Spring naar bijdragen

zaterdag 10 oktober 2009


ferry

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 220
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dar,

1. bijgeleverd rekje van staal levert geen probleem op.
alleen aliminum of zilver, dat gaat knetteren!
dat hoor en zie je vanzelf en als je niet snel genoeg bent dat gaat de brand erin

2. om schoon te maken, zet eerst een bakje met water en citroenszap erin, 10 minuten de magnetron aan en het vet is zo schoon te maken

Verder weet ik niet!
dat is het enige wat dochterlief altijd mij verteld, maar ik vind het zo moeilijk dat ik me maar niet bemoei met dit soort dingen :D

ik kook en V. maakt schoon
hoezo kindermisbruik??? :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat vind ik gemeen!!!

jij wel zon en ik niet!

maar euuh, ik ga even brainstormen over het feit van schoonmaken.
even het smoezenboek raadplegen om kinderen zover te krijgen :D

geintje, soms lopen de dingen zomaar maar als je een kind moet bewegen om uberhaupt iets te doen in huis, dan kan je het over het algemeen gewoon vergeten.
dus moeders.........
succes met het huishouden!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Halloa
Daar ben ik weer
Heerlijk geslapen, aan 1 stuk door. Nix geen schuurmachines en heipalengedoe.
Dus dat wordt een prettige dag vandaag.
Maarrrr waakzaamheid geboden, want vroegah kwam bij zo,n prettige dag altijd vaste prik de wijn op tafel met gezellige hapjes enzo. Vooral op zaterdag..Straks naar de markt, eerst even snel lezen
doeia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag jij zeggen Tas, ik moet ook nog beginnen... pfff
hahaha Luie wijven zijn we haha
Maar ja, waarom ook niet??

Heb je al plannen, wat je vanavond gaat doen Isa???
Lijkt me echt heerljk voor je, ff lekker alleen, zonder dat gekijk bij alles wat je doet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey dames mag ik ook mee doen zonder m'n nagels te lakken? heeft bij mij geen nut, die worden vanzelf gelakt als ik ga schilderen. Hammerite (of hoe schrijf je zo'n ding) Werkt ook goed tegen roest. Ben er dus gelijk voor een jaar af.
Dar als je knal boem hoort, dan is het niet goed met je magnetron. Maar succes. Moet lukken.

Tas Pubberen? Heerlijk toch meid. En nu nog naar de disco. Vet cool gaaf man.

Witje nog aan de poets? Nou meis ga er maar flink tegenaan en daarna, lekker chillen.
Hoor mij eens en dat op mijn 59e?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sali (-droside) ??
Dat rookte ik altijd in een jointje ...

quote:


Originally posted by:
tijn

tas dat is een wortel extract van een plantje wat ergens in rusland groeit.


Het extract van de wortels van Rhodiola rosea wordt gebruikt als voedingssupplement en als geneesmiddel in de fytotherapie. Het wordt beschouwd als een adaptogeen[1], dat wil zeggen: het extract past zich aan de wisselende omstandigheden in lichaam en geest aan. Voorbeeld: het extract werkt stimulerend bij vermoeidheid, maar kalmerend bij rusteloosheid. De belangrijkste werkzame stoffen zijn de fenylpropanoïden. Hiertoe behoren onder andere salidroside en rosavine. Rhodiola rosea verbetert de werking van neurotransmitters, in het bijzonder van serotonine.




Het gebruik van Rhodiola rosea zou de volgende effecten hebben:




Het verbetert de gemoedstoestand.


Het verlicht depressies.


Het verbetert de lichamelijke prestaties.


Het verbetert de geestelijke prestaties.


Het vermindert vermoeidheid.


Het geeft meer geestelijke energie.


Het heeft een rustgevende en ontspannende invloed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik me ook aanmelden voor de club?

Ik heb in de aanbieding: een stoffige laminaatvloer vol hagelslag, 2 "kinder" kamers die hoognodig een goede opruimbeurt moeten!

Verder nagels die schreeuwen om een kuurtje, een krant die schreeuwt om gelezen te worden, enz. enz.

Ben dus net terug van de voetbal. We moesten naar een dorpje aan het IJsselmeer, ik heb met iemand meegereden in een erg erg erg sjieke grote dure auto. Van de stress heb ik ín die auto mijn koffie die ik bij me had omgegooid in die auto :o mijn schoenen vol met zand en blubber en gras erin gemarkeerd, de kids hebben ongegeneerd sjips zitten eten en ik schaamde me te pletter. Door de zenuwen stapte ik ook nog bijna in aan de bestuurderskant (hoezo gewoonte!) waarop de chauffeur hard moest lachen, het was een totale afgang.

Onze voetbal meiden hebben helaas verloren, ze speelden ook niet gewéldig ze hadden binnen vijf minuten een doelpunt tégen en dan laten ze toch gauw de koppies hangen. Onze keepster heeft er vier doorgelaten helaas van die rottige balletjes! Ze stond van frustratie en boosheid te huilen in het doel. Gelukkig hebben we één fantastische spits die er bij de tegenpartij drie keer ingeknald heeft, ná eerst op het middenveld de bal te hebben afgetroggeld, vervolgens vijf-zes meiden gepasseerd te zijn, en hem dan ook nog zelf loepzuiver erin geknald te hebben. Eén ervan was een penalty ook zó mooi geschoten! Mag ik zeggen dat ik gierend trots op haar ben :D?

Maar ja, het was toch 4-3, en onze eerste positie in de poule zijn we kwijt. Jammer!

Dan moeten die meiden nog douchen, dat duurt uuuuuuuuuuuuuren.

Toen weer mee terug gereden, en om een uur of één was ik weer thuis.

Nu nog de booschappen, maar gelukkig kun je dat heeeeeeeeeeeerlijk uitstellen, tot wel acht uur op zaterdag (hier). Extra argument daarvoor is dat ze dan gaan afprijzen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is niet wat Tijn rookte in zn jointje hoor Woman.
Dit gebruikt hij nu nog als enige.
Is een homepatischmiddeltje

Ai jai ik ga nu echt wat doen in mn huis , dit is te lang forumgedrag
heb ik voor mezelf bedacht, als ik zulke dingen denk te moeten verbeteren.

ehhh ga eerst beginnen met afstoffen, tosso

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe mee met niksen! Het komt hier ook niet echt op gang, uitgeslapen, liggen lezen, hond uitgelaten, mijn nagels geknipt en nu staar ik om me heen naar de bende en bedenk waar ik zal beginnen?
boodschappen dan maar, maar wat? okee, pompoensoep moet ik eerst een recept opzoeken op internet en zo zit ik nu dus een uur later nog steeds achter de computer..... en dat recept heb ik nog niet opgezocht dus kan ik ook geen boodschappen doen... hoe hou je jezelf voor de gek!

ach, ik neem gewoon een ATV dag vandaag denk ik!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat snap ik Witte :)

quote:


Originally posted by:
witte

Dit is niet wat Tijn rookte in zn jointje hoor Woman.


Dit gebruikt hij nu nog als enige.


Is een homepatischmiddeltje




Ai jai ik ga nu echt wat doen in mn huis , dit is te lang forumgedrag


heb ik voor mezelf bedacht, als ik zulke dingen denk te moeten verbeteren.




ehhh ga eerst beginnen met afstoffen, tosso

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar ik heb een lekker pompoensoep recept gevonden dus ga toch boodschappen doen! heb ik dat tenminste wel gedaan vandaag
ik weet wel waarom ik dingen uitstel, ik moet het een en ander regelen en dat stel ik uit. 2 telefoontjes plegen en dan ben ik er van af
grmpfffff.... weet je wat, ik ga het gewoon doen, ik ga bellen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...