Spring naar bijdragen

Maandag 7 september 2009


Gast Fibo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

An,
Ja heerlijk, alle spanningen vallen in een keer weg.

Jennifer,
Ik had een voorstadium van borstkanker, ben aan beide borsten geopereerd en zijn tegelijkertijd gerecontrueerd.
En..gelukkig, totaal geen trek in drank.
Wat ben ik blij, dat ik het stoppen met drinken uiteindelijk doorgezet heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgende verslaving om aan te pakken

Computers

Ik had mijzelf beloofd vandaag in de middag op de patio de krant te lezen. In plaats daarvan Office opnieuw geïnstalleerd, de etikettenprinter geherinitialiseerd en mijn fouten opgespoord rondom een MDAC-installatie :angry:

Sorry, just a thought.
Lang niet zo schadelijk als de GGD (Grote Gemeende Deler), maar toch ;)
Vandaag is het 1x feest en 1x schouders eronder, zo lees ik. Bako, mij ken je nog niet, ik jou ook nog niet, maar dat mag mij er niet van weerhouden je heel veel sterkte en evenveel geluk toe te zensen als Rapilos, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je doet het niet rotjeknor en niet meteen antwoord verwachten want het is etenstijd voor velen en anderen reageren mss nog op iemand anders. We zijn hier snel maar niet zoals de bliksem hahaha.

Ja moeilijk. Probeer iets te eten of een vruchtensapje. Bel iemand of mopper op ons maar niet drinken. Zodra je de 1e te pakken hebt is het hek van de dam. Zonde van je energie en wat je tot nu toe hebt bereikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi Dar. (trouwens even sorry aan iedereen voor mijn chagerijnige reactie van net, komt door het balen dat ik de behoefte heb om te drinken, maar het is geen excuus)
nogmaals hoi Dar, heb nu 3 dagen niet gedronken, ben wel al met de internetcursus begonnen, maar dat houdt bij het begin vooral in om te noteren wat en hoeveel je drinkt. Baal zo van dit gevoel, dat je iets nodig hebt wat je niet eens wilt:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve beste mensen,

Een aantal van jullie heeft mijn mobiele nummer. Helaas zal ik door een stommiteit mijnerzijds de komende 2 weken niet mobiel bereikbaar zijn. Mijn mobiel ligt op het vuilnisbelt. Oh, zo een stomme actie heb ik nog nooit vertoond. Knap van me, want ik kan er zelf heel goed om lachen. Eerst alle bruikbare onderdelen v.d. rugzak (de sluitsystemen) afknippen en dan wat troep er in gooien en wegsmijten in de ondergrondse container. Helemaal nuchter! Knap he.

Een nieuw simkaart heb ik inmiddels aangevraagd en dan ga ik nog op zoek naar een nieuw mobieltje.

Heeft iemand een oudje (simlockvrij of tele2) in de aanbieding? Be my guest! Per PB dan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...