Spring naar bijdragen

Nieuw op forum

Gretsch99

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben net nieuw hier en lees een paar dagen mee nu, zoveel herkenbare zaken waar ik al jaren tegenaan loop maar hier allemaal verzameld zijn. Na jaren van drank misbruik heb ik besloten om er iets aan te doen icm met internet begeleiding. Dat het bij onze familie echt in de genen zit is wel duidelijk, Moeder en Oom overleden aan Alcoholisme! en nu de jaren voorbij gaan wil ik niet op dezelfde manier deze planeet verlaten.

Tot zover even mijn korte voorstel rondje, het is een beetje oppervlakkig maar dat komt wel los wss.

grt M

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi M.,

Welkom hier. Wat een verhaal zeg, vreselijk voor je familieleden! Want ook zij waren 'slachtoffer' van alcoholisme.....Zo zie ik het tenminste, uiteindelijk willen we er allemaal vanaf.... Ik vind het heel prettig om via dit forum van anderen te horen, steun te ontvangen en misschien ook te kunnen geven, hopelijk kunnen we elkaar helpen...

Groet, Nance.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Gretsch,

Ik heb al iets van je gelezen op de dagdraad. Welkom hier. Zelf heb ik ook de internetbehandeling van Tactive gevolgd en ik heb er veel aan gehad.

Veel succes ermee en als je steun nodig hebt, kom dan naar de dagdraad. Daar is altijd wel iemand die je helpt.

Groeten van

Lytse.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...