Spring naar bijdragen

zaterdag 10 oktober 2009

ferry

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 220
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nog even snel dan

Dar,

je kan geen ijzer met handen breken!
als je het forum helemaal wilt volgen dan heb je een dagtaak!
we zijn zo druk bezig om ons leventje opnieuw in te richten, je kan gewoon niet alles tegelijk!!
en werken en studeren en het forum helemaal volgen.
schaam je niet om gewoon nog eens extra te vragen omdat je het even niet heb kunnen volgen!
het is belangrijker dat je niet naar jezelf tekort schiet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal,

Hermie, heel veel succes met je examen. En vanavond die klapper he?!

Het stinkt hier naar eucalyptus dus heb ik maar de zoveelste sigaret aangestoken hahaha. Doet me denken aan een kijker die zwaar longpatient was en geloof maar dat hij heel snel het voor gezien hield. Naja het zo aan je longen hebben en dan een huis willen bekijken met 2 grote trappen dan is er iets meer mis denk ik zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

houtje vertelde het laatst al heel mooi!

2 jaar geleden waren er niet meer dan hooguit 9 pagina's
maar als ik nu 's ochtends kijk en er zijn 24 pagina's dan zinkt de moed in mijn pantoffels
ik doe mijn best maar ik lees tegenwoordig steekproefgewijs :D

een bistrostelletje?
die kennen jullie niet?
simpel.............leuk klein tafeltje met een paar stoeltjes met als kenmerk dat het voor geen meter zit, na een half uur, pijn in de bibs en rug maakt een rare kromming!
maar wel leuk!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt gelijk Dar, tafeltje en stoeltjes. Ik dacht eerst meer aan een pannetje met zo'n brander er onder. Zoals waarmee men in de jaren 70 massaal aan het fonduen ging. Maar ja ik denk eigenlijk bijna altijd aan eten.
Gek eigenlijk dat eten ook aan mode onderhevig is. Want na het fonduen zat iedereen ineens aan de steengrill.... enfin, off topic.
Lianne, proficiat met je besluit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tina,

Er zijn maar weinig mensen die "gewoon" teveel drinken.
9 van de 10 keer heeft het een reden en depressiviteit is daar ééntje van.
jij zit nu met een rotgevoel en daardoor zou je zomaar weer naar de borrel kunnen grijpen.
uiteindelijk is het forum bedoelt om je hiervan te weerhouden.
het maakt dus geen bal uit wat je struikelblok is, wij zijn hier om elkaar te weerhouden om die fout weer te maken.

maak niet de fout om jezelf weg te cijferen omdat je denkt dat depressiviteit off-topic is.
dat is het niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, Tas, nee, want die ga ik vandaag maken. Even een leuk recept zoeken. Gisteren kwam mijn echtgenoot op de valreep met de laatste krop andijvie uit de tuin aanzetten.

Albertina, wat mij betreft schrijf je alles wat je kwijt wil. Bistrostelletjes en zuurkoolrecepten mogen eigenlijk ook niet als we de regels strak hanteren.
En als jij er van opknapt om je hart eens te luchten en wij een beetje kunnen bijdragen....
Persoonlijk vind ik het altijd fijn om ook de andere dingen van de mensen hier te volgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank allemaal voor jullie medeleven of meehopen is het eigenlijk. Open huis begint pas om 11 uur dus kan nog ff hier zijn hahaha. Moet alleen nog ff mijn kleren opruimen want toen ik doggy uit ging laten kwam het opeens weer met bakken uit de hemel en zal jullie vertellen dat er heel weinig naast me viel hoor. Enfin zo'n natgeregende hond stinkt ook dus welkom in druppies open huis want die appeltaart werd dus ook niks. Bibberend van de kou een ander home pak aan getrokken,koppie hartstikke nat van de regen en een loopneus van de eucalyptus dus voldoe echt als eigenaresse van een groot huis en dan praat ik niet eens over mijn mascara die waterproef hoort te zijn hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaha,

open huis dag is lekker on-topic, maar wel heel grappig :D

het gaat een beetje mijn voorstellingsvermogen ten boven
een huis dat stinkt naar rook, eucalyptus en een natte hond, appeltaart dat in de vuilnisbak ligt.
Welkom in huize drup :D

je trekt toch wel je knappe groothuisbezitster pakje aan??
weg hoor met dat slobberige huispakje!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Druppeltje,
je kan altijd nog ff een pannekoek bakken
ruikt ook lekker (kaneel erdoor) en is iets
geloofwaardiger ook; iedereen heeft die
appeltaart en versgebakken broden al
lang door en denkt dan, wat voor rioolluchtje
wordt hier gecammoufleerd? ha ha
Nou succes strakjes, je houdt er in elk geval een schoon en
opgeruimd huis aan over, dus winst heb je hier altijd van. aar ik hoop echt dat
het lukt hoor!!!
Jane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemmaal ook!
Ik heb gisteren voor het eerst in 2 maanden niet de hele draad
gelezen, voelde rar, maar voor mij ook wel eens goed.
Ik had gisteren mijn feestje met vriendinnen en de fles
port die ik in bewaring heb gegeven is niet eens open gegaan!
Het was gewoon erg gezellig en lekkere dingetjes genoeg.
Leuk he dat het zo ook kan, en ik heb meteen verteld dat ik niet meer drink.
Voor het eerst dus nuchter de boel ook meteen na afloop
opgeruimd en vanmorgen alle saunahanddoeken enz in de was, en ik heb net als
Drup een schoon en opgeruimd huis, want ik heb
altijd voor die sauna-avondjes een opruim woede, en ben er nu
ook lekker vanaf voorlopig.
En de fles port gaat straks mee naar mijn
oudste zus, want wij vieren saampjes onze verjaardag en
bij mijn zussen gaat die port wel op(en), maar ik heb me weer
indgedekt: ga niet logeren, maar met vouwfiets en trein terug
naat huis en op zaterdagavond, kan dat maar veiliger nuchter!
Ik heb nog wel stokjes achter de deur nodig (zoals een dag-pact)
maar dat mag, ik neem mijn verantwoording en ga het
gevecht aan met de verleiding, die er wel degelijk is hoor,
ook erg depri bij tijd en wijle en ik denk dat depri in de
top 5 staat van aanleidingen om te gaan drinken.
Dus red alert voor mij nu.
groetjes Jane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GROOT NIEUWS!!!!!!
Had net en pb gekregen van Lianne. Zij heeft me over de streep getrokken om een refusal in te nemen. IK HEB HET GEDAAN. Ik heb een pilletje genomen. Wauw ik sta versteld van mezelf zeg. Dacht vanochtend nog "nou dinsdag dan maar aan het bier dan maar woensdag op de koop toe nemen. NU NIET
Weer een week droog. Jongens dit forum doet wonderen zeg. Wat ben ik blij. Al twee weken niet gedronken en nu plak ik er gewoon nog een weekje bij, en dat allemaal door de uitnodiging van Linanne om met haar mee te doen. :sun:B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Tasseke.
Dar ik zal proberen wat korter te schrijven maar wil zo graag iedereen ff een klein berichtje sturen om te laten weten dat ik hun berichtjes gelezen heb, maar kan me voorstellen dat je het toch erg lang vind.
Wil niemand het gevoel geven dat ik hem of haar over sla. Maar ga m'n best doen hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk hoor Jane, als ik om deze tijd een pannekoek moet bakken ga ik ook nog eens over mijn nek hahaha.

Ja Kate moet er zelf eigenlijk ook wel om lachen want het gaat altijd stom bij mij en nu zit ik aan de koffie dus kun je nagaan hoe het ging toen ik dronk. Niks nette kleren aan want daar horen schoenen bij en kan daar niet meer op lopen. Trouwens ze moeten voor mijn huis komen om te kijken en niet hoe ik er bij loop. En die vriend die me komt helpen ken ik al meer als 25 jaar dus hij weet wel hoe ik ben: kan er uit zien als een tiptop dametje maar even zo goed als Zwiebertje. Uitgerekend kies ik vandaag weer voor het laatste hahaha.

Kaneelpotje heb ik dus opengedraaid en gewoon op het aanrecht gezet, vlak naast de kattenbak. :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje,

ik heb tegen Dar al gezegd dat ze geen ijzer met handen kan breken
maar dat geldt ook voor jou!!

we willen hier allemaal zo goed presteren, niemand voor het hoofd stoten en ga maar door
maar dat is niet te doen!!!

doe wat voor jou goed voelt
maar ga niet op je tenen lopen omdat je denkt dat je anders iemand voor het hoofd stoot
zo werkt het niet!

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...