Negruj Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Hoi medemensen,Wat een heerlijke dag,zo zonnig.Maar als ik de bijdrage van Willie lees, potverdrie, voor dat ik ballen eet wordt ik liever veganist. Brrrrrrrrrrrrrrr .Ik hang de ballen liever in de wilgen.Maar er is wel een receptenlijn in een van de forums. Lekkere recepten, hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Ik kan de receptendraad niet meer vinden, ik wilde mijn Kerstrecept posten (het brandende ijs!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Negruj Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Over boeken gesproken.In de vk staat vandaag op blzd 35 een recensie van het boek:"Het einde van mijn verslaving"van Olivier Ameisen - Het verhaal van een beroemde cardioloog die zichzelf genas van alcoholisme.Hey boek heeft 4 * gekregen. Misschien eens het artikel op internet lezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Willie dank voor de uitleg, ik heb erg gelachen om de testikelpizza. Maar testosteron geloof ik niet dat ik daar om zit te springen. Niet goed voor vrouwen.Eigenlijk dacht ik dat er al een boekendraadje bestond, maar kan het niet terugvinden.Wel een receptendraad trouwens: "Goed eten als je stopt met drinken". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Negruj Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Juist ,Vie, de draad is te vinden onder "tips&adviesen" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Het lijkt er op dat een boekendraadje komt, boeken gerelateerd aan alcohol.Ik kijk er naar uit.Nu uitloggen, even slapen (wordt nog steeds erg moe van het niet-drinken) en me dan klaarmaken voor de avond met etentje.Ja, ik ga maar eens goed rondkijken wat er gebeurt met mensen die wel wijn drinken, misschien wordt het toch nog leuk.Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Ik heb m net geopend bij thema'shelaas alle tabellen zijn verloren gegaan en alles staat achter elkaarwerk aan de winkel voor Houtje dus.En Hou als je die draad bij thema's(ik kan m niet vinden trouwens)er misschien ook bij kunt doen?Kan iedereen zelf dan aanvullen met knippen/plakkenof zit ik hier voorlopig aan vast? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Ja Jane: dat heet: goed werk voor het Forum doen .Een ander kan het alleen kopiƫren en zelf (evt. aangepast) posten, maar eerlijk gezegd vind ik jouw draad prima zo, ook overzichtelijk genoeg hoor. Niet te kritisch doen! (ben ik ook niet dus :D:D:$ ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Nou ja,heb ik meteen nieuwe titels/schrijvers als eersteen ben ik meteen jullie keuringspanel:Houtje, ik denk dat jij nog niet helemaal toe bentaan Hans Dorrestijn, moet je nog even mee wachten tot je groot bent hoor!: vingertje(zo die is ook gelijk nieuwsgierig: veel leesplezier:D) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Zo dames heren ookmijn goede daad voor vandaag is weer gedaanik ga nu wat nuttig(er)s doende rest van de Kerstkaartenen op oudergesprek voor zoontot latersen de bieb sluit bij ons om 17.00 uur:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Hallo Slechte nacht gehad maar daar wil ik niet bij stil staanPoespoes wil heel graag bij Zowie liggen, maar Zowie vindt het allemaal nog maar een beetje griezelig. Meestal is ZĆj degene die bij anderen gaat liggen, en dat dan een lieverd tegen haar aan komt liggen??? hmmmmZou ze toen ze als puppie op straat leefde geen dierenvriendjes hebben gehad...dat kan. Poespoes is het duidelijk wel gewend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Beetje jaloersheid misschien Woman. Zowie moet nou toch jouw aandacht die eerst helemaal voor haar was, delen. Beetje extra knuffeltjes geven en haar belonen als ze wel lief is voor Poes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Zo ik ben weer terug. Niks te doen gehad.Woman het hoeft niet altijd zo te zijn dat Zowie een slechte jeugd heeft gehad. Soms begrijpen dieren elkaars (lichaams)taal niet. Best wel wat eng misschien voor Zowie dat een heel ander dier, zo maar bij haar komt liggen. Misschien went het, misschien nooit. Als ze elkaar maar niet in de haren vliegen. Dan is het nog niet zo verkeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Goede middag dames en heren,Mijn klok gaat weer in dus ben ik weer op het forum energie te "stelen" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Hey Goeie middag Willie. Alsjeblieft ik stuur je de helft van mijn energie. Alles eerlijk delen. Hoop dat je er iets mee kunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Dank je Bolletje en mede forummisten,Zo sta ik er nu voor.Pas na een maand zonder drank gaat mijn lichaam zich stabiliseren.Ben wel geschrokken dat het veel langer duurt dan ik dacht.Jicht: Alcohol is niet de veroorzaker maar kan wel versterken.Ik heb een paar dagen geleden een jicht aanval gehad NIET TE KORTBloeddruk: Wanneer je niet drinkt zakt je bloeddruk. Bij mij niet dus. Hij ging als een speer omhoog. De huisarts wist niet wat hij meemaakte. De waarden noem ik niet eens want je schrikt je rot. Nu vier weken later stabiliseert hij zich toch Diaree; Bij het stoppen met drinken kreeg ik diaree aanvallen die veel erger was dan bij mijn drankgebruik. Nu is het ook gestabiliseerd.Dat is allemaal behoorlijk griezelig.Zo zijn er nog wel wat meer klachten van deze ALCOHOLIST. Maar nu heb ik goede hoop.Waarom geen EX ALCOHOLIST Dat word ik nooit meer Met die titel moet ik leven.EX ALCOHOLIST bestaat volgens mij niet. Je moet het beestje bij zijn naam noemen.Zachte heelmeesters maken stinkende wonden Bij mij althans. Bij iemand anders kan het compleet anders werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Heldere taal Willie, je wordt een echte droge.Ga voort. Je zal helemaal opbloeien.Op en dag kennen ze Willie niet meer terug.Verder alles een beetje bijgelezen, dat houdt me scherp.Allen een groet.De zon recht door m'n "suite" zowaar een doorzonwoning.Maar het wordt erg koud ( gevoelsmatig)Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Woman, beter een Refusallletje, dan een terugvalletje.Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Willie, wat is jicht precies? Is dat van botten of van spieren? En overal in het lichaam? Lijkt me heel akelig. Ook de diarree trouwens. Ik merk al dat mijn ontlastingspatroon:huh: verandert nu ik minder drink.... fijn praatje, maar goed, misschien heeft iemand er wat aan.Ik ben blij te horen Willie dat jouw lijf nu stabiliseert. Was je ook erg moe? Want daar hoorde ik Geertje over. Uiteindelijk willen we fitter worden, daar gaan we voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Cathy, Jicht is de mildste vorm van reuma. Die goed te behandelen is. Alcohol maakt de kans groter dat je een aanval krijgt. Kort uitgelegd.Ontlasting zo als we er hier over praten vind ik zinvol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Even iets heel anders: wie heeft er een idee voor oude trouwringen, wat kun je daar mee? Bewaren om met pijn af en toe naar terug te kijken? of is er iets om te smelten tot iets wat ritueel kan worden, zelfs nog terug te geven aan de ex?Tja, ik vind die ringen hier ineens tijdens een opruimactie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Cathy,De goud is p de hele de zelfde prijs per gram. Die kan je op internet er zo uithalen.Oud goud en bewerkt goud daar zit een paar Euro verschil tussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Gelijk heb je Williehet beestje bij de naam noemen.En ik ben nog steeds aan het stabiliserenelke keer is er weer een beetje winstmaar volgens mij ben ik nog steeds niethelemaal de oude.Moeilijk vergelijken trouwens, want ik heb zoveel jarengedronken dat ik niet weet hoe ik anders ouder zou zijn geworden.Ik heb artrose in mijn vingers en soms denk ik dat het verbetertmaar af en toe is het ook weer erg pijnlijk en dat vind ik wel eng.Maar ik heb ooit 10 jaar de pil geslikt en toen ik daarmee stopte duurde het 1 jaareer ik weer ging menstrueren en toen dacht ik, wat heb ik voor een troep geslikt dat mijnritme zo rigoreus ontregelt?n dat voel ik met alcohol ook, wat hebben we een gif gedronken dat het na maanden droog staan nog steeds niet uit ons systeem is. Op celniveau schijnt het een jaar te duren het hele herstel. Merkte jij dat ook Soothe? En wonderbaarlijk dat dat lichaam dat toch maar mooi doet voor ons he, en de lever zelfs sneller. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Hoi Cathy,mijn vriendin heeft m in de Lek geworpenen daar voor zichzelf een ritueeltje omheen gemaakt.Ik heb m in mijn geldkist als appeltje voor de dorst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Jane, last in de vingers kan ook van de overgang komen. Calcium slikken kan helpen. Is arthrose een officiƫle diagnose, want dan bemoei ik me er niet mee hoor.Weggooien van de ringen vind ik zonde, zoveel spijt van mijn huwelijk heb ik nu ook weer niet. Dus ik denk er nog even over verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden