Spring naar bijdragen

dinsdag 25 augustus


Vie

Aanbevolen berichten

Alweer een goeie vroege morgen.

Sailor voor jou speciaal, veel sterkte de komende tijd.

Zag zojuist een paar leuke citaten:

"Ik wist pas dat ik alcoholiste was toen ik een keer nuchter thuis kwam."
"Wie zei er nou ook weer dat alcohol slecht is voor het geheugen?"

Mijn bioritme is een beetje op hol geloof ik. Heb er zelf niet zo'n last van, maar mijn huisdieren wel.

Voor iedereen een fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 292
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Thee, ik heb wel eens gelezen dat het soms heel gezond is om je bioritme een dag helemaal te verleggen. Steeds een uurtje opschuiven, totdat je weer in een vrij normaal ritme zit van bijvoorbeeld 23.00 uur tot 07.00 uur.
Ben je bang om nuchter naar bed te gaan? Even lekker in de douche en een goed boek kan wel helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, dat is iets heel geks Thee, ik had 21 jaar lang een heel goede vriend die zich op een nogal nare manier van het leven heeft beroofd drie jaar geleden. Wij hadden zo'n uitspraak, ken je dat, iets wat voor een ander volslagen onzin is, maar waar je samen om moet glimlachen? Die uitspraak was: Kwart voor twee.
En het is zo gek, sinds zijn dood word ik regelmatig exact om kwart voor twee wakker, net of hij me nog iets wil vertellen ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, zolang als dat je bioritme tijd nodig heeft om weer op de rit te komen denk ik :)

Heb jij er last van? Ik vind het niet zo erg, weinig slapen, alleen tamelijk hinderlijk dat bijna niemand anders wakker is. Zelfs de honden kijken me aan van: mens asjeblieft zeg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Dar,

Hoe is het leventje?

soms is het terecht om op de vingers te worden getikt maar soms kan het ook iets te ver gaan, persoonlijk denk ik dat we allemaal volwassen zijn en dat we zelf veel dingen kunnen oplossen en dan daarbij zie ik weinig teksten staan die niet door de beugel heen kunnen.
Maar goed, regels zijn regels en die moeten we opvolgen.

ik ben er gisteren toch nog behoorlijk mee bezig geweest omdat het het plezier wel eventjes weghaalt! maar goed, nieuwe dag, nieuwe kansen en ik ben toch ook wel trots dat de moderator moeite heeft gedaan om het uit te leggen.
Ondanks dat ik mijzelf in deze interpretatie van het regelement niet kan vinden!

Orde van de dag, anders blijft iedereen zich irriteren!

Ik moet vandaag naar het Leger! spannend hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Good murning!!!!!!!!!!!

Thee, ik hoop dat je nog lekker ligt te slapen.

Vie, als je maar genoeg rust neemt voor je lijf en hoofd vind ik het knap dat je het weinige slapen kan accepteren.

Dar, het was uniek gisteren dat de moderator inlogde tijdens de discussie!

Allemaal een fijne dag, ingelogd of niet.

Zoon staat onder de douche, die gaat vandaag een dagje naar Roermond alleen, met de trein, naar iemand die hij alleen virtueel kent van het gamen. Dat werd natuurlijk gisteren om half 8 besloten, nadat ik met die moeder had overlegd. Gelukkig was die moeder net als ik en wilde een beetje uitvissen wat voor vlees ze in de kuip kreeg.

Thee, jij zei gisteren tegen mij "zo kan het ook, Houtje" en dat snap ik nog steeds niet! Of vergis ik me?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik rammelde met de koffie Vie, jij ook een goede morgen.

Dar, ik heb een fijne vakantie gehad. Veel uitgerust. Dat was wel even lekker. Veel buiten en even niets moeten. Wat is dat toch genieten.

Zo, nu kan ik er weer tegenaan.

Ik denk er ook over me te gaan omscholen Dar. Ik ga de komende dag wat openavonden bezoeken. En dan kijken wat het gaat worden. Als dat zo is, zal ik ook behoorlijk wat tijd aan de studie moeten gaan besteden naast het werken.

Owja en Dar, ik ben nog niet begonnen met sporten. Te lui nog van de vakantie denk ik. :)

Maar vanochend moet het gaan gebeuren.

Zal wel niet gaan meevallen, ik vrees dat ik de komende dagen mijn spieren wel zal voelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben ook nieuwgierig en ja ook zenuwachtig, maar goed ik weet dat het best zal meevallen en inderdaad de mensen zijn rustig en begaan met iedereen.

maar heel stiekum........ hoop ik dat er straks wat meer aan vast zit. we hebben het hier natuurlijk altijd over vrijwilligers werk maar op de een of andere manier is de stap altijd net iets te groot om te nemen.
dus we weten het maar nooit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat krijg je he als vakantie aan het vieren bent :D

ik heb een taakstraf gekregen en die mag ik uitvoeren bij het Leger des Heils.
het mag dan wel een straf zijn maar inderdaad ik ben er erg blij mee.

Houtje,
ik zit nu pas te lezen dat je zoon die jongen helemaal niet kent!
maar ach, eigenlijk is het hetzelfde wat jij ook doet, je leert mensen kennen via internet!
wel netjes dat je contact hebt gehad hoor met die andere moeder, het is inderdaad toch wel wat eng

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...