Mai Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Haha! Woman! Alles is goed!Als het maar helpt.Nu snap ik waarom Wing zo rijk is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Maar.. Hij is er nietIn dit geval wil ik ook welals mediator optreden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Precies, alles mag behalve drinken, zelfs een jointje mag best maar daar heb ik zo ontzettend geen zin in. Dus hoe voel ik me dan als ik wel zou blowen ?? Zo zou ik me ook voelen als ik wel zou drinken. Easy as that.Val nu even in herhalingen enzo maar whatever, het moet goed in mn koppie gestampt worden. Stamp stamp stamp. vooruit kijken, consequenties zien en de gevolgen in acht nemen. Het kwartje valium zal zo wel gaan werken.Net genoeg om het gejaagde gevoel weg te nemen.En een beloning.Als het vandaag goed gaat mag ik morgen iets leuks voor mezelf kopen. of ik 100 euro kwijt aan Winchi, of ik heb morgen iets leuks voor de boeg. Ga ik naar de kringloop en koop iets leuks, prettigs, onzinnigs, een hebbedingetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Kirky, goed gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Hee Kirky: Goed man!!! Wow! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Ik merk dat het bij mij vaker zo gaat. Ineens komt het opzetten. Ga ik uitrekenen hoelang ik al droogsta en dat het best wel weer mag. En daar ie ie dan. Het heldere beeld van mezelf aan tafel met die flessen.In 10 minuten is het gebeurd. Zo gaat het dus altijd.En dan ?? Heb ik een bonte avond (uche uch dat is ook een illusie) en ben ik weer drie dagen ziek, en duurt het weer 1.5 week voordat ik weer fit ben.Even weer projecterenAls ik nu 3 repen chocola zou eten zou ik er goed ziek van zijnAls ik nu 3 jointjes zou roken zou ik er goed ziek van zijnAls ik nu 3 broodjes frikandel zou eten zou ik er goed ziek van zijnAls ik nu drie zakken drop op zou eten zou ik er goed ziek van zijnAls ik nu 3 flessen cola zou drinken zou ik er goed ziek van zijnAls ik nu 3 flessen wijn zou drinken zou ik er goed ziek van zijnDus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Zoek me de hele dag al suf om de botervloot met roomboter...Spoorloos verdwenen! Had ik net zo'n zin in een cräcker met roomboter Ach! verkeerde draadjeNou ja. Maar ff weer wat doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Kirky geweldig!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Als ik nu 3 pakken crackers zou eten met 3 pakjes roomboter zou ik er goed ziek van zijn quote: Originally posted by: marjoZoek me de hele dag al suf om de botervloot met roomboter... Spoorloos verdwenen! Had ik net zo'n zin in een cräcker met roomboter Ach! verkeerde draadje Nou ja. Maar ff weer wat doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Marjo, koelkast?, vriezer?, vesterbank?, op de tafel nog?, in een ander kastje?, wat heb je er het laatst mee gedaan?op je bol gesmeerd om het glimmend te krijgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Ik ga even chillen op de bank met doggie, als het niet gaat meld ik mij weder..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 quote: Originally posted by: womanAls ik nu 3 pakken crackers zou eten met 3 pakjes roomboter zou ik er goed ziek van zijn En je rok moet ineens 1 of 2 maten groter:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Ha, ha, ha, Albert,Tegenwoordig hebben heel wat vrouwen de broek aan hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Ja weet ik Floortje, maar dat is ze niet aan het maken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Albert: Slim, attent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Ik heb tot 23.00 uur voor mezelf! Ik kan het haast niet geloven!Lekker eens alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Floortje, daar kan een mens soms best aan toe zijn en geniet ervan hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Ga nog even naar de moestuin. Lekker buiten en het regent niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Kirky, ik heb altijd mensen om mij heen. Dit is uitzonderlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Woman, vandaag de tweede keer dat ik in de lach schiet: "dan werd ik wat fitter dronken..."Prachtige uitspraak.Ik betrap me er op dat ik op het laatst ook van die dingen aan het bedenken was: hoe kan ik nou die roes hebben zonder er de volgende dag rot uit te zien of een erge kater te hebben. Slimme plannen heb ik uitgevonden, maar tenslotte had ik toch die smak alcohol binnen.Marjo je kan natuurlijk ook gewoon even op de fiets springen en een pakje boter halen.Trouwens binnenkort verwacht ik een bericht: geitenboter te koop.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Woman,Je kunt zoveel leukere dingen doen met je lijf dan drinken.Geen wijngifsmaak meer in dat mooie danslijf van je.En bedwelm die sprankelende geest van je ook liever niet.Je kunt beter een paar uur trek uitzitten dan een dagenlange kater.Gaat wel weer over. Is misschien de ontlading na dat gesprek. Laat het wegebben.Van rose word je niet fit. Er zit alcohol in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Nou het duurde even, maar hier ben ik dan. Grote tranen & teleurstelling, Cito veel slechter gemaakt dan verwacht. Ik weet wel hoe het komt, onrust in de klas. Leraar moet nu zijn best gaan doen op middelbare school maar hij geeft wel het gewenste advies, gelukkig. Dus niet in één keer klaar maar de moeilijke(re) weg. Maar een moeilijke weg is ook een weg. Net als stoppen met JWW, ook een goede weg naar een beter leven, maar niet de makkelijkste. Soms best moeilijk. Nu naar de tandarts, 3 x happen voor een dubbeldekker, en dan voetballen, hoe ik het eten tussendoor naar binnen moet zien te flitsen is me nog een raadsel. Dank voor duimen & medeleven, nu kon ik haar steunen omdat ik zelf sterk was, ipv meeblèren. Niet zo constructief hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Marieke, fijn dat je er goed met je man uit bent gekomen. Kirky goed gedaan die cursus. En die papieren zullen het vast niet op jou gemunt hebben...Die hele rompslompzooi hoort er nou eenmaal bij. Stapje voor stapje kom je uiteindelijk wel verder.Jammer dat er zo'n heisa van die citotoets wordt gemaakt. Alsof een mens geen leuk leven kan hebben met vmbo. Alsof een leven afhangt van opleidingsniveau. Laat die kinderen toch in hun eigen waarde.Nou ik zal maar niet vertellen dat ik schandalig veel uur achter elkaar heb geslapen en dat ik van dutjes altijd enorm opknap Leg mij op een bed of bank en ik snurk weg...Nu ik weer iets langer achter elkaar helemaal alcoholloos ben neemt het lekkere gevoel en de energie weer toe. Yeehaa! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Aaaach, Houtje, was die meid erg teleurgesteld? Maar mag ze nu wel naar de school die ze wil?Daar bewijst ze zich dan vast wel.Ik vind het erg sneu voor haar dat ze niet heeft behaald wat ze had verwacht. Jammer dat die testen een momentopname zijn.Blij voor jou dat je het nu aan kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Hallo allemaal,Ach Houtje,Wat een stom gedoe ook met die citotoets.Het is maar zo,n momentopname.Bij mijn kinderen heb ik er nooit veel waarde aan gehecht, en ze zijn allem goed terecht gekomen.Er is inderdaad helemaal niets mis met v.m.b.o.Als je kind uiteindelijk maar gelukkig is\wordt.Dat is toch het belangrijkste in het leven.Kirky,Harstikke leuk voor je joh, dat je eindgesprek zo goed ging.Heb je gewoon verdient!Woman,De ergste trek alweer een beetje over?Wat een gevecht is dat dan opeens weer he.Sla je erdoorheen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden