Spring naar bijdragen

Donderdag 25 december 2008


stien

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 196
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

buenos dias aan iedereen :present:
deze dame is juist uit bed gerolt , nou ja heb nog lang muziek zitten binnen halen waarvoor mijn dank aan don Antonio ivm zijn link voor torrent :moon:
de meeste van jullie zullen vandaag wel heerlijk aan de dis zitten , deze dame niet maar ook de triestige momenten zullen over gaan gewoon mijn eigen een beetje verwennen en er niet te erg bij stil staan en mijn negatieve gedachten geen voeding geven .
geniet van jullie familie zo lang het kan want het kan soms vlugger gedaan zijn als wat men zelf vermoed
met liefde in mijn :heart: groet ik jullie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik vindt dit een mooie vinden


Waarom komen en gaan bepaalde mensen in je leven?

Mensen komen in je leven om een bepaalde reden, een seizoen of een heel leven.
Als je weet om welke reden het is, weet je wat je voor die persoon kan doen.
Als iemand in je leven is om een reden, is het gewoonlijk omdat je een behoefte hebt geuit.
Ze zijn gekomen om je te helpen door een moeilijkheid heen, je te begeleiden met ondersteuning en je fysiek, emotioneel of spiritueel te helpen. Ze zijn er om een reden waarvan het nodig vindt dat ze er zijn.
Dan, zonder dat jij iets verkeerd doet, of op zomaar een moment, zegt of doet deze persoon iets om de relatie te beëindigen. Soms gaan ze dood, soms lopen ze weg. Soms keren ze zich tegen jou en dwingen je tot een standpunt. Wat we ons dan moeten realiseren, is dat aan onze behoefte is voldaan, onze wens is vervuld, hun werk is gedaan. Het gebed dat je opzond is beantwoord en nu is het tijd om verder te gaan.

Sommige mensen komen in je leven voor een seizoen, omdat het jouw beurt is om te delen, te groeien of te leren. Zij brengen je een ervaring van vrede of ze brengen je aan het lachen. Ze kunnen je iets leren dat je nog nooit gedaan hebt. Ze geven je gewoonlijk een ongelooflijke hoeveelheid vreugde.
Geloof het, het is echt , maar slechts voor een seizoen.

Relaties voor de duur van je leven, leren je levenslessen, dingen waar je op kunt bouwen om zo een solide emotionele fundering te hebben. Het is jouw taak de lessen te accepteren. Hou van die persoon en stop wat je hebt geleerd in alle relaties en situaties van je leven. Men zegt: 'Liefde is blind maar vriendschap is helderziend'.

Dank je dat je een deel van mijn leven bent, of het nu is om een reden, voor een seizoen of voor het hele leven is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Merry dinges allemaal, voelt allemaal nogal raar voor mij, niet verwonderlijk. Heb iig toch kunnen regelen dat ik vandaag onder de pannen ben. Ga op bezoek bij F. die momenteel tijdelijk in het Labrehuis onderdak heeft en morgen vieren we samen gepland de 2e kerstdag hier samen met A.
Vanmiddag een potje biljarten daar en vanavond komt hij en een vriend hier eten....A. gaat zodadelijk naar haar ouders.
Komt wel goed met de kerst dus. Fijne dag jullie allemaal.
Lieve groet
Har

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ik ben er nog eventjes. Nog een uurtje terug gegaan naar bed want ik was er erg vroeg uit.
Zal vandaag verder niet hier zijn want dat vind het thuisfront niet zo gezellig denk ik. Rond 3 uur gaan we weg eerst naar de begraafplaats :( bij enkele dierbare iets kerstigs neerzetten zodat ze in ieder geval weten dat wij ze niet vergeten zijn.
Wij ook lege stoelen aan de kersttafel, een stoel nog maar net leeg, enkele maanden, 18 jaar is ze geworden, dit word de eerste kerst zonder haar, heel zwaar. Maar we zijn met de hele familie dus zullen elkaar steunen. Als ik er aan denk springen de tranen alweer in mijn ogen, zo shit kan het leven soms zijn en vooral die stomme moordende ziekte K.

Maar goed we maken er vandaag ondanks alles toch een fijne dag van. Ik heb een nwe jurk en laarzen, dat zal me wat worden. De jurk is zo strak dat ik niets kan eten, ben ik bang anders knap ik eruit:huh: en die laarzen zo hoog dat ik er niet op kan lopen, dus ik blijf maar zitten de ganze dag, het is in ieder geval wel chique :) en dat was de bedoeling.

Carolien bedankt voor je kerstgroet jij ook een fijne dag.
Albertina heel veel plezier bij Houtje
Tasseke laat je niet kisten door je broer, oor in oor uit en houd de eer aan jezelf
An heel veel gezelligheid vandaag
Blacky houd je taai en niet te veel sombere gedachten vandaag ook al zit je alleen
Pip lekker eten en hele fijne kerst

en natuurlijk voor de rest allemaal een fijne dag en je weet het WIJ ZIJN ADB dus geen probleem!!!!!!
Laat de rest maar lekker zupen als ze dat willen, wat zullen ze morgen spijt hebben hahaha

Kerstknuffel van moi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie kerstboom Adam :)

Marjo dank je wel voor je mooie kadootje :sun:

MERRY XMAS allemaal,
nuchter,
helder,
geen roes,
geen kater,
genieten van de kleine dingetjes hoe klein dan ook...

en de mindere dingen/momenten mogen er ook zijn, schrijf jezelf niet af als je je (wat) minder voelt maar accepteer het als deel van jezelf, want tegengestelde waarden vullen elkaar aan!

liefs,
Kaia.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmorgen heerlijk uitgeslapen, nu lekker ontbijten met gerookte zalm en brie
Dan een wandeling in het zonnetje, de warmste kerst in jaren.
En vanmiddag bij vrienden het kerstdiner
Gezellig met twee kleine jochies van 3 en 5 jaar oud, spelletjes doen en een lange wandeling maken met mijn en hun hond
Daarna kindertjes naar bed en dan gaan we klaverjassen, geheel nuchter maar heel veel lol zullen we hebben.
het wordt de eerste droge kerst voor mijn man en onze vrienden.
mijn tweede al weer!

Ik wens jullie allen een fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D:moon::light::D:moon::light::D:moon::light::D:moon::light::D:moon::light::D:moon::light::D:moon::light:

Kaia en Soothe wat zal er al een roest op die knop zitten na 13 maanden!!
S U P E R S U P E R S U P E R S U P E R S U P E R S U P E R S U P E R

:D:moon::light::D:moon::light::D:moon::light::D:moon::light::D:moon::light::D:moon::light::D:moon::light:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P

SOOTHE en KAIA! Het SOKA-team!

Met dit echt teamwerk zijn jullie al 13 maanden onderweg in een nieuw en beter leven.

:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P


Zo, dan sneeuwt die mijlpaal niet onder tussen al het kerstgedoe.

Iedereen een goeie morgen en fijne kerstdag gewenst. Maak er voor jezelf een mooie dag van. Laat het stressen maar aan de anderen over.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

kaia & soothy van harte allebei met jullie 13 maanden nuchter zijn :heart:
voor de rest gaan mijn gedachten vandaag uit naar mensen die zoals ik alleen zijn , die de familie niet rond zich hebben soms uit onvrijwillige keuze .
makkelijk NEEN maar moeilijk gaat ook zegt blacky heel stoer B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Blacky,

een dikke knuffel en een arm om je heen.
ik begrijp je gevoel.
Voor het eerst dit jaar vier ik ook geen kerst met mijn zus.
Mijn moeder leeft ook niet meer zals je weet.
Morgen komt mijn vader en ik ben heel erg blij dat ik naar Houtje ga.
We komen wel even op ADB om een beetje met je te babbelen.
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi pipke :present:
echt alleen voel ik mij niet , want weet dat ik in vele hun hart ben vandaag , maar mensen hebben nu ook hun verplichtingen brbrbr raar woord verplichtingen ;-(
ik ben aan het werken , roberto carlos op de achtergrond sinds jongs af aan mijn lievelings zanger , zakouskis staan in de oven en straks bank hangen zal wel ergens mooie film op de tv zijn .
ik kan mij goed voorstellen dat jij na de feesten blij gaat zijn een poosje alleen te zijn en zo hebben we allemaal iets ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...