Spring naar bijdragen

woensdag 4 maart


nico

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 277
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Nou Vie! Daar denk ik dus niet eens aan..
Dirty mind is a joy forever Vietje! Hahaha!
Nou ja zeg. Zo kun je iets wat heel negatief bedoeld
was, wel omdraaien naar, ja, positief? Iig lachwekkend.

Das het plan. LEREN plannen.
maar vooral (en ik hoop dat er een BB, Ziza ed meelezen):



DOEN!!! CQ AKTIE!!!!


Riep ik een jaar geleden ook al.
Dus, hou ik vanaf nu mijn muil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas,

ik sluit me aan bij Vie,
Vaak denk ik, tjee Tapas waarom verder zoeken,
je schrijft zoveel wijsheden waar ik veel mee kan.
Zo zonde dan dat je zelf niet kan voelen hoe ik over je denk.
Echt wat jij schrijft zijn vaak eye openers voor mij.
Ik zou je zo gunnen dat je tevreden bent met jezelf.
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is een compliment Vie,
was het in de praktijk ook maar zo, ik kan soms enorm overvallen worden door paniek, of de hele dag met een blok beton in mijn maag rondlopen en als iemand maar naar me wijst dan jank ik al, mezelf de diepte in denken en mezelf waardeloos vinden, geen mensen om me heen verdragen, steeds maar bezig zijn met hoe anderen over me denken. Van alles willen doen maar uiteindelijk niks doen, doodsbang dat het niet goed genoeg zal zijn en ben niet tevreden met mijn leven op dit moment. Het frustrerende is dat ik het verder goed doe, Dat ik weet dat ik bovenstaande gedachten en gevoelens heb en dat ik daar rekening mee houdt... maar dat ik het af en toe ontzettend moeilijk vind om te accepteren dat dit het is en dat ik het hiermee moet doen. Ik doe het goed maar waarom voel ik me dan niet gelukkig of rustig of berustend?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina, ik kan me best voorstellen
dat je niet kunt slapen. Te moe, te emotioneel.
Het was een goed weerzien, je bent vast blij dat ze er weer zijn!
Drukte maakt ons hoofd vol. En dempen doen we niet meer.
Dan maar even zo. Beetje hier van je afkletsen, helpt wel.
Wat zullen we doen, een bekertje warme melk, of zal ik goede
nachtrustthee zetten?

En, oh ja. Ik schreef ook nog iets over dat je je niet teveel
zorgen over anderen moet maken eigenlijk. Maarja. :D

En wat je schrijft aan Tapas.
Vind ik hartstikke lief!

Zie je Tapenade! Je bent een lieverd!
Mocht het lukken met mij, dan wens ik je alvast
veel succes bij de psych! ;)

Nou, vooruit.
Voor iedereen:

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carolien, fijn dat je een prettige dag hebt gehad.
En ik ben veel te laat op, potverdrie nog aan toe, morgen moet ik vroeg naar de fysiotherapeut want er moet iets gedaan worden aan mijn knie. Gelukkig is dat een puur praktische zaak die waarschijnlijk wel gemakkelijk op te lossen zal zijn.
Tientje als ik zo'n dag had gehad als jij, zou ik ook even moeten chillen. Zoveel indrukken, geen wonder dat je moe en wakker tegelijk bent.
Marjo ik heb een t-shirt waar dat op staat: a dirty mind....
Welterusten allen en tot schrijfs, blij dat ik vandaag weer wat van jullie heb geleerd en heb mogen delen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief Marjo,

ik loop hier ook al een tijdje mee en dan raak ik toch erg betrokken bij
een aantal mensen.
ja en als ik dan zo nadenk, denk ik, ik heb niets te klagen.
Maar toch, vandaag was een druk dagje, en nu pijn aan mijn been.
Dus even een bakje thee, paracetamolletje en slapen.
Jij ook slaap lekker op je bankje.
Heb je wel een mutsje om je koppie warm te houden?
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie zijn allemaal lief! en ik ook gtverdrrienogantoe
maar waarom voel ik me dan steeds zo waardeloos?
naja, die vraag ga ik vrijdag maar eens aan de psych voorleggen en kijken of we samen een antwoord kunnen bedenken

en nu ga ik op kattenjacht het rotbeest zit weer voor de voordeur en vertikt het om naar binnen te komen, ik heb nog 1 truuk in mijn trukendoos, ze is helemaal waus van mijn koptelefoontjes, die ga ik maar eens als een vishengel uitgooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En toch nog even Tapas, ik heb dat precies zo. Blokken beton, niemand kunnen velen, zenuwachtig, denken wat anderen over me denken, piekeren. Het gevoel niet bij je gevoel te kunnen. En weet je wat? Dat blijkt bijna iedereen te hebben. Behalve dan mensen met een plaat voor hun hersens of de echt gelukkigen die op zondag zijn geboren, hihi. Ik ben op DONDERdag geboren en nog een ram ook, wat een combinatie.
Ik vind het zelf niet erg om een beetje te ploeteren. Leuk is het niet, maar op een bepaalde manier wel interessant. Misschien is het wel aan alkies eigen om alles perfect en instant te willen.
Nu heb ik nog een plan erbij: gelukkig zijn met de momenten dat ik blij ben.
En nu echt welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Ik val nog even binnen en zie dat Tapas gaat hengelen naar een kat. Nou, succes dan maar.

Mijn tweede rookvrije dag zit er op. Tot nu toe gaat het me goed af. Trek valt mee. De zuigtabletten zijn mij te sterk, dus ik neem er geen 4 met een 5de in reserve, maar 3 en die doe ik elk in twee keer.

Het optreden van vanavond was een succes. Leuk publiek en lekker gezongen in mijn Afrikaanse outfit. Vlaardingen heeft vrouwendag goed gevierd. Zondag vieren we dat hier in Dordrecht en treden dan ook op.

Ik ben nu wel moe en ga maar vast een beetje opslomen met een spelletje en een boterhammetje.
Morgen kijk ik wel wat iedereen geschreven heeft (als ik daar aan toe kom).

Jullie zijn keien. Ga zo voort, maar doe geen dingen hals over kop. Na het onder de knie hebben van de alcohol is het voor mij van groot belang om heel geduldig met mezelf om te gaan. Dus met net zoveel geduld als ik voor anderen kan opbrengen. Voldoende aandacht aan mezelf besteden is belangrijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...