Spring naar bijdragen

Donderdag 24 December


Suffertje

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal

Zie dat de problemen nog niet zijn opgelost @#$#@
Heel stuk getypt, kon opnieuw beginnen.
Even een kopie maken van tevoren.

He we hebben een jarige!!

Lang zal Darretje leven, lang zal Darretje leven, lang zal Darretje leven
zonder alcohol.
In de gloria, in de gloria. Hiep, hiep hoeraaaaaaaa!!!


:moon::moon:**:musicnote::musicnote:**:present::present:**:):)**:moon::moon:**:heart::heart::):):moon::moon:**:musicnote::musicnote:**:present::present:**:):)**:moon::moon:**:heart::heart::):):moon::moon:**:musicnote::musicnote:**:present::present:**:):)**:moon::moon:**:heart::heart::):):moon::moon:**:musicnote::musicnote:**:present::present:**:):)**:moon::moon:**:heart::heart::):):moon::moon:**:musicnote::musicnote:**:present::present:**:):)**:moon::moon:**:heart::heart::):)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 359
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vandaag heb ik 10 maanden niet gedronken; das wel lekker met 10 maanden op naar 2010.

Er stonden 2 kids met triangeltje bij de voordeur een liedje te zingen; Kalanda. Doen ze elk jaar
met kerst en met oudjaar vaak nog een keer; ze horen dan wat te snoepen te krijgen
maar eigenlijk liever wat geld.

Ik voel me een beetje vreemd de laatste dagen; after-verhuisdipje, feestdagen, ik weet het niet.
Wel probeer ik er naar te kijken; weglopen (in de drank) doe ik niet meer. Ik wil het zien.
Maar ik weet eigenlijk niet goed wat ik voel. Het gaat hier lekker en toch knaagt er wat;
conflictje tussen m'n gevoel en verstand ofzo.

Manlief denkt vandaag thuis te komen. Ik mis de zwerf-moeder-hond en de pups
die hier achter m'n huis zaten, ze zijn sinds gisteren verdwenen. Straks maar eens gaan zoeken.


:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dhendro
gefeliciteerd met je 10 maanden
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Leuk die kids met kalanda, is een kerstliedje toch?
Goed dat je niet vlucht in de drank nu je je niet zo lekker voelt
Is het eenzaamheid? (man nog niet thuis, zwerf hond weg, kindertjes die zingen maar dan ook verder gaan...?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik sta nu alweer 10 uur droog ... klojo die ik ben .... ik was zo kwaad dat ik een fles wijn ( een witte en een rode ) weggedronken heb ... heb ik ervan genoten .... NEE .... waarom heb je dat gedaan ... omdat mijn moeder, een Sirene van 90 jaar in een rolstoeltje mij voorstelde : kom jongen laten we gezellig een wijntkje nemen .... ik het de schuld van mijn moedertje ? .... antwoord : het is NOOIT mijn eigen schuld ... ik ben zo'n van God verlaten zwakkeling ! ..... ik voel me K. ... leven met Sirenes ... pffffffffffffff .... 6 vrouwen rondom mij ..... allemaal Sirenes en Sirenekes en Sireentjes .... 1 kleinzoon ....

dat is pas een kerel ... over een maandje wordt hij 6 jaar ...

Zo, lucht dat op ? ... een heel klein beetje wel ...

:angry::wacko::brokenheart: :beer: ........ toch blijven :) :) :) :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Nik
Die oude Sirenes zijn het gevaarlijkst want zij weten precies hoe ze je moeten verleiden.
En nee, je bent geen zwakkeling en ook geen klojo, je bent nooit wat je doet.
Je had een zwak moment en terecht, wie kan zijn moeder weigeren?
Gewoon doorgaan Nik en richt je idd meer op de kleinzoon.

Enne rood en wit? Dat was dan rosé he.;):D;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja denk het wel, Alf, eenzaamheid. Maar is dat omdat men dat vind of dat ik dat voel;
de laatste tijd wat moeite met "hoe het hoort" en wat ik zelf ervaar. M'n normen en waardepatroon
is wat aan het wijzigen; het is wel meer van mezelf aan het worden maar zet ook m'n beeld
af en toe een beetje op z'n kop; ziende blind geweest een aantal drankjaren lang.

Ja Kalanda kondigt nieuw leven aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...