Soothe Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Mooi weer, dus een lekkere wandeling met woef!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Tapas, ik heb al van verschillende artsen gehoord dat het niet goed is om reform en medicijnen samen te gebruiken. Ze verstoren de werking van elkaar !!! quote: Originally posted by: tapashier heb ik goed geslapen, tip van iemand om melatonine eens te proberen ipv seresta, dat durfde ik gisteren nog niet helemaal dus beide genomen en dik 9 uur geslapen wie weet vanavond zonder seresta proberen. Verder vlieg ik vandaag weer een beetje alle kanten op, maar ik ben ook zo eigenwijs, of impulsief, dat kan ook, ik biecht het toch maar even op... toch nieuwsgierig wat erin die 2 andere potjes zit.. dus wil dat perse proberen gisteren dus een pilletje uit potje 2 genomen toen ik savonds alleen thuis was en me de hele avond rot gevoeld omdat ik dat gedaan had, dus alleen een negatief effect... dan komt dat oude gevoel van vroeger weer op, ik ben 'zondig' geweest. Zo werkte het vroeger ook met drank trouwens, als ik er dan toch weer eens eentje of 2 nam, niet dronken, alleen schuldgevoel en het risico dat ik dat weg wilde gaan drinken. maar vandaag weer een nieuwe dag, zometeen een paar uurtjes werken en dan is het weer weekend. An, ik herken me dus wel in wat je schrijft, altijd maar het goede doen kan soms lastig zijn en voelen als saai, en netjes, en burgerlijk.. moeten we toch eens gaan uitvinden hoe we gezonde keuzes kunnen maken die minder braaf aanvoelen? misschien af en toe eens een radslag maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Eerlijk gezegd snap ik niet wat er allemaal gaande is met afsplitsingen, topic, off-topic en zo. Maar ja, ik ben er ook niet meer helemaal bij. Ik zal weer eens regelmatiger meelezen. Maar ik ben ook druk, op mijn manier. Overdag "kantooruren" maken in m'n atelier, elke doordeweekse avond een meeting bezoeken, en dan nog de gewone huishoudelijke dingen. O ja, ik wil ook nog wel even vertellen dat ik sinds de kerstdagen weer bij mijn vrouw woon. Anderhalf jaar hebben we een grotendeels gescheiden leven geleid maar anderhalf jaar lang hebben we elkaar hier ook de ruimte door gegeven om weer naar elkaar toe te kunnen groeien. Het flatje waar ik woonde is nu mijn atelier, vandaar dat ik "kantooruren" maak. Ik ga 's morgens naar m'n werk en 's avonds weer naar huis. Ik heb structuur aangebracht in m'n leven maar ben er niet aan verslaafd. Flexibiliteit is ook belangrijk. Om flexibel te kunnen zijn moet ik wel vaak diep bij mezelf naar binnen kijken om onrustgevoelens bij verstoring van de structuur te kunnen ontrafelen. En diep bij mezelf naar binnen kijken kan ik als ik die gevoelens herken en me dan tot rust weet te mediteren. Nou ja, en zo leef ik momenteel mijn leven. Zonder zucht naar alcohol en sinds enkele weken ook zonder zucht naar koffie en sigaretten, zonder de behoefte om te gaan snaaien.. kortom: zonder te willen vluchten in afleidingsmanoeuvres. En nu ga ik weer aan het werk. Tot later en de groeten.Koh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 houtjejuist voor copd mensen is sporten goedwe doen dit onder leiding van iemand die er voor opgeleid ishet houd in oefeningen in het water en ademhalingsoefeningenalles mag niets moethierna drinken we koffie/thee onder het kopje lotgenoten contact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Vlen hier hebben een mailtje gekregen van Tactus dat we geen off topic berichten meer mogen plaatsen in het dagdraadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Het gaat niet goed hier. Ik heb rust nodig.Weer huilend wakker geworden.Alles doet zeer, en voelt stijf.Ik heb echt rust nodig.Even een poosje geen geweld, agressie en aanverwante zaken.Maar ik drink niet, ik ga vanavond buikdansen, veel beter.VraagjeIk voel me sinds ik gestopt ben onwerkelijk. Alsof ik niet echt goed geaard ben ofzo.Kan me herinneren dat ik dat ook had toen ik gestopt was met de drugs.Hebben jullie dat ook ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Jeemig Soothe, jij hebt zeker geen mail gehad van de moderator ??Niet zo mopperen hoor. (Zullen we ook een mopperdraadje maken ? Geintje )Ik dus wel, en over het algemeen vind ik dat het wel meevalt met mijn gegeit.En snap ik volkomen wat ze bedoelen, dat als er nieuwelingen komen dat er dan niet op gereageerd wordt, of iemand met een hulproep. En dat Kletsdraadje, jee, wat maakt dat nou uit. Misschien slaat het wel helemaal niet aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Woman, ik heb geen mailtje gehad. Wel of ik fimpjes op het daartoe bestemde draadje wil zetten.Doen we!!Men moet gewoon een beetje bij het doel van het forum blijven!Een grap mocht altijd.Als jij over je buikdans, of doggydance. of een tatoo verteld, is daar volgens mij niets mis mee.Er kan gewoon over de dagelijkse bezigheden gepraat worden,omdat dat samengaat met het niet drinken.Ik ga nu met hond in het zonnetje lopen. Is dat off topic, het lijkt me niet!Beter dan aan de bar hangen.Maar de grote lijn is toch het ADB zijn. Het lijkt me dat men een anekdote, een beschaafde grap,niets mis is!Ik blijf op dit draadje schrijven, en ga niet eindeloos heen en weer fladderen.groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Het kletsdraadje mag van mij Woman. Maar zo is er op het forum ook altijd gepraat.Gewoon, wat men doet, wat men bezighoudt.Die dingen mogen best op het forum.En ja onwerkelijk gevoel, is het stoppen. Soms ben ik nog onwerkelijk en niet geaard.Maar je moet eens een tijd echt stoppen, dan wordt het wel minder.En...we dronken niet om niets.Ik heb maar geaccepteerd, dat ik blijkbaar wat labiel ben.Dat spoelde ik altijd weg.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 En nu ga ik echt de zon in, met m'n bleke kop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Dag Woman.Ja, ik herken dat gevoel van onwerkelijkheid wel. In het begin vond ik dat ook raar en beangstigend, maar ik ben er langzamerhand achter gekomen dat dit gevoel van onwerkelijkheid het gevolg is van anders naar het leven kijken dan ik altijd gedaan heb. Ik vraag enkele keren per dag om kalmte om te aanvaarden wat ik niet kan veranderen, moed om te veranderen wat ik wel kan veranderen en wijsheid om tussen deze twee het verschil te weten. Soms zijn er dingen die ik wel kán veranderen maar waar ik toch de moed (nog) niet voor op kan brengen. Dan doe ik mijn uiterste best om te aanvaarden dat ik ze op dit moment nog niet kan veranderen. Aanvaarden en berusten liggen voor mij heel dicht bij elkaar. Het belangrijkste is dat ik me niet de kop gek laat maken door dingen die nu eenmaal zo zijn. Als ik gebeurtenissen onderga zonder weerstand te bieden overkomen ze me en de volgende dag zijn ze gebeurd zonder dat ik schade heb ondervonden. En vluchten zou alleen maar uitstel hebben betekend. Geen zorgen om ongeaardheid, Woman.. we zijn allemaal onderhevig aan de zwaartekracht, dus die voeten komen heus wel weer op de grond. Als je maar geen rare fratsen uit gaat halen, anders kon je nog wel eens op je gezicht gaan. Go with the flow. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Mooi Kohtje, :)Thanx !Ik ga nu ook maar eens even wat doen. Eerst maar even naar de markt als ik dat nog haal. Met Zowie naast de fiets. Leuk. Sproetjes kweken, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Woman: ja ik ken dat gevoel maar al te goed. Je moet jezelf de tijd gunnen en niks drinken.De gevoelens maar toelaten en gelijktijdig proberen afleiding te zoeken.Of juist rust nemen, want het is ook heel vermoeiend.Sterkte ermee. Fijn dat je vanavond weer gaat buikdansen, dat doet je toch altijd zo goed?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Trallalalala....Daar ben ik weer!Goedemiddag!Van schrik weet ik even niets te zeggen.In de piepzak zat ik wel even.Blij ben ik ook.Elke dag een beetje blijer.Het was een goede keus om te brekenmet niets meer toevoegende gewoonten.Stapje voor stapje kom ik dichterbij.En dat is heel erg fijnKan ik jullie melden! Ik werk, ik wandel en ik renIk zing, ik huppel en ik dansHeus niet elke dag, maar meestal toch!Die radslag zou ik gewoon doen Tapas.Het werkt perfect! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Marjo:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Zo, even lekker gewinkeld. Voor een habbekrats buikdans sjaaltjes gekocht op de markt, om te gebruiken voor mn outfit. Even verder wat doen, soms moet je gewoon volhouden, al krijg ik er af en toe gewoon buikpijn van...Hou vol, er komt vast wel weer iets leuks om de hoek kijken..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Zo! lekker gegetenVanmiddag 15 km gerendVanochtend gewerktOpgestaan na een lekker lange nachtNiet veel, zned in een flits meegelezen..Maarrrr....Albert: Way to go :present:Twee maanden is TOP! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Potentieel gevaar isdat ik weer blijf plakken Nu kan dat niet wantmijn vriendin komt binnenwe gaan straks samen naar de SHSMaar eerst koffie..Vanavond kom ik nog evenZeker weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Marjo>>> hehe daar ben je dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Hallo Kohtje,Fijn om te lezen dat het goed met je gaat. En helemaal top, dat je weer bij je vrouw woont.Ik heb vaak aan je gedacht, hoe zou het met onze strijdmaker zijn! Maar nu weten we het.Ga zo door mijn vriend.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 ik ga naar huis, wacht op mij tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 hey Marjo wb.Ik heb je gemist:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Hallo Kohtje fijn te horen dat het goed met je gaat.AA een bron van kracht waar je leert omgaan met je emoties.Blijf komen Koh en je komt er. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 He Frysk famke, doe bist er wer. Sa gezellig.Koh, fijn ff van je te horen en dat het goed met je gaat. Take care.Spud, melatonine ken ik wel. Heb niet die bijwerkingen gehad die jij beschrijft maar het deed nix voor me. Jammer, het is een natuurproduct. Wel een kater op een koopje trouwens:angry:Rot dat je je down ervan voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 goeden avond Kirky, Rudy, Hermie, Catie, Drup, Sandman, Houtje, BamBam, Bako, Rene. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden