Spring naar bijdragen

vrijdag 15 mei

Vie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 282
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja ik heb ze ook aardig wat keren dronken gevoerd.
Waarna ze weer een reden temeer hadden om te komen zeuren en zieken.
Doorzien hoe het zit en dat het allemaal een verhaal is wat je jezelf vertelt, zoals alles een verhaal is.
En wat zit erachter. Angst om niet goed genoeg bevonden te worden.
Als de verhalen wegvallen blijft alleen het nu over. is er geen reden meer om jezelf te verfraaien, is er geen doel meer. Je bent er al. Geen reden meer om te vluchten.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
CPAS

<knip> Het lijkt wel dat je meer belasting moet betalen als er minder inkomsten komen. Toen ik nog 24 uur per week werkte en dus geen uitkering had, trok ik altijd geld terug. Sinds ik werkloos ben geworden, eerst helemaal (24 u/wk), daarna voor een deel (10 u/wk) en sinds vorig jaar voor dat deel in de WW, betaal ik me blauw aan belastingen en premies. Ik snap dat niet helemaal.

<knip>.

Het is wel logisch Cpas; als je werkt houdt je werkgever belasting op basis van het loon dat je verdient. Als aan het eind van het jaar blijkt dat je méér hebt betaald dan je zou moeten (omdat je aftrekposten hebt of een grote belastingvrije voet omdat je die van je partner eerbij neemt of iets dergelijks) krijg je het teveel betaalde terug. WW houdt niets in - dus kan je ook niet terugkrijgen. Wat je nu moet bijbetalen is iets waarvoor je te weinig betaald hebt, weliswaar iets wat het UWV fout heeft gedaan, maar gelukkig wist je dat al.
Maar evengoed is het bálen!

Wel leuk dat je zo fijn geshopt hebt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fiet, hij is nog dicht begrijp ik en je komt hier. Vast niet om live verslag te doen hoe je hem opentrekt en wegklokt.
Eigenlijk wil je die fles helemaal niet. Spoel hem nu weg en je kunt je de volgende keer de moeite besparen om hem te kopen.
Doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ferry, soms geef je me gevoel dat je het allemaal zo goed weet. Meestal klopt dat ook wel maar je kunt er ook wel eens een tikje naast zitten. We doen hier allemaal ons best en met de ene gaat het beter als de andere maar een ieder staat hier. We komen er allemaal bedoel ik te zeggen, alleen niet in jou tempo al ben ik daar jaloers op. Maar we komen er zeer zeker en sleuren elkaar er door. Moest ik ook ff kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

thnx henkie en een knuf terug en aan de rest ook hoor!
vind het eigenlijk ook wel jammer dat je niet ziet met wie je hier schrijft. als ik een keus had om een foto te plaatsen zou ik dat best wel doen. of gewoon wat meer dingetjes om in te vullen op het profiel.

hey fiet komop! je weet het, eentje lukt niet,gister nog over gehad. of was het plan zowiezo de hele fles?
nou ja, gewoon NIET doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fiet, het is moeilijk om het oude vertrouwde los te laten.
Maar je zult je nooit lekker voelen bij drinken.
Het is maar een verhaal dat je jezelf vertelt dat je dat nodig hebt.
Het is alleen maar vergif.
Je wilt toch steeds weer stoppen, het is nooit bevredigend.
Gun jezelf een helder leven, hoe je echt bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Fietje,

Meid ik snap hoe aantrekkelijk die fles Rose is, of we kunnen nu hier en nu een gesprek gaan voeren over hoe lekker die rose er in de winkel uitzag en hoe lekker de smaak is e.d.
En daarna morgen hier met een mega kater spijt gaan zitten hebben plus een rotkater i.p.v dat lekkere frisse koppie, of...........................

:present: we kunnen hier samen beslissen om gezellig te kletsen hier op het forum, desnoods bel je me, geen enkel probleem, en morgen lekker fris opstaan en zeggen, pfff daar waren we bijna erin getrapt, leuke spelletjes hebben die duivels haha.

Ik heb het ook erg zwaar, het is vrijdag en dan menen we[ik] er recht op te hebben om ook eens te ontspannen, ook een gewoon te vergeten maar wat zijn we er morgen wijzer door???? Niks, hebben we een kater en een baalbui en gaan we kostbare tijd verspillen aan het mopperen waarom we het deden, toch, ik schrijf deden en we omdat we samen en allemaal op een fora voor alcohol zitten dus als jij drinkt trek ik het me aan en denk ik aan jou!

Kom meid, wil je bellen of msn''en of gewoon met iedereen op het forum kletsen en die fles wijn de baas zijn doen we het gezellig saampjes, ik wil je zelfs een virtueel harinkje sturen[ volgens velen hier mijn liefhebberij haha]
Kom op Fiet, je bent een mega topper en ik leer veel van je, wij laten die eerste staan oke

Sterkte in je keus ennne jij bent het ook waard, morgen is het gewoon een volle fles vol bocht! Ga lekker wat eten,

Ik blijf wel ff heeeel lang wakker om je om te praten,

Dikke kus
Het Suuske

Enne Roosje hoe gaat het bij jou daar????:musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...