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Blacky: het is iets om dankbaar voor te zijn, dat je zoveel mooie herinneringen aan je ma hebt.
Voor mijn ma zou ik geen ode zingen, ze heeft het ons altijd heel zwaar gemaakt. Daar zit ik nog wel mee, want als iemand er niet meer is, dan is alles ineens anders. Niet anders, maar het staat in een ander licht.

Ze zijn hier aan de wandel en ik heb even pauze.
Heel even maar dus en kom bij jullie even op adem.

Vandaag nog een heel , heel erg gevaarlijke dag.

Trees: ik las net nog wat je gisteravond schreef. FF een dikke (((((((((((((())))))))))))))) knuffel van mij.

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An
Vandaag nog een heel , heel erg gevaarlijke dag.

gaan we even voor je omzetten in

het is wel een gevaarlijke dag, maar ik ben goed voorbereid
drank zou niets maar dan ook niets, niets , niets toevoegen en me alleen maar verward maken
de stress vergroten, me onzeker maken en morgen de schuldgevoelens.
Misschien denk ik wel aan drank maar de behoefte is er niet
ik hoef geen alcohol
kerst is gewoon een dag voor de familie niet voor mijn verslaving

An hou je taai meid!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An ik heb de laatse dagen geleerd dat ik beter naar de mooie dingen ivm mijn jeugd kan kijken inplaats van naar de slechte dingen , want wrok hebben is heel slecht voor mij
het liedje gaat over vluchten , weg vluchten zoals ik ooit gevlucht ben uit het huis van mijn ouders op 17 jaar richting belgie ........... het heeft mij denk ik van vele slechtere zaken behoud .
safierke muchas gracias , altijd als ik jou denk moet ik aan orxeta/orcheta denken :heart:
marjo ben aan de deur bezig
zo zakouskis zijn binnen met de hulp van misty en gispy , die rakkers komen dat zo maar uit mijn bord halen :$
nu ga ik een kerststolleke eten , ja ja ik ben beetje omgekeerd :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky, zaag maar lekker door. Ik stook zoveel momenteel, ben straks wel aan wat hout toe:D
Zo al ff naar mn ouders gewandeld, kopje koffie gedronken en net met broer en zoontje geluncht. Soepie en stoofpeertjes met vla en slagroom, mmmmmm. Heel fijn.

Ja, ik kan me goed voorstellen dat weinig of geen familie hebben een extra gemis is, zeker met dit soort dagen. Vanmiddag ff nix, misschien straks nog wel ff een tukkie. Heb zo beroerd geslapen vanacht. Hondje nu lekker op de bank(mn broer is ff weg, ssst, niet verder vertellen) klassiek muziekje aan, beetje vrede in m hartje.
Toen ik nog dronk zou ik nu herstellende zijn van en megakater en met smart wachten totdat ik weer aan het bier zou kunnen. En gelukkig kon dat met Kerst meestal redelijk vroeg, ach ja. Those where the days, maar niet heus. Nu zonder kater is een heerlijk gevoel. Heb dat nog geen enkele x gemist. Fijn vind ik dat.

En ja, wat extra melancholie heb ik altijd met kerst, familie of geen familie. Vorig jaar rond deze tijd was ik ook hier, alleen was mn broer toen niet thuis. Ik heb volgens mij nog nooit zoveel gehuild als in die week. Tjeesus, het hield maar niet op. OOk mn hondjes op de bank(kleedje erop), kacheltje aan en maar janken. Was goed, nix mis mee. En op oudjaarsdag definitief een streep onder onze relatie gezet, voor zover we die nog hadden. Hoe anders is de situatie nu. Het kan verkeren. Ik hoef nu niet de hele tijd te huilen, al ben ik wel verdrietig.
Eigenlijk gaat het best goed met me. En dat is ook wel es fijn om te constateren. Ben blij met mn nieuwe lief, ik vind straks vast wel wer werk, het gaat wel goed komen, ook al vind ik niet altijd alles gemakkelijk.

Har, blij te lezen dat je niet alleen bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BB in belgie heeft zagen twee betekenissen ;)
daar juist het even heel moeilijk gehad , zoals jullie weten zou ik naar mijn nicht bellen , en had ik ook gedaan maar ze nam niet op , heb toen wel iets ingesproken , daar juist belde die nicht mij op met hun beste wensen maar ook met de vraag wat er was , ze weet dat ik anders niet bel , dat van mijn oudste broer dan maar verteld ;-((
jij krijgt ook veel op je pad zei mijn nicht tegen mij , ppff wat moet ik daar nu op antwoorden
"aanvaarden wat men niet veranderen kan " wel hoopte ze mij in een nabije toekomst eens te zien , maar dat blijf ik iets moeilijks vinden , hun ma , mijn ma haar zuster denkt dus dat mijn ma in een brand door kortsluiting gestorven is , en ik ben iemand die wat dit betreft nogal rap door de mand valt :devil:
zo ben weer weg laatse stukje deur ppff puzzel puzzel puzzel met een kromme muur .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Mensen, allen een fijne kerst, met een stukje tevredenheid.
We kunnen het ultieme geluk trachten te bereiken,maar een beetje tevredenheid
lijkt me goed!
Dus bij deze!!! :)


@ Stien, Hoi vrouwtje, twee jaar droog is niet niets, daar is moed, durf en inzet voor nodig!
Je gaat goed en ik denk dat het goed blijft gaan!!;)
Dat het privé ook beter mag gaan.
Een knuffel van Soothe!

Groet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste forumgenoten,

Een beetje laat misschien, maar ik wil iedereen fijne Kerstdagen toewensen. Voor velen zullen het misschien geen gemakkelijke dagen zijn. Ik hoop toch dat iedereen een gevoel van rust en vrede mag ervaren. Meer kan een mens toch niet wensen?

Stien, het is me gisteren ontschoten, maar ik wil je graag feliciteren met 2 jaar nuchterheid. Een geweldige prestatie! :present: Geniet ervan, en ik wens je ook dit jaar droge feestdagen.

Kaia, evenals Soothe gefeliciteerd met 13 maanden droog! Ook geweldig, zoals iedere droge dag een reden tot vreugde is! :present:

Hier is alles "pais en vree", ondanks dat mijn hoofd nog steeds nogal de neiging heeft met me weg te hollen. Gelukkig is Soothe bij me voor de broodnodige afremming. :D

Liefs van Anna :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O, o, Den Haag
Mooie stad achter de duinen
De Schilderswijk, de Lange Poten
En het Plein
O, o, Den Haag
Ik zou met niemand willen ruilen
Meteen gaan huilen
Als ik geen Hagenees zou zijn


@Kaia
1:) 2:) 3:) 4:) 5:) 8:) 7:) 8 :) 9:) 10:) 11:) 12:) 13:heart:

Wat een prestatie, bijna niet te geloven. Maar het is waar.
Geluk meid!! Fijne dagen!!
Groet. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...