druppeltje Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Eerlijk van je Wing. Je kan alles voor de gek houden he maar niet jezelf. Drink ook wel eens maar ik kom dan niet hier want val meteen door de mand hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Hoi Valentine Ben aan het koken. kom wel weer eens kijken. Man alleen is ook niet alles. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Nou Soothe simpel hoor. Ze wilde de telefoon om welke reden ook weggooien maar die zat in het stopcontact dus draadje maar doorgeknipt Vrouwengedachten maar wel gefikst hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Wing ook namens mij bedankt. Zo slecht ben ik ook niet.Ik hoor je liever zo, dan onder een waas van oosterse mystiek.Probeer wat meer erover te praten. Wat zegt Rudy, delen is helen!De oplossing heb jij!Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Lief Dar zo'n poesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Wing, ik ook een strak leefritme, heb ik nodig!Jij werkt nog. Ik moet de dagen zien te vullen.Laat ik dat uit de hand lopen, dan ben ik verkocht.Reinheid- Rust en Regelmaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Hallo Soothe,Heel veel sterkte morgen, onkruid vergaat niet;)Mieke, meid van harte, hoe gaat het met je??Rapilos, van harte, geniet ervan. En ga door met je leven.Bako, heel veel sterkte.groet, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Oké dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Ga er van door. Ff rust nemen want morgen neuroloog en dat kost me erg veel energie wat vervoer betreft en zeker ook bij haar. Ja een vrouwlijke neuroloog, hoor je niet vaak en een praktijk op de Keizersgracht die iedereen wel kent van monopoli hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Dank Ferry, we zullen zien.Ben realistisch, het kan goed aardig zijn, maar het hoort er niet!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Hoe zat het ook alweer?O ja, ik was gestopt. Goesting!?Eigenlijk; willen grijpen naar een gewoonte, om even lekker veilig thuis te zijn.O ja, we komen net terug van de fitness en de pizza (homemade, off course) moet nog in de oven.Zal daar wel van komen, zeker?avond nummertje 4.Als ik het mag vergelijken met roken, dan is het de eerste 3 weken lastig, daarna verdwijnt de gewoonte.Alleen; drinken is natuurlijk wel wat meer primair dan roken (de gewoonte dan, niet de alcohol).Dat zal wel genezen zeker, zonder te hoeven stoppen met drinken (water)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 quote: Originally posted by: wingchunHungry, Angry, Lonely, Tired. Triggers. Clever!Dus: Eten, lief zijn voor jezelf / jezelf verwennen, gezelschap zoeken (forum) en slapen.Zijn dat de voornaamste triggers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 quote: Originally posted by: wingchunMaar goed. Als ik bij wijze van vier maanden niks gedronken zou hebben, dan was ik nog niet persé tevreden. Het gaat er dus om tevreden te worden. Het drinken of niet drinken volgt vanzelf. Hier kan ik u héél duidelijk in volgen. En beamen. Een basisgevoel van tevredenheid is voor mij het absolute startpunt geweest om mijzelf überhaupt te wÃllen verbeteren.Mag ik mij aansluiten bij Adam en u ook iets vragen?@Dar:OK, daar gaat mijn ballonnetje :$Dank uToch zag ik pas geleden een onderzoek op TV waar men zei dat roken verslavender was dan drank en dat drank een veel grotere impact heeft op het sociaal leven. En dat telkens pas op de derde plaats de heroïne komt, als het gaat om verslavingsgevoeligheid en verwoestende kracht...Maar ik weet er het fijne natuurlijk ook niet van, ik kom pas net kijken. 4e dag, vanavond de goesting voorbij zien vliegen en gedacht: de pizza moet nog in de oven! Dus dat zit voorlopig wel snor.Bewust op zoek naar die persoonsverandering?Ik denk het wel en ik denk dat wij absussievelijk de drank verwarren met de verlichting, de geestrijkheid die de mens kan bereiken via allerlei wegen (oosterse filosofie is daar heel sterk in). Drank is een snelweg de andere kant op, naar de verduistering. Als die het licht raakt, zit je met een probleem, want dan blijkt de aansluiting mis te lopen (of juist niet, maar volgens mij kun je dan niet anders dan van de drank afstappen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Mieke, mocht je nog lezen. Gefeliciteerd. En ik hoop dat het goed gaat.Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Hoi allemaal ik ga slapenMieke, van harte gefeliciteerd en hoe is het met je kleinkind Oma?truste allemaal:lips:tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stopper Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Goedenavond allemaal, ik ga zo weer naar bed, slapen. Ik heb vandaag toch weer een beetje dat griepgevoel, en transpireren niet normaal meer. Dus zo meteen maar eens onder de douche het zweet er af spoelen en daarna lekker slapen, morgen weer vroeg op.Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Kleine rat, gefeliciteerd. Meid, waar hang je uit?Houtje, jij ook nog van harte meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Beter laat dan nooit:Mieke van harte gefeliciteerd! !!!!!!!!!Ik ben net thuis van de nieuwe maandagaovond-uitstap: de AA.Heb gelijk maar getracteerd! (voor gisteren).En het vreselijke der vreselijken :$ is geschied: ik dacht al ik ken die man, en die ken ik dus van school!Okee, en toen?Niets, helemaal niets. We hebben over de tieners gepraat, die inmiddels op de middelbare zitten.Dat was nou mijn jarenlange angst om naar de AA te gaan, dat ik iemand tegenkwam die ik van school kende. Nou zit ik daar wel iets relaxter (maar dat is niet erg nederig) omdat ik al een tijd niet meer drink. Ik wil me er niet verheven door voelen, maar ben er dankbaar voor en blij mee. En realiseer me weer dat de valkuil van de alco maar één armlengte ver weg is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Nu moet ik weg. BamBam en Peblles, dat voorspelt weinig goeds.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Tijn,Rudy zegt altijd "delen is helen" en dat heb jij nu aan den lijve moge ondervinden. Ben blij voor je je dat je de "kromheid" van je bestaan inziet.Dat helpt bij het bouwen aan een nieuw leven, op weg naar herstel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Op de valreep kom ik nog even kijkenAlle pagina's gescrolled om naar het nieuwsvan Rapilos te zoeken en........jaaaaaaaaaa GOED NIEUWS!!!!!!!!!!!!!Geweldig Rapilos ben heel erg blij voor je!Wat heerlijk voor je!!!Oh Houtje wat een ervaring dat je daar bijde AA iemand van school tegenkwam!Schrok je of hoe ging datHeb je wel iets aan de avond gehadSorry maar de vraagtekens doen het niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Nou het deed me echt helemaal niets Linde!Ik zei mijn kids hebben op school X gezeten en toen zei hij: mijn dochter ook!En toen dacht ik opeens: ik ken hem!Dat was alles.Het was een fijne avond, intensief maar dat vond ik vorige week ook.We hebben gewerkt aan de zesde en zevende stap, t.w. acceptatie dat je voor de rest van je leven alcoholist bent. Een moeilijke stap. Ik beschouw mijn probleem als een allergie voor alcohol.Ik kan gewoon niet met alco omgaan, en moet dat accepteren (lang verhaal kort). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Ja DiempjeH ungerA ngerL onelynessT iredgr Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 En nu ga ik slapen want vorige week lag ik tot half 3 wakker.Welterusten allemaal.Om 6.45 gaat hier de wekker weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Wauw, Tijn!!!3x hoeraa, zou ik willen uitroepen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden