tasseke Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 joehoeeeee,even goed nieuws vermelden!!!!mijn lievelijke ex heeft een tijd geleden gevraagd of ik getuige wil zijn bij zijn huwelijk.nu heb ik dit geweigerd omdat ik als ex niet echt geschikt ben als getuige en ik vindt ook dat je dat soort dingen in de familie moet houden.maar nu..........ik mag mijn ex weggeven aan zijn nieuwe partnerheel toepasselijk, ik sluit iets af en geef mijn ex aan zijn vriend, geef dus het stokje over en kan mijn verhaal afsluiten.ben blij, blij, blij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Mogen Zeeuwen ook, Emo?Tasseke wat is het probleem? Dat de disco pas om één uur 's nachts begint? Dat mag toch geen beletsel zijn om lekker uit je dak te gaan? Of anders, organiseer zelf een swingfeest. Duur hoeft dat niet te zijn, als je gasten hun eigen drinken meenemen. En jij kan zo te lezen heel goed swingen op spa-bubbels.Gek, ik heb vandaag ergens trek in maar kan het niet vinden. Niet trek in drank gelukkig. ook geen chocolade of chips. Maar de hele tijd zo'n drang naar iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 potverzes,weet iemand spafeesten????ik loop te stuiteren, ben blij, wil dansen, wil feesten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Vie,elke dag vijf uur je bedje uit en heeeeeeel veeeeeeel energie hebben!!!!dan gaat om 00.00 uur het lichtje uit ik zou natuurlijk een afterparty kunnen proberen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Roos, vertel eens. Hoe schuffel je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Nou Tasseke, dat zou ik best moeilijk vinden,maar ik heb ook bijna geen contact meer met mijn ex(gelukkig)Ha die die Drup:heart:Emoke, een Belg of een Nederlander,we steunen elkander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Ha Vie,, gaat het weer een beetje, nu je thuis bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roos2303 Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 haha schuffelen? wat is dat?kga lekker effe wat eten nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Roos een strak plan! Een gevulde maag remt de trek.Ik bedoel hoe ga je!!Lekker eten dus. Zorg goed voor jezelf.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 ach sneeuw,mijn eerste ex wil ik nog steeds vermoorden:devil:de tweede;ken je liefde op het eerste gezicht?heb ik nog nooit in geloofd tot ik hem tegenkwam..........hoppa daar gingen mijn knieen, 40 graden koorts en ik kon alleen maar kwijlen..........eigenlijk nog steedsach na ongeveer drie jaar ging het niet meer, uiteindelijk is hij op zijn 42e uit de kast gekomen en voor mij werd heel veel duidelijk...het is ook symbolisch, we hebben nog steeds goed contact en is eigenlijk ook de tweede vader van mijn dochter (de eerste zien we al 17 jaar niet meer) en hij zorgt nog steeds voor haar..ik geef hem weg aan zijn vriend en misschien kan ik dan eindelijk het verhaal afsluiten en de kalverliefde afleggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
emoke Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Hallo Vie , Ik ga straks een lamsschotel halen bij de shoarma tent , is dat geen goed idee Smakelijk hi hi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Neu Tass wel coke hahaha bedoel coca.Weet ik niet Tapas maar als ik zie wat me gebeurd is den denk ik toch aan die stempel. Niet meer drinken maar toch verdacht worden omdat de bloeduitslagen in de pjoet staan van het ziekenhuis van jaren geleden. De bloeduitslagen (lever) bleven niet goed dus was nog steeds een drinken maar men dacht er niet aan dat die pijnkillers me de nek of lever om deden. En daarom liep ik ook zo slecht (ondanks 4 hernia's en verandering van beenmerg) want dat was drank. Zo werd ik weggezeken en als mijn huisarts niet telkens ingreep mocht ik naar de Jellinek, nu mag ik naar een oncoloog.........Beenmergkanker en te ver heen want ze keken niet goed naar drankorgeltje. Niet om te klagen maar een drankverleden blijft je achtervolgen. Ze roken zelfs drank en dan schaam je je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Roos is schuifelen, ken je dat?Heej Marion, nog zo blank als sneeuw?Vie fijn dat je er weer bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Nou Emo, ik heb een blikje currykip in de kast gevonden en bonen en onder de kont van de kippen lagen weer wat eieren, dus ik ga er iets Surinaams van maken, lekker pittig. Net als shoarma trouwens. Kook jij nooit zelf?Tasseke, mijn eerste exvriend (hoeveel hebben we er wel niet?) was getuige bij mijn eerste huwelijk, dat wilde ik heel graag en ik vond het knap van hem dat hij het aandurfde. Bij mijn tweede huwelijk was hij helaas overleden aan de gevolgen van drank.Maar goed van jou dat jij hem gaat weggeven.Dus laten we alert blijven. Drank is geen spelletje en het is niet leuk.Marjon het gaat wel goed, ik heb een koptelefoon op van verband en gaas. In 1 oor een drain, het ziet er allemaal niet zo mooi uit. Maar de pijn valt wel weer mee en gaat ook weer over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Ik heb vanavond roerbakgroenten met pittige blokjes tofu om maar wat nutteloze info te geven hahaha. Maja kwebbel hier altijd graag mee.Jakkes Vie, gaat dat wel goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 MMMMMMMMMMM,buurvrouw is ziek, of de muziek zachter magtja, daar zit ik dan helemaal hyper de pieper, zit net mijn haar ouderwets te touperen tot een echte rockchick, sta me uit te leven en vooral mee te brullen....dan maar andre hazes, maar daar wordt ik melancholiek van:huh:hahaha, een echte freak is niet voor één gat te vangen.................naar het buurthuis, dan maar darten, alhoewel.......dat begint pas om 21.00 uur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Dat gaat goed Drup. En ik ga het hier niet over de andere dingen hebben maar je weet wel waarom.Naar buiten kijken.... Wat mij mede heeft gered van het drinken is, dat ik nog hoop had op iets beters. Toen ik dronk was het knudde. Depressie op depressie, het hield niet op. Zelfs toen ik vorig jaar trouwde met de man van wie ik al sinds mijn veertiende hou, was het alsof ik er zelf niet echt bij was.Steeds meer komt het echte leven dichterbij. En ja, ook de vreselijke misstappen die ik in de dranktijd heb begaan kan ik nu met mildheid bekijken.Ik kan het niet voldoende benadrukken: als je problemen hebt met drank, drink dan maar niet meer. Er naar verlangen, op je tanden bijten, doe het maar niet. Hou voor ogen dat een nuchtere jij veel fijner is op den duur.Amen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 veels te veel om allemaal te lezen hoor, maar jou berichtje lees ik wel vie,dank je, er is veel mooiers aan de horizon, t is even doorbijten maar t is onderweg zeg maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
emoke Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Ja hoor Vie , Normaal kook ik wel zelf , maar heb vandaag mijn verlofgeld gekregen en daarom wou ik mezelf eens vertroetelen , en ook omdat ik al vier dagen nuchter ben natuurlijk Maar kip is ook lekker hoorJP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roos2303 Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 pfoe net een enorm bord friet en een kroket naar binnen gewerkt. ok, niet zo gezond maar ik kan het hebben en als de kindjes weg zijn heb ik geen zin om te koken voor mezelf.moet zeggen dat mn trek gewoon veel minder is zoals hier wordt gezegd!heb wel dorst maar moet nou niet denken aan een biertje of wijntje. heb vanmiddag een pak wicky gehaald en dat past er wél nog in bij de buurvrouw was het gezellig trouwens. eigenlijk vreemd. haar man is alcoholist, drinkt de hele dag halve liters. maar als ik bij hun ben doet het me echt totaal niks. niet dat eentje zou afslaan ofzo maar om nu te zeggen dat ik er om ga vragen of te confronterend is,...nee.denk dat ik ook eens effe lekker hard de muziek ga opzetten, ik heb ook vaker van die hyper gekke buien hihi.gelukkig ben ik gezegend met een dove buurman en uuh schuifelen ken ik ook niet,.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 ha roos,gelukkig je bent naar de buren geweest!!!raar hé dat je totaal geen trek heb als je de buurman ziet, bij mij is het vaak feest voor de deur, iedereen drinkt........maar voor mij.........volgens mij worden er hele kratten bavaria malt aangerukt, iedereen vraagt altijd netjes sinas of een BV?maar het doet me ook weinig, over het algemeen dan....heb toch maar een pammetje erin geschopt want je hebt hyper en hyper en vervolgens de baas van branco gebeld........toch nog een rustige avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Mag ik, voor ik zo uitlog (het eten is bijna klaar) nog even wat vragen?Wat denken jullie, waarom zoeken wij het zo vaak buiten onszelf?Drinken, naar een relatie zoeken, snaaien, noem maar op.Wat is er zo eng aan om nuchter bij jezelf te zijn?Ik lees eventuele antwoorden later nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Vie, mmmmmmmzelf denk ik dat iedereen dat heeft. we worden tenslotte van jongs af aan geleerd om rekening te houden met, rustig te zijn voor de buren, goed leren, jezelf beschaafd gedragen etc etcde maatschappij is ook gebasseerd om alles om je heen, je moet er goed verzorgd uitzien, anders krijg je geen baan, een mooie auto voor de deur, stel je voor dat de buren iets denkenbuitenom deze standaardopvoeding heb je simpel te maken met zelfvertrouwen, dit is iets wat aangeleerd moet worden op jonge leeftijdmaar hoeveel mensen heb jij in je omgeving die een goed zelfvertrouwen en een zelfbeeld hebben??weinig (waarschijnlijk)daarna krijg je een relatie, dan krijg je op een hele intieme manier te maken met samenwerking, communicatie, je openstellen voor de ander en uiteraard ook subtiel een wedstrijd wie is de sterkste?kortom, je wordt gevormd en gekneed door de buitenwereld, samenleving of maatschappij o.d. en over het algemeen zit niemand te wachten op kritiek op zichzelf dus leer je ook te vermijden, te vergoeilijken en wat al niet meer..tja wat doe je met die emoties die je niet mag uiten........- wegslapen- weg feesten- weg drinken- weg eten- weg kopen- en weet ik al niet meerdit zijn één van de redenen waarom het zo moeilijk is om naar jezelf te kijken en bezig te zijndat is ook de reden dat het voor heel veel mensen mislukt om te stoppen of minderen met drinken.de waarheid over jezelf is hard als je nuchter bent.stoppen met drinken is makkelijk, nuchter blijven en leven is een stuk moeilijker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 haidihay pipperdepip,ik ben de hele dag al een beetje hyper!vanochtend paard geredenflink gedansten ik mag mijn ex weggeven (wie wil dit nu niet:D)maar geniet nog even, straks begint de pam te werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 wacht even!!ik pies in mijn broek van het lachen...........ben zo terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden