Spring naar bijdragen

Zaterdag 2 mei 09


poly

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 123
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Darjeeling,was ik weer,het is idd lekker om zo op te staan,helder hoofd..,lekker weer,de mensen en dieren die ook net wakker zijn,en dan een bakkie koffie en ik een sjekkie erbij...,is het vandaag marktdag voor jou,of is dat voor iedereen die zaterdags gaat ,ik doe dat eigenlijk nooit,misch. een idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo en een zonnige goede morgen.
Pippi ik heb ook geen idee waar je het over hebt, maar gisteren is gisteren en vandaag is weer een nieuwe dag, toch?
Ik ben vandaag begonnen met naar de bakker te wandelen voor verse croissants. Ja die kan je ook zelf bakken, maar het heeft gewoon iets om er een vroege wandeling voor te maken.
Darjeeling, jij klinkt opperbest!
En voor iedereen een heel goede dag gewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Vie,ook jij een hele goedemorgen,geniet van je croissants,zal vast wel lukken en verder iedereen een hele fijne dag,ik ga weer 's wat doen,lekker naar buiten! en ik drink vandaag niet!!!daag.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Pippi, maar ik vond het niet nodig om de condoleances hier uitgebreid op de dagdraad te zetten. En dat ik niet meteen snapte waar jij het over had (een pb die je niet in dank was afgenomen) zal waarschijnlijk aan mij liggen.

Poly, geniet van je dag en ik doe met je mee: vandaag drink ik niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nog even voor Darjeeling: dankjewel voor je beeldende verhaal van die vroege markt, dat je er langs fietst en ze zijn die aan het opbouwen. Ik kon het bijna ruiken/zien/voelen. Jij hebt mij daarmee mede een stukje zin in de dag gegeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joann, gecondoleerd met je moeder, wat een naar nieuws. Was het plotseling?

goedemorgen deze morgen. Douchen aankleden, foto's maken die verwerkt moeten worden tot een poster en daarna de stad in met spartamet voor een rek en een bak en fietstassen
daarna lekker knutselen en wie weet op stap.

maar eerst maar eens douchen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Tapaske! Fris uit de veren, hop die douche aan. De zon schijnt en wie weet wat de dag in petto heeft.

Darjeeling, ik ben gek op de markt. Ik woon nu in een gat waar ze drie kramen hebben, maar nog bijna elke week ga ik naar Rotterdam naar de grote markt. En dan die kruidenkramen van de marokkaan, snuif, snuif...
Ik kom ook altijd met veel te veel thuis. Knoflookolijven, allerlei soorten curry, bosjes verse koriander, noem maar op.
Kun jij nu niet meer naar je bio-markt? Of komt dat na je opleiding wel weer?
En (bloos, bloos) ik ben vergeten welke opleiding jij doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
pippi

Sorry sorry en nog eens sorry, ik ga geen pb's meer schrijven , die worden me in deze zin niet in dank afgenomen.


Lezen jullie wel?




Heb ik iets gemist dan???????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi: je zit duidelijk niet goed in je vel.
Voelde me ook nog persoonlijk aangesproken, heb je dat toch nog voor elkaar gekregen.

Het zijn zware dagen, realiseer ik me. Gisteravond niet van harte nuchter naar bed gegaan.
Nu ben ik er blij om en zie het niet meer door een zwarte tunnel.

De gebeurtenissen van koninginnendag komen dubbel zo hard binnen omdat we hier in een blijde stemming waren. We leefden hier mee met het koningshuis, we hadden er zin in.
Wij realiseerden ons hier niet wat voor een impact het heeft.
Zinloosheid is niet te begrijpen.
We kwamen hier allemaal weer bij 'de zin van het bestaan'.
Logisch dat iedereen dat anders beleefd.
Het hangt er ook van af wat je zelf al in het leven hebt meegemaakt.
Mensen die een ernstig trauma ontwikkelen hebben vaker ernstige dingen meegemaakt.
In plaats dat je zou denken, het went of zo, werkt het geestelijk brein andersom, alle ellendige herinneringen komen naar boven.
Zo was dat bij mij eigenlijk ook.
Een zwartgalligheid van alle zinloosheid die ik heb meegemaakt komt als het ware boven drijven.

Ik pak de draad weer op en probeer er vandaag iets van te maken.

Kirky: ik hoop dat het met jou en je vrouw ook weer goed gaat, want ik besefte ook pas naderhand dat het niet lekker loopt bij jullie.
Het beste is altijd maar weer met een schone lei zien te beginnen. Je man of je vrouw vastpakken en vragen of we weer opnieuw kunnen beginnen vandaag.

Zo is het ook met het stoppen of doorgaan met niet drinken.
Vandaag laat ik die eerste staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar, ik vond jouw opening juist ontzettend mooi. Vooral dat verhaal over het onkruid en de bloem. Dat heeft me niet meer losgelaten.

"als ik vandaag nou alle negatieve gedachten uitban, dan krijgen alleen mijn positieve en mooie gedachten een kans".

Dan heb ik dus ook een positieve en mooie dag! :D


En dat kan ik morgen ook denken ..... en overmorgen ook ...... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Handelen uit liefde of angst

Het lijkt soms zo moeilijk om
de angst los te laten.
Soms heb ik het opeens
LOS!

En dan voel ik me helemaal okee
Logisch. Want ik voel geen angst

But old habits die slowly

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En als antwoord op "natuur in de stad":

Ik heb flink lopen snoeien in de achtertuin. Niet alles is helemaal netjes opgeruimd. Twee merels hebben hier in de buurt een nestje en ik zie nu moeder-merel steeds de kleinste takjes verzamelen. :heart:

Dat krijg je met zo'n self-made-home! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...