AlbertRemmo Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Iedereen :light:FIJNE FEESTDAGEN:light:ook de tactussenFruit veel sterkte want dit is echt onmacht:heart:Will komt zo dus ik log effe uitfijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Trouwens Bol, Grappig dat je me Nien noemt! Mijn ouders noemen mij ook zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 bij mij gaat alles traag, ook interneten ik heb een gloednieuwe laptopdus of heel vakantievierend Ned.berngt zijn vredig Kerstfeest hier doorof er is toch echt iets mis, anders dan het forumHet is hier druilerig regenachtig weerwellicht heeft dat ook invloed?In elk geval wel op mijn humeur.Ik ga mijn pubers uit bed trommelende croissantjes zijn bijna klaar en mijn maag rammeltvan jongle bells:moon:tot laters maar weeren een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Goede opmerking van je Bolleke. Ik wens tactive ook heel fijne kerstdagen ondanks dat ik vaak op mijn kop krijg hahaha.Zie mijn vorige posting met veel spelfouten maar weet niet waar het aan ligt want kan er maar amper doorkomen. Krijg bijna altijd de melding: geen dienst probeer het later nog eens. Alds het me lukt lijkt ik wels een analfabest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Huh? mijn icoontje ookk weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Ze werken er heel hard aanschreven ze mij gister (wel antwoord dus, Kirky:D sorry, maar jua heb je die vleeswaren al verwijderdvan Jan met de korte achternaam, zal ook wel uitmaken misschien?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Maar ja, laten we het possitief houden! Nu we hier zoveel moeite moeten doen denken we niet aan drinken , allez voor de beginners dan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Maar ja, laten we het possitief houden! Nu we hier zoveel moeite moeten doen denken we niet aan drinken , allez voor de beginners dan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Het is wel eerder gebeurd die ellende met die site. Toen heeft Tapas een alternatief forum aangemaakt, ik zal eens kijken of ik nog weet hoe dat moet. Dan zet ik hier wel een linkje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Het is wel eerder gebeurd die ellende met die site. Toen heeft Tapas een alternatief forum aangemaakt, ik zal eens kijken of ik nog weet hoe dat moet. Dan zet ik hier wel een linkje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Lief Kirky van me. Ik voel treurigheid bij je. Niet alleen maar naar Tactive maar zit er iets anders dwars bij je of voel ik het verkeerd:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 weer een bericht de mist in, geen F5, niksKorte samenvatting:Jane fijne dag met de pubersDar, al bijgekomen van de verjaardag?DrupGeweldig zoals je je inzet in het bth. Ik hoop dat als ik er ooit zit er ook nog van zulke mensen zijn als jij:heart:Nog eens proberen, berichten worden steeds korter op die manier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 He een dubbele plaatsingdat kan dan weer wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Fijne kerst allemaal!:):):):):):):):):):):):):):):):):):):) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Soms heeft dit forum kuren maar het wordt ook altijd weer opgelost, het is misschien wel jammer dat het nu net met de kerst is maar ik weet zeker dat ze er heel hard aan werken!Goedemorgen, de eerste kerstochtend heb ik al zowat verslapen. Het is hier nog net wit maar met hond uitlaten was het voornamelijk erg natdenk dat vanmiddag alles langzaam weggesmolten is. Vind ik niet erg want de laatste dagen was het me te gortig op de fiets en lopend, al dat geglibber Ik wil iedereen fijne kerstdagen toewensen zit zelf nog wat verdwaasd hier achter de mac, het is mijn eerste vrije dag zonder afspraken sinds lange tijdik merk dat ik vooral moe ben, en het is altijd zo stil met kerst, geen mensen op straat, weinig verkeeren die stilte is soms ook wat eng want ik ben altijd beter in doordenderen Mijn gezicht ziet er nog niet uit, gebobbeld en jeukt, dus ik houd maar een pyjama dag vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Lieve kanjers ben naar mijn kabouter later allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Zo min mogelijk aankomen Tapas. En lekker even bijkomen in je pyjamaatje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Negruj Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Goede morgen allemaal,Kom ik op het net gaat iedereen weg. Wat zijn jullie toch vroeg op, zeg??Bij jullie sneeuwt het? Bij ons regent het nu al een tijdje. Trist hoor. Maar volgens buienalarm kunnen wij over een uurtje toch op clementie rekenen. Het is toch heerlijk dat iedereen de laatste avond droog heeft kunnen doorbrengen, ik ook . Toch heb ik op de een of andere manier een katerig gevoel. Zal snel iets moeten doe.Vlaammeisje, hoe zijn de voorspellingen voor jullie? Wij willen rond de jaarwisseling drie dagen naar Antwerpen. Wij hebben gehoord dat zij heel leuk oud en nieuw vieren? Hoe is de traditie van cadeutjes rond die tijd ontstaan? Wij vierden het altijd 24 december. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Even een tip, als je bericht "verdwijnt" F5 intoetsen, bij mij komt het dan toch nog goed. Technisch vraagje : Albertien, wat beoogt deze tip F5, een nieuw vliegtuigtype ? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Al die F5 toestanden werken bij mij toch niet echt! Ik kan soms zelfs helemaal niet meer inloggen! Toch de noordpool hier??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Goeiemorgen allemaal,Brrrrrr, natte troep hier.Fijne nuchtere dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 TIP 33 --> schrijf, kopieer en verstuur een posting ... bij het bericht : server out of order " probeer je het weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Niknok,het laatste type helicopter.........Zo, ik ga mezelf oppoetsen en afstoffen,het oog wil ook wat, toch?Daarna naar mijn zus, we zien wel watde dag ons verder brengt......Tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 quote: Originally posted by: bolletjeLieve kanjers ben naar mijn kabouter later allemaal. Doe hem de groeten en wens hem ook fijne dagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Heee Alfje, ben je er nog ? vir sapit qui pauca loqultur .... die weinig zeggen proeven de kracht ? .... kan je wat vertaling geven .... asseblief ? Nik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden