Spring naar bijdragen

Zaterdag 2 mei 09


poly

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 123
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ben aan de klets. Vriend is de laatste tijd erg veel afwezig. Vandaag ook de hele dag.

Ik heb een heel negatief verhaal opgeschreven, maar dat was niet wat Dar bedoelde. Ik kan ook kijken naar wat ik vandaag positief kan doen. Ik kan verder gaan met de achtertuin. Ik kan lekker in bad gaan zitten.

Ik kan vanmiddag kippenlevertjes bakken met champignonnetjes! Jammie!

Vriend en dochter lusten dat niet. En soms vind ik dat heerlijk. Lekker voor mezelf. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joann gecondoleerd met het overlijden van je moeder :present: Veel sterkte voor jou en je naasten.

Je komt nogal gepikeerd op me over Pippi; hopelijk kun je geestelijk wat rust vinden vandaag :present:

Morguh allemaal :) Het wordt weer een mooie dag vandaag. Ik heb gisteren Koninginnedag goed kunnen verwerken. Dat ik erover geschreven heb heeft me geholpen en verder voelde het goed om onder de mensen van db te zijn. Ga zometeen een ander wat helpen met de computer en daarna zoveel mogelijk naar buiten; morgen wordt het regenachtig en een stuk kouder.

Fijne dag allemaal, hou het droog
Groet
Har

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, fris en fruitig, hond en kat uitgelaten en zo voor de drukte de stad in met de sparta+, rek scoren, mand zoeken, fietstassen zoeken en er weer een tapas-(snor)fiets van maken.
wie weet vanmiddag tuffen, of niet, net waar ik zin in heb. Niks moet en alles mag.

An, wat naar voor je dat je weer even de heftigheid in moest en wat heerlijk dat je vandaag zonder kater op staat.... een beloning! heftigheid zonder drank is ook te doorstaan.
Het koninginnedag-gebeuren blijft hier ook wel rondspoken hoor, zo'n zeurend iets wat er steeds is.

Pip, ik zie steeds dat als jij je rot voelt of ergens boos over bent dat je geneigd bent dit op het forum af te reageren, waarschijnlijk omdat je niet weet wat je met die gevoelens moet.
anderen voelen zich dan aangevallen en dan krijg je heen en weer gesteggel. Probeer je emoties iets meer bij jezelf te laten en anderen probeer de kritiek je niet persoonlijk aan te trekken.
Daardoor ontstaat er vaak een kriebelige sfeer die niet persee nodig is.

Nou, spannend, ik ga de stad in en mijn + oppimpen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen deze morgen,

Joann, sterkte, take care.

Zo naar de werkplaats van mn ex. Daar liggen nog veel spullen. Ik heb het éen en ander nodig. Ik zie er tegenop. Heb het ook uitgesteld, ik was al verdrietig genoeg. Ze was daar zo blij. Toch ga ik. Moeilijke en verdrietige zaken horen ook bij het leven en die kan en wil ik niet altijd uit de weg gaan.
En hopelijk troost het me te weten dat ze daar vele gelukkige uren heeft doorgebracht. Ok, chauffeur gearriveerd, moet gaan. Laters.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga maar weer verder met de achtertuin. Straks wordt dochter wakker en ga ik haar ook proberen over te halen me te helpen. Wil ze vast :heart:

De uitslag van X-factor moeten we nog kijken samen. Vaak komt dat op een tijd dat ik moe ben, dus de dvd staat ingesteld dat die dat opneemt.

"negatieve gedachten weggehaald"

Weet zo snel even geen positieve gedachten. Helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal,

Joann, sterkte met het overlijden van je moeder.

An ga er weer tegenaan he. Soms denk ik 's avonds ik stop met
refusal want ik wil wat drinken maar als ik 's mo. nuchter wakker
word neem ik het toch weer in en ben ik blij dat ik niet drink.

Pip vertel eens iets over jezelf.

Allemaal een fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Floor: sterkte vandaag.

Tapas: ik volg met spanning je 'fiets ' verhalen, lijkt me zo geweldig en nu nog iets voor je hond erop. Zet 'm maar een helm op hoor. :D

Ik heb me in de kleren gehesen en ga ns buiten kijken.
Doei doei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Catie: toch wel goed dat ik het in ieder geval opschrijf, want eerlijk gezegd was ik gisteravond al een heel plan aan het smeden hoe ik deze zomer maar weer ga drinken ......wist alleen nog niet wanneer. Eind van de maand, dan is er een feest of in juli.. want dan heb ik vakantie. errug
Oef nu is het eruit. Zo begint dat dus. Refusal is voor mij geen optie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee An je meent het niet. Zit het er nog zo diep in?
Van de zomer mag je lekker nuchter en helder jezelf zijn.
Deze zomer wordt anders dan andere zomers, omdat jij nuchter blijft.
Deze zomer wordt jouw eigen An-Zomer, omdat je helemaal nuchter blijft.
Kom op, laat jezelf niet in de steek!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...