Spring naar bijdragen

Zaterdag 2 mei 09


poly

Aanbevolen berichten

geen zin in auto's trees? ;) naja, liever pannenkoeken idd!

weer een stap verder, kratje van de fiets af, mand gekocht, mand erop, heeft hond wat meer ruimte ;)
denk dat ik zo eens lekker ga toeren! ben al lang niet meer op het strand geweest.. als ik tenminste zo ver weg durf..
heb nog geen benzine enzo maar meer dan 35 km zal het niet zijn en de tank zit nog behoorlijk vol!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 123
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hai Fiet, las dat je in het verleden hier ook al aangemeld bent geweest? ik ben hier ruim 3 jaar geleden begonnen met schrijven... en stoppen, nouja minderen, nou ja, gewoon weer op het oude nivo verder gaan drinken helaas. Tot juni 2007, toen vond ik het genoeg en heb me hier weer aangemeld en ben dit keer wel gestopt met drinken, op 1 uitglijder na in november 2007.
Het was niet altijd even makkelijk ....maar het wordt wel steeds makkelijker naarmate je langer niet drinkt. Je gaat nieuwe kanten van jezelf ontdekken, zie het als een soort ontdekkingsreis en wees nieuwsgierig naar wat er zonder drank op je pad gaat komen.

Ik wens je een fijne en droge vakantie toe!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Weer een raam klaar
Nu uitharden
Dus ikke even niets
Even maar

Als alles meezit vanavond toch
maar even naar de caravan
Ik moet nog een paar zaken met mijn
hoofd afhandelen
Dat moet in rust en met tijd die ik ervoor
nodig heb

Bovendien denk ik wel een aardig boekje
gekocht gisteren

Denk wat je wilt, doe wat je droomt
Eens kijken wat Gijs Jansen mij te vertellen heeft..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Fiet, dan wens ik je een fijne, droge, gezonde vakantie toe.
Ja natuurlijk kan je het!

Ik kreeg een brief dat ik 12 mei onder het mes ga. Wow! Dat had ik nog eventjes niet verwacht! Maar wel benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Whhooo, dankjewel voor het vragen Floor, maar de sappige details zet ik maar niet op de draad. Ik mailde de ins and outs laatst aan een vriendin en die kon haar eten al niet binnenhouden :D Het lijkt een beetje op Vincent van Gogh, maar dan met een beter resultaat.
Hoe was je dag?
Beetje doorgekomen?
Ik ben naar de markt geweest en heb mijn vloerkleed grondig schoongemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rudy: veel sterkte voor jou in het ziekenhuis.
Dat je een goede operatie mag hebben met opluchtende uitslagen en dat je voorspoedig mag genezen.

Vie: oei... zo heftig, halen ze je oor er vanaf .....brrrr...

Fiet : welkom hier ..... je lijkt mij wel, alleen als je de volgende ochtend niet meer weet hoe het kan dat je kousen uit zijn, hoe weet je dan dat je je fatsoenlijk volgens nuchtere maatstafen gedraagt.
:D Maarja.. wat zijn nuchtere maatstaven?? Moest een beetje grinneken om je verhaal.

Hier alles onder controle. Heb me volgegeten aan een dikke barbecue, burp....
Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe het doet mij heel goed om te zien dat je tekent met "Anna en Soothe". Dat vraagt om een kaartje!
Nee serieus, dit is de eerste keer dat je zo afsluit en dat doet mijn hart goed.

Verder is het hier verdraaid rustig en ik hoop dat dat een goed teken is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

brood is toch op? toch niet de JWW???? ;)

ha, ik heb lekker getoerd met een big smile op mijn gezicht, wat een lol kan je hebben op zo'n ding zeg!! ben nog nooit zo relaxed door de duinen gefietst en naar het strand geweest, kom meestal bekaf aan (wind tegen en duin op en duin af.. nu gooide ik duin op de motor aan en duin af weer uit haha... bijna geen druppeltje zweet vergoten! oh ik word nog lui.
Het was echt leuk, heb me nog nooit zo mobiel gevoeld :)!!!!

van 15.00 tot nu op stap geweest. Eerst door de duinen, hond lekker los dus die heeft zich het schompus gerend, daarna moest ie weer een stuk in de bak, daarna weer een stuk los, toen weer in de bak met zijn tong op zijn voorpoten, daarna door naar het strand. Stukje gelopen, daarna even in het waterige en wat koude zonnetje gezeten, samen een banaan en een appeltje gedeeld.. weer terug door de duinen naar het huis van mijn ouders. Laatste stukje mocht Tapas weer even los rennen maar de vaart was er al aardig uit.

Mijn moeder was op stap dus dat was ook wel even relaxed met alleen mijn vader. Wat klusjes voor hem gedaan, samen soep gegeten en toen vroemvroem weer naar huis.
Ik heb me prima vermaakt in mijn eentje!!

Vie, eindelijk!!! volgens mij schrik je je rot als je weer gaat horen, maar ik begrijp dat je dat ding ook weer 'uit' kan zetten? ;)

Darjeeling, graag gedaan hoor, heb ik allemaal geleerd in mijn dagbehandeling dus dat draag ik met alle liefde over. Het heeft mij enorm geholpen en ik hoop dat die kennis andere mensen ook weer kan helpen.

Nou, ik ben tevreden, tegen dat tuffen kan geen borrel op ;)!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FF, niet doen!
afleiding zoeken, iets anders gaan doen, wekker zetten, even eten, water drinken, er zijn genoeg alternatieven en morgen heb je spijt als je het toch doet.
een vrije dag met een kater is niet leuk namelijk!

Kirky, knap van je dat je je poot stijf kan houden, kinderen zijn erg goed in het bespelen van de ouders en een moeder is daar natuurlijk nog veel gevoeliger voor. Al helemaal als de kinderen uit huis geplaatst zijn.
Dus vergeef het je vrouw ook een beetje. Leg haar uit waarom die regels zo belangrijk zijn maar toon ook begrip voor haar kant. Probeer haar duidelijk te maken welk spel de kinderen spelen want het is een spel en als je de regels van hun spel doorkrijgt helpt het misschien om wat strenger te zijn. Pubers grmpfff!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
An


Fiet : welkom hier ..... je lijkt mij wel, alleen als je de volgende ochtend niet meer weet hoe het kan dat je kousen uit zijn, hoe weet je dan dat je je fatsoenlijk volgens nuchtere maatstafen gedraagt.


Ik ga nooit alleen op stap Darjeeling, en mijn kousen doe ik dan bijvoorbeeld uit omdat er te veel ladders in zitten en ik op enig moment in de nacht besluit dat blote benen dan maar mooier is. :$

FF - lekker blijven typen hier, ben je nog niet zo lang gestopt?

Kirky - klinkt of je er op een hele goede bewuste manier mee bezig bent!

Heb net heel mijn auto ingeladen, kunnen we lekker op tijd weg. Om 8 u gaat de bakker open, haal ik lekker verse broodjes voor onderweg en hopla, vakantie, we komen eraan! Ik heb er zin in!

Overigens, iedereen bedankt voor het warme welkom!:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fish, ik begrijp dat je nu af en toe weer iets drinkt, en dat dat je heel goed afgaat.
Vind je het ook moeilijker dan in de periode van nul drank?

Ik probeer het af en toe ook weer, maar ben steeds weer blij als ik naar de "niet-drinken-modus" ga. Alleen wordt het voor mij steeds moeilijker om die modus weer te vinden, dus ik hoop toch uiteindelijk
in een definitief droge staat te belanden!
Ben wel heel benieuwd naar jouw visie hierop!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...