safidepafi Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Trees ik eet een pannekoek gevuld met witte bonen en tomaten saus en oude kaas en dan dubbel geslagen gebakken.Onze 'het is het eind van de maand en de centen bennen op' maaltijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Hahaha dat is een goeie adelaar, je hebt humor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
adelaar Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 maar ik heb nu geen tijd meer, moet eens even kijken hoe ik dit allemaal tussen alle andere bedrijven in kan gaan plannen, leuk is het wel, en nuttig ook zeker denk ik, een fijne avond allemaal nog, en ik kom nog wel vaker met jullie goedvinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Dankjewel voor je eerlijkheid Adelaar. Als we het niet opgeven dan blijven we toch ook zoeken naar antwoorden op onze vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Word ik gebandt als ik m'n rijmpje op zeg?(het rijmpje van stik, verrot etc) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Spud wanneer haal je nou eens dat doekje voor je hoofd weg, er is hier geen mexicaanse griep en rijm maar een iend weg als het maar wel een beetje netjes is.Dit is er eentje van mijOn a crossroad..op een kruispunt....Ik kan niet aleen bepalen waar we heen gaan,maar een ding is zeker we gaan samendoor dik en dundoor regen en zonneschijnsnel of kortrecht of door de bochtals we maar bij de kruising van het levende rust vinden om op elkaar te wachtenom te zwaaien...hier ben ik...loop je mee?haast je nietneem de tijdmaar neem wel een besluitaltijd vooruit en nooit terugals je daar amen op kan zeggendan wacht ik bij de crossroad..de kruising in ons levennaar andere tijdenmet angst in mijn hartmaar met de gedachte dat we er samen zullen lopenminder bang.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Spudje, rijmpje, mis ik iets?Ik eet schnitzels (op het idee gebracht door ??, die het gisteravond at), met gebakken krieltjes in de schil, en sperzieboontjes.Griesmeelpudding toe...uitheems hĆØ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Is voor die specifieke mod, jij mag mij niet, en ik jou inmiddels ook niet. Sloeg echt nergens op dat je tijdens mijn ban zei dat ik eerder fouten gemaakt had met des betreffend lidt.Dat is niet waar, dus jij mag wel eens gaan kijken of je emotioneel niet teveel betrokken bent. Ik weet namelijk van tactive dat ze je straffen om 1 ding en dat de geschiedenis er niet bij gehaald werd.Jij was gemeen, kan ik ook zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Aardappeltje waar zijn we nou mee bezig, vanwaar dit negatieve? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Hahahaha, gezien m'n uitslag zou ik best een burka kunnen gebruiken op het moment. Nederland pampert ons toch al, dus ned. help? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Ohhh, gemeen zijn mag niet hoor. Kijk es waarom die gevoelens de kop opsteken, wat het over jezelf zegt en probeer het te veranderen. Succes.Hallo allemaal. Gaat het een beetje hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Ja, waar zijn we nou helegaar mee bezigggg???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Wat voor rijmpje Spud?Dank je wel voor die muziek van Lene, kende ik nog niet, erg mooi.Ik ben wel blij dat je weer aktief bent hier,af en toe is het niveau wat puberaalik moest er ook erg ook lachen, die humor soms,maar was bak af aan het eind van de dag; hebnog gekeken of het soms volle maan was, maar nee hoor.Ben benieuwd hoe jouw vriend er later op terugkijktdat hij(?) nog leeft.Het lijkt mij persoonlijk vreselijk, heb je eindelijk de moeden dan moet je weer verder.Ik denk trouwen, hoewelwel zwaar onderwerp, zo voorhet koken. Iedereen die zo dronk als wij,moet daar toch wel eens mee bezig zijn?Ik tenminste wel.Heb de laatste keer eindelijk het bespreekbaargemaakt en hulp gezocht. Maar voelde weinig echte erkenning.Ook voor hulpverleners moeilijk blijkbaar.Ben er zelf ook een, en als ik dan zo''n jonkie tref,snap ik dat wel, die komen soms net kijken en levenservaring is de helft van de job, denk ik.Maar als er animo voor is, lijkt me dit wel een apart draadje rechtvaardigen.voorlopig eet smakelijk,oh ja Trees: tandoori kip met rijst en groenten(2 halen 1 bet. van HA HA HA)Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 BB is Fran al gearriveerd?We hebben zondag een opening in de galerie, schokkend mannelijk schoon.Misschien niet echt jullie ding? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Zou het wel leuk vinden als het wel iets voor jullie is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 De balk in mn eigen oog verhindert mij niet de splinter bij de ander te zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 SAFI? Hoezo???? Ben dol op schokkend mannlijk schoon:) Stuur me maar ff de gegevens, wie weet; En ja, Fran is hier al een paar weekjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 ZĆ³ kan-ie wel weer, Saf!Beetje normale mensen gaan bekeren!!:wacko:Nou, dank, Hannah, voor het idee! Heb ik echt trek in! Beetje citroensap erover..mmm...En misschien morgen wel macaroni! Ik kopiĆ«er gewoon jouw menu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Good for him Theemuts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Da's een grote stap in de goede richting, Thee! Dat geeft de burger moed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 quote: Originally posted by: TreesZĆ³ kan-ie wel weer, Saf!Beetje normale mensen gaan bekeren!!:wacko:BB says: LOLGoed zo Treesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Theetje, ik kreeg een mail van de univ. dat ik wel geregistreerd ben, maar niet mee kan doen.Beetje raar. Jammer dan, mag ik niet gaan shoppen van die 50 euro....Spud het spijt me maar met doodswensen en zeker niet hoe jij dat hier neerzet, ga ik absoluut niet mee. Daarvoor ben ik teveel overtuigd dat ieder mens een taak op deze aarde heeft.Verder vind ik je gescheld op Tactive tamelijk vervelend. Doe dat op Tactive zelf en niet hier.Verder hoop ik dat je niet drinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Theetje zo heb ik ook lang het voortouw getrokken.goed voorbeeld doet goed volgen.Ik ben blij voor je.Moet nu nodig met de hond uit.Dag mensen, ik spreek jullie later.En iedereen die de nieuwen verwelkomt, geweldig die ondersteuning die jullie geven.RESPECT! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Lieve reactie Jane. Maar is dood willen nu echt leeftijdsgebonden? Mijn vriend sluit zich nu af voor zijn omgeving. Omdat je een deuk meekrijgt van dat ziekenhuis personeel, die behandelen echt niet als mens na zo'n poging. Wordt je daar ook lekker weer afgewezen terwijl je het heel netje wilde doen.Ik vind dat de wet herzien moet worden. Jij accepteerd mijn gedrag niet hier? Maakt het mij onmogelijk om hier te blijven? Dan mag zo'n arts ook verantwoordelijkheid nemen. En iemand de juiste medicatie en zekerheid geven.Er wordt allemaal maar leuk besloten over ons leven... Maar wie leeft ons leven? Dat ben jij toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Ik ga jullie laten. Zit er diep in. En je mag hierover niet discusiƫren. Oeps anders zou wel iemand wat denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden