ferry Geplaatst 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst 27 december 2008 Hoi Rudy,Ik vind het prachtig om te horen, dat het zo goed met je gaat. Dat doet mij ook goed.Marieke44,Gelukkig voelde jij het ook gisteravond. En laten we hopen, dat de moderator goed ingrijpt. En je hebt je eerste stap gezet, wat betreft je relatie. Heb je dat zelf ook in de gaten??Marjo,Ik heb diepe bewondering voor je en respect. Ik hoop dat het je gaat opleveren, wat je ervan verwacht.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst 27 december 2008 Dank je zeer Ferry! Spud, mooi!Net twee keer met dochter naar de stad geweest. Eerste x de beurs vergeten... Het gaat goed. I feel free!!!! Nu, voorbereiden.Kom later vanavond terug.Laat het gebeuren maar even los!Blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst 27 december 2008 Blacky,Weet je, dat Spaans begreep ik toch niet.Je bent er weer en daar ben ik blij om.Mensen,Ik dacht koffie en dan even snel een was laden en dan voor het eten nog snel bijlezen, maar dat laatste zit er nog niet in. We gaan eerst eten en ik, ik laat de eerste staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst 27 december 2008 Corinne, goed plan, ik doe mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst 27 december 2008 Trouwens, bij mij stapelen nu de manden met SCHONE was zich op, joepie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst 27 december 2008 Ferry en Rudy, bij mij riep gisteravond dezelfde herinneringen op als bij jullie. Wel merk ik dat mijn reactie tegenwoordig heel anders is dan een paar jaar geleden, als er heftige dingen gebeuren. Ik laat me minder meeslepen, voel me meer afwachtend. Dat is een gevolg van het langer droog staan denk ik, maar ook van alles wat ik hier al eerder heb meegemaakt.Ondanks alles wat er gezegd is, de beledigingen en pogingen anderen van hun stuk te brengen, heb ik eigenlijk met Geer te doen. Het is duidelijk dat hij het flink te kwaad had gisteravond, en daar heeft hij het zelf misschien nog wel het moeilijkste mee.Corinne, ik weet dat je een kei bent in het jezelf groot houden. Ik hoop dat je het van je af hebt kunnen laten glijden, en dat alles wat er tegen en over jou gezegd is je niet uit balans heeft gebracht. Hou je taai meisje! Marjo, heel veel sterkte met je beslissing. Ik hoop dat je nu wat meer rust kunt vinden.Verder heb ik vandaag niet zo gevolgd, mijn excuses daarvoor. Allemaal een fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst 27 december 2008 Hee Wing, gremlinmepster nodig? Zeg dit maar even hardop, soms is de dreiging al genoeg. En voor de hardnekkiger: MEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPOPZOUTUHSTELLETJEMINKUKELSGOOIZELFDIETROEPINJEMIKKRIJGZELFDEROESENEENDIKKEVETTEKATERMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEP! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst 27 december 2008 MEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPOPZOUTUHSTELLETJEMINKUKELSGOOIZELFDIETROEPINJEMIKKRIJGZELFDEROESENEENDIKKEVETTEKATERMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEP MEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPOPZOUTUHSTELLETJEMINKUKELSGOOIZELFDIETROEPINJEMIKKRIJGZELFDEROESENEENDIKKEVETTEKATERMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEP MEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPOPZOUTUHSTELLETJEMINKUKELSGOOIZELFDIETROEPINJEMIKKRIJGZELFDEROESENEENDIKKEVETTEKATERMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEP MEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPOPZOUTUHSTELLETJEMINKUKELSGOOIZELFDIETROEPINJEMIKKRIJGZELFDEROESENEENDIKKEVETTEKATERMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEP MEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPOPZOUTUHSTELLETJEMINKUKELSGOOIZELFDIETROEPINJEMIKKRIJGZELFDEROESENEENDIKKEVETTEKATERMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEP MEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPOPZOUTUHSTELLETJEMINKUKELSGOOIZELFDIETROEPINJEMIKKRIJGZELFDEROESENEENDIKKEVETTEKATERMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEP MEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPOPZOUTUHSTELLETJEMINKUKELSGOOIZELFDIETROEPINJEMIKKRIJGZELFDEROESENEENDIKKEVETTEKATERMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEP MEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPOPZOUTUHSTELLETJEMINKUKELSGOOIZELFDIETROEPINJEMIKKRIJGZELFDEROESENEENDIKKEVETTEKATERMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst 27 december 2008 Hoeveel treden heeft die HALTschaal eigenlijk?Hee je bent BEREGOED bezig, al ruim een week dus alweer, zo tof om te zien, en dan zie ik je nog niet eens in 't eggie, kan je nagaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst 27 december 2008 Kaia, geweldig! Die houden we erin!!Ik heb fijne kerstdagen gehad. We waren bij vrienden en zij hadden een boom met een slinger die een van hen 50 jaar geleden op de kleuterschool gemaakt heeft. Ook hebben ze nog allerlei poppetjes uit hun verleden met de verhalen erbij. Dan vind ik een boom heel mooi.Vraagje: laat tactus ook weten of ze iemand in de ban doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst 27 december 2008 Zolang ie lacht = goed teken. Wie het laatst lacht lacht het best, ik drink niet, jij lacht, jij drinkt niet, ik lach en dan lach jij weer okay? Vandaag mag jij mijn best Over lachen gesproken...wist je dat je bloed en je organen nu al een stuk zuiverder zijn dan ze waren? Je lever, je hart, je hersens... ze vieren feest nu, helemaal uit hun dakkie zonder drank!En die gremlins? Ha, die onderschatten jou jammerlijk! Alsof je zou vallen voor die goedkope zelfde dronkenheid -gaaaaap seen it been there blabla- duh, jij weet wel beter, jij laat deze kans om te ontdekken hoe jouw leven verder gaat zonder gremlins niet aan je voorbij gaan nu die eerste dikke vette kop eraf is, dus bye bye gremlins!MEPMEPMEPMEPPERDEMEPMEPIKLUSTJULLIERAUWKOMMAAROPIKBENERHELEMAALKLAARVOORSTERKERNOGIKBENERMEERDANKLAARVOORSNEUEMANNEKESENNOGFOEILELIJKOOKMEPMEPMEPMEPPERDEMEP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst 27 december 2008 Marjo: Fijn dat je deze moeilijke beslissing zonder ruzie kunt bespreken. En, heel knap dat je de stap hebt durven zetten.Kinderen Pink Floyd meegegeven Ook Led Zeppelin? Dat zou helemaal perfect zijn;)liefs en sterkte:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst 27 december 2008 Wing: hou je goed joh! Je bent zo goed bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst 27 december 2008 Vogel een boom met een slinger?Om de batterij voor de lampjes aan te slingeren?Mijn vader had vroeger een auto met een slinger.aanslingeren dat ding anders was er geen beweging in te krijgen.Vandaar.Grapje hoor, Kan me voorstellen dat aan de hand van de juiste ingredienten het verleden weer gaat leven.Mooi vind ik dat.Misschien de leeftijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst 27 december 2008 Rudy, denk wel dat leeftijd meespeelt............. Nostalgie he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst 27 december 2008 Vogel: fijn dat je het zo fijn hebt gehad!Wingchun, super dat je je hier komt melden!Hungry: drink een glas water, ga wat lekkers maken, verwen jezelf maar eens heel goed op deze bijzonder dag van je 2de weekAngry: ben je niet (kan ik desgewenst wel wat aan doen? )Lonely: daarom zijn we er hier voor elkaar! Uiteindelijk moeten we het allemaal zelf doen en deze tijd gaat ook weer voorbij, nieuwe tijden nieuwe mensen om ze mee te delen, heb geduld, voor nu ben je heel goed voor en met jezelf bezigTired: neem een warme douche, ga slapen, beetje tvkijken (20 uur komedie op rtl8), beetje hier zijn... komt wel goed met jou, gewoon volhouden, nu gaat het er om, dit maakt je supersterk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst 27 december 2008 was nog niet klaar......slinger bestond uit touw waar uitgeknipte rondjes doorheen zaten die geverfd waren en met lijm hard gemaakt waren.typfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst 27 december 2008 kaia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst 27 december 2008 Ja precies Vogel ,nostalgie hoort allemaal bij het Kerstverhaal.Och ik denk dat zolang je er niet bij drinkt je alles aan die boom kunt hangen.je hoort van anderen wel of het gepast of ongepast is wat er hangt.En dan ben je in gesprek.dat is waar het om gaat.Ik had dit jaar geen boom.Heb hem trouwens niet gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst 27 december 2008 Wie de drummer niet eert, is het slagwerk niet weerdBen je okay Wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst 27 december 2008 Rudy, wij hebben al ruim 20 jaar geen boom meer. Ik/wij hebben er niets mee. Daarom ontroerde de boom van onze vrienden me denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst 27 december 2008 Je hebt gedronken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst 27 december 2008 even plat op de bank.de vermoeidheid slaat toe.tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst 27 december 2008 (eerlijk=eerlijk, khebem niet van mezelluf... ben je al boos?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst 27 december 2008 Nou, helpt dit Wing? moet je morgen even op mijn werk komen kijken hoe ik een houten beschadigde muur heb geverfd met latex. Tijdens het schilderen moest ik steeds aan jou denken en aan strijklicht en aan hoe een echte schilder die mij aan het werk ziet helemaal gek zou worden. .zootje maak ik er van....... maar het is wit en ik ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden