Spring naar bijdragen

Donderdag 24 December

Suffertje

Aanbevolen berichten

En Geertje, mens huil gerust. Waarom dan ook, laat het stromen. Soms moet dat gewoon.
Voor mij betekent het dat er hier dus ook nog wat kan komen.... ik ben voorbereid....

Ik hoop dat - als je meer wilt vertellen - over vroeger of wat ook, je dat zult doen. Kan opruimen.
Misschien had je ooit veel weggedrukt? Alcohol doet dat.

Sterkte meid!! en ik hoop je hier te blijven zien; je bent een voorbeeld voor me.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 359
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tjonge ja zeg, wil je op iemand reageren, word je weer van de site gegooid.
VlaamsMeisje, da's allemaal quatsch hoor, al die gruwelstories. Tuurlijk komen er wel wat verschijnselen. Tja, je krijgt de rekening te betalen voor wat je hebt gedaan. Maar het is heel goed te doen en je krijgt er zoveel voor terug. Maar je schreef gisteren ook iets over je leven "resetten" en juist, dat is het zware werk. Tenminste dat vond ik. Dat was (en is) een zoektocht met pieken en dalen.
Ben heel benieuwd hoe jij dat gaat doen.

Geertje, ik ben niet zo goed in troosten, hier een :heart: van mij.

Willie, prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar dan maar. Ik hoop ook dat je over tien maanden niet meer op deze site schrijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bol,
is er maar één arts nu bij jullie? En geen HAP, want hij mag je die R niet weigeren als je hem al krijgt van eigen arts, ik zou teruggaan en zeggen dat je niet weggaat voor je recept hebt. En dat je klacht gaat indienen en hem aansprakelijk gaat stellen voor alle aan te richten schade als je nu dronken wordt, want dan moet er heeeeel wat agressie naar hem uit dus. Gewoon bluffen en elke client vertellen hoe slecht ie het doet. Heb ik een keer gedaan in een schoenenzaak die niet de 2e paar voor een euro wilde geven, die ze geadverteerd hadden. Ik had m binnen 10 min. Mijn dochter schammde zich ff dood, maar vond wel dat ik gelijk had.
En jij hebt ook gelijk, je hebt t nodig, neemt de verantwoordelijkheid om m op tijd te halen en dAN DIT!

Als niks lukt misschien iemand hier die dicht bij woont en wat heeft?
Os verslavingsarts bellen, ik weet niet waar die zitten. Of HAP in grote stad. Verdorie dit kan toch niet:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies VlaamsMeisje, probeer het en je weet het zelf. Dan ben je ervaringsdeskundige, woooow! ;) Trouwens dat ben je in feite toch al, wat niet-drinken betreft, want je bent als niet-drinkster geboren.

Marieke, ik zou stapelkrankjorum worden als ik mijn eigen kamer niet had, en dan heb ik nog niet eens een zoon. Hoop zo voor je dat hier verandering in komt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Mariek heeft jw zoon nu nog steeds geen eigen huisje? En z'n vriendin, komt die ook nog steeds uitslapen. Wat vervelend toch meid. Ik denk toch dat er maar een manier op zit en dat is hem duidelijk maken dat jij en je man DE BAAS zijn en dat hij blij mag zijn dat hij onderdak heeft. Hier kan ik me echt kwaad om maken. Maar goed ik kijk er als buitenstaander tegen aan. Kan hij ookk niet ergens op kamers? Dan moet hij z'n auto maar verkopen hoor. T'Is toch geen klein kind meer. Ja makkelijk praten voor mij maar enig iedee hoelang dit nog gaat duren?:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Willy, ik gebruik de term"droog" niet, toch? Fijn als het voor jou na een paar maanden gepiept is.
Ik heb niet de neiging om na 10 maanden weer te gaan zuipen; integendeel; ik begin me nuchter
steeds beter te vermaken. Het forum draagt hier aan bij. Verder is het ook leuk om te pogen
anderen een steuntje te bieden op de plek waar ik ben gesteund. De eerste maanden dacht
ik ook vaak; wat een gezeur; je bent toch van de drank af, wat doe je hier nog.
Nu lijkt de kans me groter dat ik hier heel 2010 regelmatig zal komen dan dat ik zal wegblijven ;)

Geertje; volhouden meid, klamp je vast aan de blijdschap die je ook voelt naast alle andere emo's. :present:

Bolletje; jij kan het toch ook zonder refu ? jawel toch, niet dan, kom op he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane ik heb vanochtend al flink van leer getrokken maar hij blijft er bij. Ik moet eerst weer een hartfilmpje laten maken. Dat ben ik door al de drukte van de afgelopen tijd vergeten. En nu zijn ze gesloten. Ook weer zoiets. Een huisarts kan toch niet iedere middag sluiten? Voor noodgevallen kun je dan een noodarts bellen in Eindhoven. Die komt echt niet naar hier om ff een recept uit te schrijven.
Maar goed we zien wel. Een goeie test om te kijken of ik het red. Moet lukken. Voel me in ieder geval sterk genoeg. Maar baal er wel van. Wat een ***. Zal het, als mijn huisarts komt wel degelijk zeggen.
Dan neem ik echt geen blad voor m'n mond hoor. Dan wordt ik een hele andere Bol.:devil:
En ja een schoenenzaak is wel iets anders dan een arts. Die gaat over de gezondheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol ik weet het niet hoor, want ik slik dat zelf niet, maar kun je niet een instelling bellen die het
recept dan voorschrijven zoals de Brijder bijv???

Hoi VM
Ja ik bedoelde idd gewoon doen, net als iedereen hier,
probeer het gewoon 1 dag en je weet t...

HOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHO
DE ARRESLEE IS VERTROKKEN!!!!!

LAAT ONS EVEN WETEN DAT JE BENT INGESTAPT
OP DE DROGE ARRESLEE DRAAD.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom gezellig bij ons in de arreslee zitten Isa
Komt het vanzelf weer goed.
Ik kan me best voorstellen dat je
ff je dag en nacht ritme kwijt bent,
je hebt ook zo hard gewerkt..
Hier deze voor omdat je een kanjer bent:present:

Hoi Alf
Eerst ff je berichtje centreren en dan
met rechtermuisknop kopieren.
Bericht verzenden
Mocht hij dan weg zijn zit hij nog onder de knop
en hoef je m alleen nog maar een keer te plakken
(met dank aan Alaine voor deze les)

Zijn jullie trouwens al ingestapt????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...