AlbertRemmo Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Goede morgen allemaalDar, van harte gefeliciteerdDhendro hou vol hoor je bent al zo ver:rose:Gefeliciteerd met je 10 maanden en dóórlopen nu hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 quote: Originally posted by: bolletjeAlf hoe zit het nu? Wordt hier een beetje onzeker van;) Bol,for once and forever:ik ben getrouwd met een hele lieve en sterke vrouw(hoe houd je het anders al 29 jaarmet me uit) die een fantastische moeder is voor onze kinderen en heel goed kan koken.Ben zo hetero als maar kan.:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Ik ben ook ff boodschappen doen. Wat een geklooi zeg met de site:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 En dit gezegd hebbendega ik nu met deze vrouw de kerstinkopen doenik zie haar nu al scheef naar mijn getyp kijkenen terecht.Tot laters(hoop niet veel laters) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 :moon:rij maar mee:moon: in de arreslee :moon:door de sneeuw:moon::moon:we maken`t nuchter mee:moon::moon:we maken`t nuchter mee:moon::moon:rij maar mee:moon: in de arreslee :moon:door de sneeuw:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Ik moet nog wat doen tot later:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Mogge Ap. Mooi liedje trouwens. Zelf verzonnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 De laatste kerstboodschappen heb ik vanmorgen meteen na achten gedaan, anders heb je wel erg veel ZEN-gevoel nodig.VlaamsMeisje, ik zag je berichtje gisteren dat je zo bang bent voor de afkickverschijnselen. Wat verwacht je eigenlijk, dat je daar zo bang voor bent? Ik weet niet wat ze jou allemaal aangepraat hebben....? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Alf had het al begrepen hoor. Stond toch een knipoogje? Winkel ze maar lekker hoor:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Dhen, voor het alleen zijn kun je kiezen. Voor eenzaamheid niet, dat is het grote verschil. ?Alleen zijn hoeft geen rotgevoelens op te leveren. Eenzaamheid wel.Nou nu ga ik echt. Later allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Dar meid van harte gefeliciteerd! :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Kan ik nog niet weg zeg. Moghu Kit. Heb vanochtend nog jouw P.b.tjes van een tijd geleden gelezen over die bodemloze put. Heb ze nog steeds vast staan. Weet je dan welke ik bedoel? Hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 wauw adam!!!!!!!!!!!!!wat een kunstwerk!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 goeiemorgen, ik ben zielig, gisteren had ik een wat allergische reactie in mijn gezicht maar heb dat ingesmeerd in de hoop dat het dan binnen een paar dagen weer over zou zijnwordt ik vanmorgen wakker, heb ik opeens een boxersneus en enorme zakken onder mijn ogen... grmpffffffff.. Ben ik even blij dat ik met kerst alleen thuis zit Gelukkig mag ik tussendoor zo nog even naar de huisarts en hoop ik dat ie me wat anti allergisch spul mee kan geven. Ik voel me nu net een plofkip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 geweldig Adam,kunstenaar met gedulden tijd, hi hidankjewelen op naar de boodschappen nuwant alles raakt kwijt nuen terughalen ging gister nog wel, maar nu dusniet meer, tot latersen anders see you on the sledge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Hier ben ik terug.Ik weet niet bij jullie maar hier tussen de Vlaamse weilanden is het geen pretje om met te auto even "snel" een brood te gaan kopen!!Vie, allerlei gruwelstories, niet slapen wekenlang, trillen, buikkrampen, nachtmerries .....Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Tapas:heart:waar heb je het mee ingesmeerd?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 En ook nog wow Adam, hoe heb je dat klaargespeeld! Met veel geduld waarschijnlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Hebben jullie ook nog steeds die failure meldingen? Ik moet hier om de 5 sec. in en uitloggen voor ik kan antwoorden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 VMheb je hier iemand met ook maar iets wat daar dicht bij komt gelezen?Waarom denk je dat jij de uitzondering zult zijn?of zijn het nog uitvluchten, ik denk dat je nu jezelf even toe moet spreken hoorje hebt afgebouwden drinkt hooguit 1/2 fles per dag toch?en staat op het pact voor 2010terug naar 2 glazen zoals Wing gisteren zei is extrazekerheid, maar eigenlkijk weet je het wel Ninaje gaat die gruwelstories niet meemakenhet is de angst voor de angsten uitstelgedrag, heel herkenbaar hoorvat dit niet op als kwaadaardig maar als goedbedoelde:ik heb je door:Dgewoon doen Nina en dan ben je er eerst vanafweet je waar je ten onrechte bang voor was en ga je je beter voelengo girl: girlpower! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Adam kunstenaar, hoe krijg je het voor elkaar zeg. Wat mooi:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Thanks Jane,Ik heb inderdaad soms een schop onder m'n kont nodig (zo zeggen ze dat hier in VL tenminste)!Laat me eerst nog Kerst door raken en dan MOET ik mezelf verplichten en niet eeuuwig blijven door jammeren!Liefs N. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Zo terug van boodschappen doen, en eens even een hartig woordje gesproken met die ****.Hij durft het niet aan mij Refu. te geven, wat een *** zeg. Gezegd dat ik hem een *** vind. Hij zei dat ik niet met mannelijk vlees moest gaan gooien. Moest vanmiddag maar terug komen. Maar hier is de praktijk s'middags helemaal nooit open. ggrrrr nu zit ik zonder Refu. en ben bang. Bah wat een goed begin van de kerst zeg. Overmorgen van de D.A. die fondu avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Hoi Bollie,Ik stuur je straks nog een antwoord pb!Liefs, tot binnenkort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Wow Adam wat een mooie kerstboom.Jij ook hele fijne feestdagenTrouwens alle andere ook.Geertje geert,Het is herkenbaar hoor, soms wordt je hier ondergesneeeuwd.Goed dat je het aangegeven hebt.Ik heb t vd week ook gehad, en het is idd niet leuk, maar ja tis zoals het is.....Maar wegblijven daarom zou zonde zijn!!Ik hoop dat je vanmiddag wel instapt....Dar:musicnote:Van harte met je verjaardag. Enne niet durven zegen???Wat is dat nou???Jij telt toch ook mee??Heel veel plezier vanavond!!Dendro jij ook van harte gefeliciteerdBolletje geef m van katoen!!!Dat wordt een hooivork meenemen naar de huisarts ipv een vlindernetje ........Vlaams meisje gewoon doen!!!Zoo en nu ga ik boodschappen doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden