Spring naar bijdragen

woensdag 4 maart


nico

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 277
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Het zonnetje is hier nu ook weg en er komt een donkere lucht an. Moet dus rennen om mijn was op tijd binnen te krijgen. En straks met 3 kinderen op de fiets naar huis.
Maar goed, dat vanmorgen wel de zon scheen heeft me wel goed gedaan. Voel me al beter dan gisteren.
Ook de trekmomenten nemen af, soms dagen helemaal geen trek, wat voor humeur ik ook heb. Zou ik het dan eindelijk een beetje beginnen te leren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Carolien , van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren:present:
Hier ook zo'n schildergek.
Ik schilder net als jij ook dieren.
Heb je blog bezocht en vind het erg goed wat je maakt.
Ik schilder zelf heel wild en vrij tegenwoordig, heel anders dan jij, maar bij mij gaat het om de kwaliteit en ik vind jouw werk kwalitatief erg goed
Mijn website te laten zien is een beetje teveel privacyschendeing, maar ik wil hem je wel
in een PB-tje toesturen, als je dat leuk vind

Albertina, ik weet niet wat je hebt, maar dat thuiszitten, dat niet leuk vinden en je nog moeten verantwoorden ook lijkt me echt geen pretje.
Mischien kun je creatiefs gaan doen.
Ik ben tekenleraar en ga soms naar een oude vriendin met ME, ze is begonnen met schilderen en ik begeleid haar dan thuis, geef haar wat adviezen zodat ze dan weer een tijdje doorkan.
Misschien heb jij wel iemand in je kennissenkring,die dat ook kan/ wil doen.

Kleien is ook heel leuk en heel bevrijdend.

Ik wens jullie allemaal een fijne alcoholvrije dag toe.
Ik ga nu de vierde alcoholvrije dag tegemoet, ben nog wel erg moe, maar alla
dat neem ik dan maar voor lief.

Groetjes van Pepita

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag mensen,

ik kom alleen even hallo zeggen. Heb zo een late dienst. Vanmorgen naar de mondhygiëniste geweest: auw! Op de terugweg was ik wat geirriteerd dat ik zoveel nadenk over niet drinken. Alsof ik dus de hele tijd aan drank denk. Deed ik dat ook toen ik dronk? Hmmm...
Zo werken, late dienst. Beter dan thuis hangen.

liefs van Joy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ze gaat sowieso naar de school die ze het leukst vindt, maar ze wil het liefst naar een bepaalde stroming en daar moet je een minimaal aantal punten voor hebben.

De cito was erg rommelig verlopen omdat een jongetje met gedragsstoornissen (die met een rugzakje bij hen op school zit) had gegooid met meubilair e.d. Wij hebben toen met een aantal ouders gezorgd dat hij ergens anders zijn Cito kon maken. Niets tegen dat jochie, maar toch EIGEN KINDEREN EERST. Dus daarom ben ik een tikkie nerveus. Haar entree toets in groep 7 gaf royaal het gewenste niveau aan, dus als de Cito onvoldoende is, heeft de leerkrant voldoende materiaal om de middelbare school te gaan overtuigen, maar ik heb het liever zonder "gedoe" meteen klip en klaar. Waar komt die uitdrukking eigenlijk vandaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

k'zal het niet doen Soothe
en Houtje? uitslag al binnen?

Ik ben zo moe, zou het liefst willen slapen, bijtijds wakker voor de schilders maar omdat het regende gaan ze niet schilderen dus om 9 uur waren ze klaar met plamuren. Ik ben nog wel met de hond naar het bos geweest maar kom verder even nergens toe behalve de droppot leeg eten en proberen mijn ogen open te houden ;).

maar ik ga mezelf in mijn kladden grijpen en even testen hoe de werkvloer aanvoelt. De nieuwe directie komt om 13.00 uur langs dus dat is een mooie gelegenheid daarvoor, al naar gelang het aanvoelt bepaal ik of ik morgenmiddag ga werken... want thuiszitten is het momenteel ook niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fine by me. Doe ik het ook niet!
Tapas, ik zou je wat meer innerlijke rust toewensen.
En dat het je allemaal wat makkelijker af gaat. Het is
van hot naar her. Structuur, het blijft belangrijk.
Mijn ogen vallen ook haast dicht. Dus vanavond vroeg op
de bank. Niet aan toe geven nu. Prettige middag straks op je werk!

In het kader van de nieuwe look mag ik vanmiddag niet mee naar
de open dagen... Gelukkig heb ik genoeg te doen.
Vanochtend 12,5 km gerend. Nu eerst de hond even uitlaten.
Dan naar de plaatselijke supermarkt. Volgens mij is de etage erboven
nl. op dit moment niet bewoond :D

Oja, goed nieuws bij de huisarts vanochtend.
Ik ga mijn Ad afbouwen. Heb het gevoel dat ik er klaar mee ben.

En mijn vader blijkt de caravan precies op het plekje te hebben
waar ik hem in gedachten had. Achterin bij de geiten!

Ik probeer niet toe te geven aan mijn negatieve, malende gedachten.
Werk punt voor punt mijn schema af. Met tussendoor rust.

Hier krijgt men morgen de cito-uitslag. Gemeen hè! Tsja..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe, ik doe het ook niet, wijze man!
Vie, je pb gekregen, dank je. Ik log wel uit, maar lees later weer bij (dat probeer ik tenminste).
Houtje, heeft ze de uitslag al?
Mijn 3 bengels zitten hier aan een broodje. De oudste gaat vanmiddag bij een vriendje spelen. Op de een of andere mannier voelen ze mijn stemming aan, want ze zijn helemaal hyper, maar op een goede mannier. Ze luisteren wel en geven me tussendoor veel knuffels. Lief!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was ook geen verwijt naar jou hoor Orleetje, en ik geloof best dat je alles later nog leest. Leek me gewoon handiger om even persoonlijk te antwoorden.

Staat er zojuist een heel dikke man op de stoep aan te bellen. Met een nogal vieze broek aan en zo'n snor die nergens op lijkt. Hij verkocht sloffen sigaretten zonder tax. Dat prikkelt mijn nieuwsgierigheid dan meteen. Waarom doet iemand dat, hoe komt hij er aan? Maar dat wilde hij niet vertellen.
Wij roken hier niet meer, dus ik zei toen maar, nee bedankt.
Er ging zoiets triests van die man uit, hè, ik heb nu net het gevoel of ik iets had moeten doen, maar ik weet niet wat. Een gemiste kans tot hartelijkheid?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

werd vanmorgen heel onrustig wakker
opstaan lukte niet
was om 11 uur pas beneden
ineens was ik mijn haar zat,dit is erg lang
naar de kapper,hier was het erg druk
kreeg genoeg tijd om na te denken
ben weer weggegaan
het is niet mijn haar wat me in de weg zit maar mijn hoofd
thuis heb ik mijn potlood gepakt en ben gaan tekenen
heel naargeestige dingen kwamen er op papier
heb ze buiten verbrand
nu neemt de trek af en voel ik mij weer wat beter
het zal er allemaal wel bijhoren in het ontwennings proces
maar het gevoel geen baas over je eigen gevoelens te zijn
net zo als mijn lijf niet meer doet wat ik wil maakt mij hopeloos
verder gaat alles goed,morgen schijnt vast de zon wel weer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan vind ik het toch enorm krachtig van je dat je bent gaan tekenen Bako, en geen andere dingen hebt gedaan. Mijn respect heb je.
Overigens, een nieuw kapsel kan je kijk op de dingen soms wèl veranderen. Ook al is het je hoofd dat je dwarszit.
Als je lichaam niet doet wat je wil is dat enorm frustrerend, dat weet ik. Veel sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie, het lijkt me logisch, dat de man niets loslaat.
Misschien van een leeggeroofde truck!
Hier worden ook veel trucks gestript!!

Je wilde toch niet gaan roken, om hem minder zielig te doen gevoelen? :)

Houd je bijeen, ik ga naar C- 100.000:)

Groet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...