Spring naar bijdragen

woensdag 4 maart


nico

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 277
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Goeie middag,

Ik ben weer op honk. Op mijn werk lukte het maar niet om mijn hoofd erbij te houden.
Of dat nu ligt aan het feit dat het mijn 3de eenzame ochtend was of aan het feit dat het mijn 2de stopdag is. Ik hou het maar op een combinatie daarvan.

Voor de lunch heb ik mezelf maar eens verwend met twee ham-kaas-croissantjes en voor mijn avondeten heb ik gesneden slasoorten, radijsjes en boulogne pistolets gekocht. Als ik daar nu ook nog atjar sjampur bij neem plus een stukje brie en oude kaas heb ik voor straks en morgen een heerlijk maal. En 't is nog makkelijk ook.

Ik heb een drukke avond voor me liggen, dus ik ga nu echt lekker in bed liggen. Vannacht werd ik om half vijf wakker en het kostte me veel moeite om terug in te slapen. Zes ben ik er nog even uitgeweest en daarna terug. De wekker was echter onverbiddelijk om 7.40.

Tot straksjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap trouwens niet - en dat is echt niet hatelijk bedoeld - dat iemand het voor elkaar krijgt om een middagdut te doen. Ja die dut op zich wel, maar als ik dan opsta ben ik totaal kwijt wat ik ook al weer aan het doen was, of hoe, of wat. Ik kan dan niet meer op gang komen, de rest van de dag is verpest na een dut. Als ik overdag slaap is het net of ik de rest van de dag een kater heb. Zijn jullie (middagdutters) weer fris na zo'n slaapje?
Als ik me moe voel ga ik meestal yoga doen, of een wandeling.
En nu ga ik echt naar de super.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Same here Vie, ik knap niet op van een middagdutje.....
Maar ik knap ook niet op van geen middagdutje...
Gesprek met coach is goed verlopen, wat een opluchting, details wil ik zo snel mogelijk vergeten. Eerst maar eens iets leuks en ontspannends gaan doen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, fijn dat het goed ging! Gooshe Frabba.. lekker!

Bako, wat een chaos in jouw hoofd. Goed gedaan!
Tekenen en verbranden. heb ik ook wel eens gedaan.
Hoop dat het je oplucht. De zon gaat altijd weer schijnen!

Middagdutjes, een reden waarom ik ze niet meer doe. Wel wandelen.
Dat helpt ook wel. En ik hou het toch wat langer vol tegenwoordig.
De eigenaar van de supermarkt is er morgen weer. Maar... Nog genoeg
taken hoor. Even Spinvis. Beetje gooshen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee. Niks mis met middagdutjes.
Ben ik met je eens.
Zeker niet als je 's nacht niet,
of niet goed slaapt.
Daarna wordt het een ander verhaal ivm regelmaat.
Of je nou dit of dat hebt, Pip, ik wens je toe dat je
binnenkort eens lekker slaapt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben nu erg moe
hoofd blijft een chaos
contact met de huisarts gehad hij is net weg
heb ontwennings verschijnselen
niet eerder in de maanden gehad dat ik gestopt ben
zoals hij zegt alles is mogelijk
wil geen ondersteuning van medicatie
zoals het gekomen is zo zal het ook weer gaan
hij vind mij dom maar ook moedig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En zo maar ineens een giga trekattack, nou moe
Voelt gesjeesd, gejaagd gevoel.
Te fit om te slapen en te moe om iets te doen. Een wankelende gemoedstoestand. Ik beschrijf maar even letterlijk hoe het voelt, misschien helpt dat.
Als het niet gaat neem ik drie asperientjes. Kennelijk moet er iets verdoofd.
Behoefte om koppie onder te gaan, te verzuipen in de alcohol. Net of het wat oplost, als ik zou drinken nu zou ik alleen maar nog onrustiger worden.
Op de bank met een dekje en hondje, asperientjes klaarleggen...
Of gewoon al nemen, dat is beter. Eerst maar eens twee, dan kan die derde altijd nog.
Het is puur omdat het gewoonte was om nu te gaan drinken, die gewoonte gaan we dus afleren. Alles mag, behalve drinken.
Zal ik een jointje halen, no way, getver, daar word ik niet gelukkiger van, nou dat zelfde gevoel projecteer ik nu op de alcohol.
Komt goed mensen, als het niet gaat kom ik hier op het forum plakken. Beloofd !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slapen pip! Kom op!
GEEN borrel! Verder van huis!

Wat boeit die cito!
Ze zijn goed. Klaar!!!

Bako, ken ik ook! Na maanden ontwenning.
It's the head. Neem je tijd. Let it go..
Schreeuw, teken, brand, schreeuw!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Marjo, gek he, zomaar ineens komt het patsboem opzetten..
Wil wel onderzoeken hoe dat nou komt....
Toch een soort gevoel van verveling, te moe om iets te doen. Beetje lamlendig, wil van alles maar geen energie.
Jointje gebeurd niet hoor, ik gebruik het als projectie voor de trek in drank. Als je de trek kan verplaatsen kan je het ook wegdenken....zoiets ofzo...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk gesprek. Ik slaap al mijn hele leven niet meer dan een uur of drie, vier per nacht.
Nu ik getrouwd ben pas ik me wel aan, je kan niet de hele tijd je huisgenoot uit zijn slaap houden met gedans, muziek, gerammel op de pc en noem maar op.
Ik heb me aangeleerd om de uren dat ik niet slaap, iets te bedenken dat ik heel erg leuk zou vinden om te doen. En daar dan ook helemaal op inleven.
Soms dwaal ik af en komen er nare gedachtes boven, maar dan zeg ik: ho! Dat is voor overdag, als je er iets aan kan doen. De nacht is voor fijne dingen. Misschien wel dingen die je nooit kan verwezenlijken, maar dat geeft niet.
De nacht is voor mij bestemd voor een glimlach.

Overigens las ik zojuist op een site dat overdag slapen niet goed is, tenzij je een bejaarde of een kleuter bent.
En ik vind het idee van last hebben van slapeloosheid echt erg, ook al heb ik er zelf geen werkelijke last van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag mezelf zitten aan tafel met een fles. Gelukkig weet ik nu dat ik na drie glazen niet gelukkig word. Dan gaat het me in de weg zitten en toch kan ik dan niet meer stoppen. Dus dan worden het drie flessen. Maar de geest denkt verder. Eerst een fles rosé, zo deed ik het toch altijd , dan word ik wat fitter dronken.
Ik vertel nu echt even letterlijk wat er gebeurd, hoe ik mezelf in het drinken praat. Dan kan ik er van een afstand naar kijken en staat het buiten mezelf, ipv als een onderdeel van mezelf. Analiseren en registreren, conclusie maken en een beslissing nemen. Rationeel hierover nadenken, zo zit het, accepteren dat het gebeurd, niet tegen verzetten, door me heen laten komen en weer weg laten vloeien.
Owja en wat mij vroeger vaak hielp,
Winchi als ik nu ga drinken krijg jij van mij 100 euro. Waarom dat helpt weet ik niet maar het helpt. Alles wat helpt is nu meegenomen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat jullie je zo naar voelen :(

Dochter is uit logeren en morgen komt onze klus-man een hordeur maken voor de achterdeur. Ook krijgen we rol-horren voor de ramen.

Ik heb het altijd druk om voor die man uit te hollen en alles te kopen/uit te zoeken. Maar morgen is er dan weer heel veel gedaan. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...