bako Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 dingen die je wilt behoudenvragen onderhoud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Goedendag,>>> Dhendro:heart:Gefeliciteerd met negen maanden. Mooi werk. :) Je gaat echt super, en hetgeen waaraan gewerkt wordt,lukt vast ook! Geen idee wat het is, maar het moet lukken. Ik wil het!!Ga zo door. Amsterdam groet u. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Hoi, even naar de nieuwe mensen.Het forum heeft z'n kracht bewezen,dus ga er voor!!Het vraagt wat investering, maar het kan.Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mousie Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 zo ik ga er ook weer van door..shoppen met mams,,dat is lang geleden!!!!heb er zin in....ben blij dat ze nog in me geloven...groetjes en tot vanmiddag:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 wat een rust hieris iedereen aan het schuilen voor de regenof maakt mjn computer een pas op de plaatsmisschien is hij wel stuk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Denk het niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 soothedank jewelhet is een hele geruststelling om te weten dat de computer het nog doet en ik dus waarschijnlijk ondanks mijn alcoholisme nog niet aan mijn verstandelijke vermogens hoef te twijfelenis mijn droog zijn tot nu toe niet voor niets geweesteen hele geruststelling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Ongekende stilte hier zeg. Moet raar lopen wil het record berichten vandaag gebroken gaan worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 ssthet is siesta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Ik heb vernomen dat er enige mensen op het punt staan te stoppen om te roken. Is daar iets over bekend of kan ik daar iets over teruglezen? Heb net via thema's ff gezocht maar vind niets. weet iemand hiervan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Suffertje ik weet dat er al een paar mensen gestopt zijn, ben de namen even kwijt. Maar AR en ik stoppen morgen dus als je je aan wilt sluiten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Onniby Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Dag sterke allemaal!Het is een tijdje geleden dat ik op het forum zat (voor een dag). Ben nog niet zo sterk dat ik niks meer gebruik, maar heb gisteren in ieder geval een afspraak gemaakt bij Tactus. Ben ook al bij de huisarts geweest voor een verwijsbrief. Ik ben in gedachten heel veel bezig met het omgooien, maar de praktijk is zo angstig! Gewoon het feit niks te pakken om niks te voelen, of in verbeelding me goed te voelen. En dat is juist zo moeilijk, ik raak er van in paniek.Ik heb een lastig leven achter de rug, maar bevind me nu in een veel rustiger vaarwater. Daarom wil ik dit probleem aanpakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Hallo allemaalLekker geslapen en flink gedroomd weer. Weer over een huis die pas later nog een extra kamer bleek te hebben. En pijnloos geslapen. Wat een verademing !Eerst even lezen. Hallo Onniby welkom weer, gewoon lekker meeschrijven dat scheelt een heleboel, vooral als je trek hebt !x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Welkom Onniby. Je zegt dat je bij de gedachte niet te drinken in paniek raakt. Probeer je nu al voor te stellen hoe fijn het is om 's morgens met een helder hoofd op te staan en de dag aan te kunnen. Nare en vervelende gebeurtenissen evenals leuke en fijne zullen altijd plaatsvinden. Alleen zonder alcohol kun je de nare beter aan en zul je meer genieten van de leuke.Aanpassing: typefout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Mousie ik ben ook singel en ik heb daar ook een poosje over gepiekerd. Maar besloten er niet meer over na te denken. Eerst ik, fit worden , mn leven een draai geven. Ik heb wel bij zo'n datingsite mn zoekmatch op Alcohol nul gezet. En normaal kreeg ik zo'n 60 matches per dag, nu 6. Triest he, zo veel mensen drinken er dus..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Onniby Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Dank je Hermie! Ik ga jullie hard nodig hebben geloof ik. Ik heb al eerder willen stoppen, maar heb er nooit achter kunnen staan uit onzekerheid. Ik ken het gevoel van fit wakker worden, voel me dan heel gelukkig, en toch heb ik dan die dag het gevoel dat ik dat moet belonen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Hoi Onniby welkom hier weer,je schrijft om in verbeelding je goed te voelen; preciesje voelt je niet echt goed. Schrijf dat maar eens op met een rode stift en hang hetnaast je drank (of kiep het weg en hang het op die lege plek). Want eigenlijk weet je het al lang, je zoekt iets in die alco dat er niet is.Die paniek daar kun je mee werken als je hulp krijgt van tactusof via de huisarts. Goed dat je die hulp hebt nu, want dat hoef je niet alleen te doen. En die angstheeft je misschien iets heel wezenlijks te zeggen. Als ja daar achter bent, heb je waarschijnlijk die drank niet meer nodig.Heel veel sterkte en schrijf maar wat vaker hier, dat helpt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Dat is de knop die je om moet proberen te zetten Onniby.. je beloont jezelf juist door niets te pakken! Als je er echt 100% achter staat gaat het je lukken. Zowel ikzelf als een hoop anderen hier zijn heus wel eens gevallen hoor maar zolang je maar weer opstaat is er groei. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Hoi Woman,heel konfronterend vind ik dat hoor. Van 60 naar 6.Nou heb je wel kans dat er bij die 6 meer "goeien"voorjou zitten dan bij die 60, en dan is het weer een mooie selectie.Scheelt waarschijnlijk erg veel teleurstellende dates ook,want in de zenuwen gaan ze natuurlijk ook meer drinkendan leuk is. Maar kanp dat je het zo doet, ik zou daar niet eens aan gedacht hebben.Hermie hoe gaat het met je? En is dochter al weer aan de beterende hand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Hoi Jane. Dochter is over het ergste heen, wil morgen weer naar school dat zegt genoeg haha. Ik blijf een beetje kwakkelen maar ook dat zal wel weer overgaan voor ik een oud mannetje ben:huh: Ga zometeen weer naar cursus mindfulness. Met jou ook alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Onniby Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Hoi Jane4!Eigenlijk is het idd iets heel stoms. Je creeert je eigen wereld met alcohol. Enerzijds een veilige wereld, anderzijds een eenzame! Ik zal nog even geduld moeten hebben met Tactus, want ze hebben een wachtlijst en gaan verhuizen. Maar de weg naar een beter leven is ingezet. Moet ik alleen nog geloven, bibber.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Ja hermie, maar mijn mindfulness via Altrecht gaat niet meer doorze moeten zich terugtrekken wegens bezuinigingen, uit deze stadik heb nu maar ff een bieb-boek, maar zo leer ik niet gemakkelijkdus blijf op zoek naar iets haalbaarsen verder gaat het op en neermaar.... ik drink nietdus mag niet mopperen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Dan zul je het voorlopig met ons moeten doen Onnibyen met jezelf, want daar kun je toch het meest van op aan.Maar weet je niet drinken is veel gemakkelijker dan matigwij zijn nu een keer onmatig en als je dat kuntaccepteren kun je weer verderik moet nu ook wegdochter komt thuis,succes!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Hee hallo allemaal vandaag.Omniby, als je bibbert houden we je wel vast. Wat goed van je dat je nu stappen hebt ondernomen, dat verdient al een En of het eng gaat worden? Vast wel. Of misschien ook helemaal niet. De eerste stap naar jouw eigen nuchtere ik! Wow, ik neem mijn petje af dat je het gaat doen, en dat je het hier ook nog zo beschrijft ook. Dat wordt jouw eigen reis naar wat jij wil.Hermie, niet zelf ziek worden! Of tenminste niet verder gaan kwakkelen. Hier niest, hoest en kucht ook iedereen alles aan elkaar. In ieder geval beterschap. En je zorgt vast goed voor jezelf.In het algemeen heb ik vanmorgen maar weer eens gemerkt dat ik lijd aan vooroordelen. Een man die in de bus vreselijk naar bier stinkt en ook een tas blikjes met zich meevoert zie ik meteen als een ouwe alcoholist. Terwijl het misschien wel iemand is die het even niet ziet zitten en volgende week weer helemaal het ventje is.Een vent in een opgetuigde BMW die gierend voor een voetgangersstoplicht stopt en daarbij zijn voet op het gas houdt (vrrroemm-vrrroemmm, willen jullie wel eens uit de weg gaan) vind ik een onbeschofte macho, terwijl hij misschien wel in zijn hart een heel aardig knul is.Alles ligt open, nooit weet je iets zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Onniby Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Dank je Jane!Jij sterkte met dochterlief en met jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden