Spring naar bijdragen

1 april 2009


dhen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 220
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

heej
Ik werk op een boerderij.. De eigenaren hebben een babytje van 15 maanden.
Na 10 dagen niet drinken toch nog dwangedachten. De meeste kan ik uitschakelen, maar vanmiddag liet ik me weer vangen.
Ik was bang dat ik dat babytje zou gaan slaan.. Ik schaam me voor die gedachten, en word er doodsbenauwd van.
Ik heb 't ze wel verteld, de baby ging naar binnen, en de gedachten zaktte langzaam weer weg.
Als ik wel had gedronken was ik er waarschijnelijk dagen in blijven hangen.

Wie weet hoop ik wel in een keer van al mijn problemen af te zijn, door het bier met rust te laten..en is dat een beetje een onrealistische gedachten.
Waarom ik dit hier meld weet ik ook niet zo goed, maar..moest het even ergens kwijt

Heb nog niks van hierboven gelzen, dus sorry als ik door iemands verhaal heenbanjer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Change, je zult niet in 1x van al je problemen af zijn. Wat ik wel weet is dat positieve verandering pas kan plaats vinden als je die eerste laat staan. Goed van je dat je je gedachten gedeeld hebt. Het is vaak moeilijk eerlijk te zijn en dat heb jij wel gedaan. Klasse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klopt BamBam.
Ik zie ook nu al positieve veranderingen. En ik weet ook dat ik niet wil drinken.
Vandaag heb ik mijn aanmeldingsgesprek gehad bij Iriszorg (CAD-achtig)
En eigenlijk een hele goede dag gehad.

Ik voel me misschien een beetje schuldig dat ik door te stoppen met drinken ineens aandacht naar me toetrek, terwijl mijn moeder zo ziek is
(slokdarmkanker, ongenezelijk)

Ik ga zo eten bij een nieuwe vriendin..het voordeel van niet drinken...een van de velen, ik durf het weer..

Tot een volgende keer

Allemaal veel succes met het laten van dingen vanavond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

B):lips:B):lips:B):lips:B):lips:B):lips:B):lips:B):lips:B):lips:B):lips:B):lips:B):lips:B):lips:B):lips:B):lips:B):lips:B):lips:

Water je hebt er vandaag al weer 2 jaar opzitten !
je bent een groot voorbeeld van standvastigheid!

B):lips:B):lips:B):lips:B):lips:B):lips:B):lips:B):lips:B):lips:B):lips:B):lips:B):lips:B):lips:B):lips:B):lips:B):lips:B):lips:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Medestrijders! :D Dank voor alle felicitaties, zelfs lofuitingen...
maar niet gaan overdrijven hoor, ik rommel mezelf ook maar een beetje door het leven heen.
Waar een "one day at a time" benadering je al niet kan brengen, je ziet het.
Ik denk dat ik dat nog maar even vol blijf houden... ;)

Ik zeg het nog maar eens, iedere dag niet gedronken is pure winst. En dus een felicitatie waard.
En zonder dit forum was het me al helemaal niet gelukt, dus jullie zijn allemaal toppertjes!
Dankjulliewel voor de afgelopen twee jaar!

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Nogmaals allemaal heel hartelijk bedankt voor de felicitaties. Het heeft me erg geraakt en een heel warm gevoel gegeven.

Water jij ook nog gefeliciteerd met je twéé jaar. Ook jij hebt laten zien dat je het kunt!!.

Mensen ik ga weer, want er komt alweer visite aan.

groet,
Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi, lekkere hete kwast en tussen de warme lappen....
Ik wilde nog even zeggen hoe leuk ik dat vond van die kleding naar de kringloop gisteren.

Overigens, misschien maak ik er teveel een grapje van, maar heb ik ook wel eens wurg- en moordgedachten over mijn kleinkinderen. (Andere mensen zeggen dan netjes: ik kan ze soms wel achter het behang plakken...) Volgens mij is dat normaal. Dat wil nog niet zeggen dat je het ook doet.
Maar Change, als dit voor jou een serieus probleem is, ik wil er niet mee spotten hoor. En goed van jou dat je meteen aktie hebt ondernomen.
Kun je er met je moeder over praten, waar je nu zelf mee bezig bent?
Mijn (door scha en schande) geleerde ervaring is: als iemand ernstig ziek ik, schroom niet om alles nog door te nemen met die persoon wat je zou willen vragen, zeggen, vertellen, delen. Want je krijgt soms later heel erg spijt als je het niet hebt gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna,
Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
:):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose:

Vie,
Gefeliciteerd met je verjaardag!
:present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote:

Ferry,
Proficiat met je 60e verjaardag! Een mijlpaal!
:moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light: (ze hadden helaas geen vogels";) )

Water,
Fantastisch man! 2 jaar droog! Groot respect!
:heart::moon::heart::moon::heart::moon::heart::moon::heart::moon::heart::moon::heart::moon::heart::moon::heart::moon::heart::moon::heart::moon::heart::moon:

Rudy,
heel veel sterkte! :heart:

Druppel/Woman,
sterkte met deze moeilijke dagen!

Marjo/Kaia,
:heart: voor onze organisatrices

Verder iedereen: hou vol! Jullie gaan goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee hallo Gem, jou zien we ook niet vaak meer. Goed teken neem ik aan? Meteen de gelegenheid om te vragen hoe het met jou gaat.

Rapilos, ik hoor veel mensen over veranderde schermen. Weet het niet, ik kan nog steeds rechtsboven in het scherm een emoticon selecteren. :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...