Spring naar bijdragen

dinsdag 25 augustus


Vie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 292
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
Valentine

Goh Corinne, dapper hoor, stoppen met roken. Ik moet daar echt nog niet aan denken. Ik weet dat ik mijn kop in het zand steek hoor, maar poe, petje af!


Heb je er lang over nagedacht of was je er op een geven moment klaar voor (of klaar mee...)?




Valentine




Dank je. Ik heb vorig jaar gehoord dat ik moest stoppen met roken. Ik heb dat toen echt hals over kop gedaan. Twee maanden heb ik het toen volgehouden. Toen heb ik maar gekozen om eerst mijn depressie enigszins de baas te worden. Afgelopen maart ben ik dan gestopt met begeleiding, maar na bijna vier maanden toch weer begonnen. Nu ga ik - nog steeds onder begeleiding - opnieuw stoppen. En ik wil het dan volhouden, want stoppen is heel vervelend. :devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit hier zooo hard te lachen..
Een paasei met advocado???? hahaha (was advocaat)
Ik lach je niet uit haar Valentine maar vind m erg grappig.

Ik ken dat wel AR. Heb vroeger ook altijd in de horeca gewerkt, Ergens blijft dat werk toch altijd weer trekken. Doe ook heel soms nog wel eens een klusje in de horeca, maar t wordt wel zwaarder hoor als je nieuw werk hebt ook daar ga je weer aan wennen. Juist omdat het zo luxe is, worden uren achter elkaar op je benen staan steeds zwaarder.
Maar ik vind het leuk om te horen dat je er zo op vooruit gaat en er zo enthousiast over bent.

Geeft niet hoor Mika, steek maar gewoon lekker in als je zin hebt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Hannah, ik heb altijd lekker kunnen slapen. Alleen als kind niet maar na liters saliemelk en een ontspanningscursus slaap ik al 20 jaar als een roos. Toen ik dronk werd ik nog weleens na een paar uur wakker, maar dat was na een droge dag altijd weer voorbij.
Sinds ik gestopt ben slaap ik heerlijk maar er lijkt veel moeheid uit te komen, dat wel.
Ik slaap al bijna drie weken tussen de 7 en 9 uur per nacht, redelijk vaste slaptijden, ook al heb ik nog vakantie, en toch nog wel moe af en toe.
Weet je trouwens dat eten in kleine, maar over de dag verdeelde maaltijden gezonder schijnt te zijn dan een heel groot bord ineens? Dus drie bordjes klinkt goed!

Valentine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Witte, dat van die advocado is best een goeie, laat ik lekker staan, hi hi! Zoveel verstand heb ik dus van paaseitjes, ik zei toch dat ik geen zoetekauw ben..

Corinne, klinkt heftig! Ik wens je heel veel sterkte! Ik heb net een longfoto laten maken en alles was ok. Wel fijn hoor, maar het is ook weer geen waarschuwing. Ik wil wel eens stoppen maar ben nu echt niet gemotiveerd.

Valentine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed zo AR, keurig hoor, maar ik ga nu toch echt japanse zoutjes knabbelen, en ik eet allee achter elkaar zonder pauzes...

Hannah, dat lijkt me erg moeilijk, als drank op die manier een valkuil is. Ik heb het dan veel makkelijker lijkt me, ik ga gewoon niet nasr de kroeg en naar feesten ed waar zuipen de norm is. Dan blijf ik thuis en ook al is er iets in huis maakt me dan nog niets uit eigenlijk, dan hoeft het voor mij niet.

Valentine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb laatst op het forum gelezen dat iemand bezig was met stoppen met roken
via een site op de pc.
Zit me suf te zoeken nu, want heb het toen niet opgescheven.
cpas, weet jij misschien welke site dit was??? Begon zoiets van www. blog .......... en verder weet ik het dus niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb even bij wie is wie gekeken en alle voorstelverhalen gelezen,
ben zwaar onder de indruk van de moed van iedereen om zich aan te melden.
Ik hoop dat jullie er nu echt werk van maken.
Je zal het toch helemaal zelf moeten doen!!
Maar we steunen elkaar hier,
moed houden,
eerlijk durven zijn naar jezelf.

Dus nogmaals van harte welkom:

Eureka, :heart:

Milijansen, :heart:

Ron 164, :heart:

Diempje, ...je bent er toch al langer, maar evengoed..:heart:

Opa, :heart:

rotjeknor, :heart:

houseofmaya,:heart:

ikbenFrits, :heart:

marcodimitri, :heart:

mugie, :heart:

mistyday, :heart:

niwi, :heart:

Nelis, :heart:

jasmijn, :heart:

icg, :heart:

lizzoe, :heart:

engeltje, :heart:

Rob:heart:

Zo, dat was een compleet werkstuk en nu MOETEN jullie wel wat van je laten
horen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ai Hannah, hoop dat je dat niet weer doet...
Ik heb een originele naam Ann, mij konijn heette al mika voordat er eem artiest mika was. Had eea opgezocht en mika is een waardevolle steen, zoals mijn nijn mij waardevol is. Vooral als ik het thuis niet meer trek en niet weg kan gaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...