Spring naar bijdragen

1 april 2009


dhen

Aanbevolen berichten

Gaaf zeg 3 maanden, gefeliciteerd Darjeeling, op naar het jaar, ik doe met je mee. Mooie gedachte van dat kadootje, ik ken het maar soms vergeet ik het.

Ferry van harte met je verjaardag.

Ik mag de eerste toeristen gaan afhalen en ze een paar basisdingen uitleggen; siësta is hier van 2 tot 5 's middags en voor sommige zelfs tot 6, gelieve niet te storen behalve bij noodgevallen (dank u, kan ik even paar uurtjes bijslapen) O ja, en zon en alcohol gaan niet samen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 220
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen,

Ferry,
van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Een slinger voor jou!
:present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::rose

Darjeeling,
Proficiat met je drie maanden ADB.
Een hele prestatie!
;)

Zelf heb ik al een grote pan Bolognesesaus gemaakt,
kan lekker de hele dag pruttelen.
Jammie.
Gister bij de BA is het goed gegaan.
En dat is géén 1 april grap.
Maak er een mooie dag van allemaal.
Hier is het nog erg mistig maar ik verwacht toch
nog wel wat zon te zien vandaag.
:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Ferry van harte gefeliciteerd. Darlinge veel succes en sterkte vandaag.

Het wordt inderdaad een mooie dag en ik ben van plan met mijn volle verstand, dus nuchter ervan te genieten.

Vandaag maar een lange wandeling maken. Even een dag mijn lichaam rust geven, dus niet sporten.

Een fijne dag allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet zo verongelijkt doen Darjeeling...heb ik je effe mooi te pakken :D
Komt ie: B):P:present::moon::musicnote::moon::present:;)B):)
Van harte met je 3 maanden! Geen kattepis! Bedenk dat je er zeker bijhoort! We hebben allemaal wel eens het gevoel niet gelezen te worden, moet je je niet zo aantrekken...tis hier soms zo druk en je hebt al zo weinig tijd. Ik loop daar ook tegenaan...die gasten die de hele dag niets te doen hebben ( ;) ) hebben nu eenmaal niets beters te doen dan hier samen te klitten :D Tssss, je komt er gewoon niet tussen. Wil geen namen noemen maar dat scheelt niet veel :angry:
Gni gni

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Darjeeling,wat een knappe prestatie,3 maanden alcoholvrij!:present: Ik hoop dat het mij ook gaat lukken.

Voor deze mooie dag heeft je moeder gezorgd;dat weet ik zeker.....mijn moeder is vorig jaar in september overleden en op de dag van haar crematie was het stralend weer.....ondanks dat ik zo ontzettend verdrietig was,voelde ik me beter.
Deze dag is voor jou Darjeeling;geniet er van ! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ferry, ouwe meelezer...ook vanuit Eindhovuh van harte! 83 Word je is het niet? :D En dan nog zo kras...complimenten! :clock::camera::moon::present::moon:

Rudy, sterkte de komende tijd. Slecht nieuws man...gelukkig sta je stevig op je poten en ben je uitstekend in staat te relativeren. Ben benieuwd hoe het je verder zal vergaan. Ze kunnen veel tegenwoordig op dat gebied. Als je de cijfers leest over genezing overstijgen die ver die van zwarte scenario's en je hebt al zo veel overwonnen....kan dit ook nog wel bij :present:

Caro :)

Tina, die BA kan dus niet meer om je heen...mooi zo! Wat een geworstel is dat geweest....ben blij voor je :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rene sterkte vandaag..kop op man! Bek op het stuur en doorkarren, je kunt het!

Heb ik eindelijk mijn fiets weer in elkaar zitten, komt ie geen meter meer vooruit! Achterwiel blokkeert :huh: Toch maar effe naar de fietsenmaker....zou ik dan toch dat ene moertje vergeten zijn :angry:
Gisteren trouwens nog een tegenvaller. Dacht dat ik recht had op volledig vergoeding van tandartskosten...d.w.z. dat ik in de veronderstelling was dat het restant (vgz heeft 3/4 vergoedt) aangevuld zou worden door de bijz. bijstand. Mooi niet! Moet € 200,- zelf betalen en weet niet waar ik ze vandaan moet halen...raakte zowaar in paniek. Heb al zo'n gedonder met geld en instanties gehad in het verleden....dat spook kwam dus weer even voorbij.
Vandaag toch eens mijn casemanager bellen, snap er geen #@%$ van. Staan naar mijn bescheiden mening allemaal kromme redeneringen in die brief...gadver!
Hum...verder wél goed geslapen, een teken dus dat ik tegenslagen beter kan verwerken.

Koppie thee dan maar om mee te beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kopje thee dan maar Har. Goed gedaan man. en kan me voorstellen dat je ff in de paniek schoot van die rekening maar ja...geen reden om te drinken nietwaar? Kopje koffie dan maar. Ik probeer ook in de aktie te schieten. Zoveel te doen dat ik niet goed weet waar te beginnen. Plan van aanpak lijkt gewenst!

Heb een fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, BB...dat ging gelukkig niet door mijn hoofd. Er gaan zoveel dingen wél goed omdat ik die rotdrank kan laten staan, dat de balans steeds meer doorslaat naar blijvende onthouding (lees: stabiliteit) Trap er niet meer in ;)
Ga ook eens een plan aanpakken...één moertje wat losser draaien :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har geldzorgen zijn het ergst ik weet er alles van maar uiteindelijk lost het zich allemaal op, alles is relatief. Fijn te horen dat het niet meer zo'n impact op je heeft.

Ik ga me weer eens op het masseren storten, er heeft zich weer een slachtoffer gemeld haha.

Fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen lieve mensen,

Ik word er verlegen van, al die vriendelijke felicitaties en goede wensen. Allemaal bedankt.
Neen Har geen 83, maar 60. En ik merk nu dat ik, de mooiste jaren van mijn leven aan het gaan ben.
Sinds ik die gore drank heb afgezworen. Echt mensen als je nog twijfeld, om te stoppen, of het er moeilijk mee hebt. Denk dan aan mijn woorden. weg met die zooi. Het leven, wordt er veel aangenamer en mooier van!!!!! Ik ga nu een fijne droge dag beleven. Maar heb ook pijn in mijn hart als ik aan Rudy denk. Een van mijn leermeesters op dit forum, een man waar ik tegen op kijk. Beste Rudy, heel veel sterkte in de nu zo moeilijke en zeer spannende tijd voor je. Veel KMW. JE BENT EEN KANJER.

Ook vandaag drink ik niet (wel fris).

groet, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Ferry ik wens je een hele fijne verjaardag,... je hebt er in elk geval hel mooi weer bij.

Jij ook darjeeling ,.. gefeliciteerd, op naar de volgende 3 maanden

En euh,... Safi,.. change ,.. wij moeten daar maar een goed voorbeeld aan nemen niet dan ??
Groeten Diane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In feite had ik mij voorgenomen niet te reageren maar ik kan het niet nalaten.

Ik lees heel vaak mee en soms schrijf ik op het Forum. Wat mij opvalt is dat de ondersteuning groot is. Maar wat mij ook opvalt is de chantage die af en toe plaats vindt.

Indien men niet direct ingaat op een verhaal, wordt er gedreigd om het forum te verlaten. Ik weet niet wat ik hiervan moet denken.

Zal men ook zo omgaan met vrienden in het werkelijke leven. In mijn optiek is dit een gedrag van een kind maar ja, wie ben ik.

Het accepteren dat de situatie is zoals het is en dat men niet direct een reactie krijgt is kennelijk soms nog onbekend.

Het spijt maar het moest bij mij uit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:moon:LANG ZAL FERRY LEVEN :moon:LANG ZAL FERRY LEVEN:moon: IN DE GLORIA :moon: HIEPERDEPIEP HOERAAAAAAAAAA :moon:

:moon::musicnote::moon::moon: Van harte proficiat met je verjaardag. Dat je nog maar heeeeeeel veel jaren gelukkig en vooral drankloos door het leven mag gaan :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...