Spring naar bijdragen

vrijdag 15 mei

Vie

Aanbevolen berichten

Hier ook de boodschappen in huis.
Stamppot andijvie á la Tina.
Plus een nieuw servies bij de Bl@kker.
Leuk van die vierkante borden plus toebehoeren.
Wilde ik al heel lang hebben.
Dus nu toch gekocht.

Lekker Tas, witte bonen in tomatensaus,
jammie.

Roos,
vroeg gaan eten,
dat heb ik hier op het forum geleerd,
zo rond 17.00 richting keuken om te koken,
Als dat eenmaal is gedaan is het gevaar plus de eventuele
trek verdwenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 282
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ahhhhh........andijvie........dat is pas lekker!!!!!

waar heb jij het geleerd dat je vroeg moet eten? niet op het forum want ik kom alleen maar gekken tegen (zoals ikzelf).
's ochtends aan de karbonades, bamikliekjes voor 10.00, hele stoofschotels heb ik voorbij zien komen voor 12.00 uur 's middags.

maar goed vandaag eet ik om 15.30 uur :huh: ach tja inderdaad als je het opschrijft is het raar!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo , Goede middag

Ben hier nog niet zo lang en kan nog niet goed volgen
Het enige dat ik al kan zeggen is , ik ben toch al vier dagen alcoholvrij
Ik wens iedereen een prettig weekend
Zijn er hier soms geen belgen

Heel veel lieve groetjes aan iedereen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit, doodmoe uit te puffen van deze dag.
Tjee, wat een gebroken been al niet kan doen.
Half dagje werken met veel lopen, zorgt voor totale vermoeidheid.
Ik haal de keuken en pannen niet.
Vroeg, erg vroeg op de bank liggen met een dekentje,
en alleen maar slapen.

:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

emoke,

belgen genoeg hier, import of export in allerlei soorten en maten..... maar tja.... dan moet je ze maar net even treffen hé :D

over het volgen van het forum, geef op! zelf ik doe het af en toe na een jaar ook niet.
het is gewoon een kwestie van inhaken.

maar in ieder geval heel veel :present: voor dag vier! op naar dag vijf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heej allemaal,

Drup ook weer boven water en hoop dat dit zo blijft. Sjonge leek wel een junk, nou lijk ik dat nog wel maar daar wil ik het niet over hebben. Was niet te doen om bij te blijven hier dus maar op het draadje van vandaag begonnen en mezelf kennende rol ik er wel weer in.

Schrok me suf van het krantenartikel over de meeting maar vind dat Tactive het wel netjes heeft opgelost. Vorig jaar zat ik tiptop te wachten en liet het invalidevervoer me zitten. Dit jaar is het openhuizendag in Amsterdam dus kan weer niet bij de meeting zijn tot mijn grote spijt. Maja de verkoop van mijn huis gaat voor want moet er toch eens vanaf en ben dus maar meteen 25.000 gezaktt.

Zat nog even goed het draadje van vandaag te lezen en snap de angst van Caro wel. Niet omdat ze mijn vriendin is maar als je goed nadenkt is haar gok erg groot. Ze wil graag werk, heeft een goede naam en wat als ze herkent wordt op de meeting en/of bijj interesse ze haar persoonlijke gegevens bloot geeft? Naja laten we hopen dat het beren in de lucht zijn en dat jullie een heel fijne meeting mogen beleven:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emoke de draad zijn we soms allemaal kwijt hahaha. Dapper van je hoor al zo lang niet te drinken, alleen de dagen tellen en niet denken aan weken.

Belgen genoeg hier maar ze spreken goed Nederlands dus het valt niet op maar ze zijn er wel. Soms herken je ze aan knietjes kuisen, patattekes maar meestal gaan we gewoon in elkaar op met ons probleem en let je daar niet op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar waarom zou je je schamen omdat je niet meer drinkt?? en je vroeger wel eens teveel dronk.
Ik zou me schamen als ik nog wel zou drinken en de pers staat voor de deur, maar een hele groep mensen die bij elkaar zit te kletsen met een glas spa, wat is daar nou zo interessant en spannend en raar aan?

Zo, deze dag is ook weer bijna voorbij, vanmorgen taart gebracht naar mijn werk omdat ze vorige week zo hard gevouwen hebben voor de wijk hier, daarna gekeken of ik wat foto's af kon drukken en dat zag er niet uit dus eindelijk mijn fotoprinter aan de praat gekregen. Dat ziet er wel uit ;)

ondertussen hebben de timmermannen eindelijk mijn raam vervangen en begint het hier net te regenen terwijl ik naar het bos wilde. grmpfffff

Of ik morgen kom weet ik nog steeds niet. Hond gaat morgen wel naar de oppas dus ik ben vrij om te doen en te laten wat ik wil. om 11 uur begint hier het wijkgebeuren en dat duurt tot einde van de middag.
ik kijk morgen of ik zin heb of niet ;) nou ja, zin heb ik wel maar of ik de treinreis zie zitten of niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...