Spring naar bijdragen

Zaterdag, 28 november 2009


Tatum

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 360
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

lief aangeboden hannah
maar gelukkig helpt de buurt mijn een handje...en ik hoop toch dat t nu iedere dag beter met me gaat!!!
word gek van dat binnen zitten.
gister ook de eerste keer naar een verjaardag geweest(wel maar ff)want lang zitten gaat niet
zonder alcohol...en wat denk je ik kan t ook gezellig hebben zonder alcohol....
nooit gedacht...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik kan van nature al slecht stilzitten Freddy, wat ik in me kop heb heb ik niet in me kont zeg maar..
Dus ja als ik 's avonds de koffie op heb na een hele dag bezig, ga ik rustig nog anderhalf a 2 uur lopen buiten.. Energie genoeg!
Denk dat ik vanavond maar eens warme melk probeer ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Willie,
Blij dat we je hier zien. Natuurlijk ken ik het gevoel van schaamte. Vaak als ik gedronken had en de dag daarna probeerde terug te halen wat ik tijdens mijn drankdag gedaan had, voelde ik veel schaamte. Ik had iemand gebeld maar wist niet meer wat ik gezegd had. Had bier geleend omdat de winkels dicht waren, hoe had ik dat gevraagd, hoeveel had ik geleend. En heel erg maar waar, met wie had ik het bed gedeeld, vaak wist ik het niet meer. Als ik daar aan terug denk schaam ik me daar nog steeds voor. Maar het is goed dat je dit voelt. Dan realiseer je je wat drank allemaal met je doet.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Willie,

Dat gevoel van schaamte hebben we allemaal. Schaamte, je schuldig voelen. Alerlei verwijten in je hoofd.

Maar probeer niet te lang ermee te lopen. Het verleden is voorbij daar kan je weinig aan doen. Richt je op het heden en kijk wat je kan doen om de dingen goed te doen.

Sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel bolletje en meiske,

het zijn dromen over dingen die zijn gebeurd of situaties die gebeurd zijn en dan versterkt zegmaar heel raar :S

Brrrr wat een weer he, net even naar buiten geweest wandelen met de honden. Hmm wat zal ik vandaag eens gaan doen..laten we er een vraag van maken,

Wat gaat iedereen vandaag doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahaha Hannah Ja je bent gelukkig niet meer ziek. Kan weer lachen meis. Stom hé die fouten, moet zo vaak corrigeren. Typ vaak wel blind maar zit met een stijve pink. Lastig typen hoor. Over gehouden van het damesvoetballen. Blij dat het niet m'n middelvinger is. Ik zou niemand meer gedag durven zeggen. :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tis net echt dat roti,je haalt ze binnen maar je raakt ze nooit meer kwijt!
heb van pure armoe de pc maar opnieuw gestart!
spelt is van dat "derde wereldgraan" groeit als onkruid! zit naar mijn beste weten ook gedeeltelijk in
die "griesmeel" waar je cous cous van maakt'.

jemig wat heb ik een dorst zeg,drink me het ongans! "gaat wel over" zeggen ze dan! leve de lithium!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi floor
mijn ex sloeg me ook...
die vent ben je beter kwijt dan rijk
ikzelf heb er ook een aantal jaren over gedaan om bij hem weg te gaan en t los te laten ..
want t was ja ook mijn eigen schuld dacht ik toen...
en ook mijn ex lichtte mijn moeder in over mijn probleem...maar desondanks koos mijn moeder toch voor mij en wilde me helpen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
willie

Herkend iemand dat gevoel?


Gisteren werd ik overvallen door schaamte. Dat ik zolang gedronken heb en dat ik het niet eens door had hoe waardeloos dat was voor mij zelf en mijn omgeving.


Het is even een opwelling maar ik moest het kwijt.




Willie



bekend fenomeen willie,maar je komt er niet verder mee,kijk vòòruit,en niet achteruit!
en het was toch niet allemaal rampspoed? ik heb tenminste ook veel leuke/gekke dingen gedaan,en heel veel gelachen,naast alle ellendebende die drank veroorzaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mss maar beter ook dat je moeder het weet Floor, mijn vriendin heeft mijn ouders ook ingelicht, en achteraf ben ik er blij om dat iedereen het weet en kan ik er mee aan het werk.

En Dar ik ging gewoon naar verschillende winkels, maar je pikt ze er zo uit hè die alcoholisten in de supermarkt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...