bolletje Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Nien natuurlijk buiten roken. Maar ik heb een flink stuk tuin van 600 vierkanten meters dus kunnen we hem een eindje uit de buurt zetten. Zitten we niet in de rook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 You made my day Kirky:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Bollie ,hou jij van sushi? Ik kan heerlijke zejfdemaakte sushu's meebrengen als je wil! Maar 't is natuurlijk rauwe vis dus als je zegt liever niet dan breng ik iets anders vor je mee!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Nien mmmmmmm heerlijk meis. Ik ben liefhebber van vis dus dat is altijd welkom, meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Kirk dan is er goed gemikt.: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Ik kom ff tussen makrelen en oliebllen door een bloemetje brengen voor IsaHier meis deze voor jou, omdat je geen bijeenkomst gemist heb:present::present::present::present::present::present:Hoop dat je er een stevige ondergrond aan over zult houden, voor de rest van je leven!!Knap dat je de training aan gegaan bent!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Voorkur tonijn of zalm, aangezien we hier zo ver van de zee zijn hebben we niet zoveel keus,, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ered60 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Daar was ik weer. Heb ff terug gelezen. Maar iedereen praat hier zo gemakkelijk over een hulpverlener aanvragen en dat dat ook gratis kan, maar dat lukt niet zo een twee drie hoor. En zoals ik aangaf, ik vind het moeilijk om naar een huisarts te gaan en uit te leggen waarom ik hulp wil. Ik woon nog niet zo lang in de regio en ben ook nog maar net bij mijn huisarts en om dan meteen met het alcoholprobleem op de proppen te komen vind ik ook zo wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Niknok, en Nina, het wordt een tamelijkk comfortabel schip ondertussen. Ik kan er eten, slapen, baden. Maar voor wie er mee wil varenL niet bang zijn en een handje uit weten te steken. Het kan er behoorlijk woelig toe gaan! Is maar een grapje hoor, maar wel leuk dat er iemand mee wil varen.Nik je klinkt een beetje wanhopig.... toch wel nuchter, of niet?Willie, ik bedoelde je niet te beledigen, maar ik meende het wel. Mopperen op de toestand alleen werkt gewoon niet. De handen uit de mouwen steken en iets aan je zelf doen, dat werkt wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 K. komt hier net thuis met een cd, "Schipper mag ik over varen","onder moeders paraplu", etc...Breng ik zeker mee bol want het zijn de "moderne versies" daarvan!! "Klein stationnetje house verssie!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Ik vaar mee Vie, heb echt geen bang om "arbeid" te verichten te meer te beter!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ered60 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Ik ga in ieder geval me aanmelden voor de gratis behandeling en kom ik daar niet tussen dan ga ik alsnog naar de huisarts of het nu de oude of de nieuwe is. Ik moet hier gewoon doorheen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Dikke kus en sterkte!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Daar was het ook voor bedoeld Isa, je verdiend het!Ered60 ADB training kan ook gratis en anoniem als je wilt.Het duurt alleen veel langer voor je aan de beurt bent.Het ligt er dus aan hoe graag en hoe snel je wilt stoppen.De snelle manier is langs de huisarts, de langzame manier is je opgeven voor gratis en anonieme training.Die keus zul je zelf moeten maken.Heb wel gelezen dat jullie het samen aangaan, dus een voordeel is dan dat je samen kunt overleggen wathet beste bij jullie past.Ik wens jullie veel wijsheid bij de keuze die jullie maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Nou Nien, zalm lijkt me heerlijk hoor:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Isa helemaal mee eens hoor. Gaan we doen Nien:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Ik heb net toevallig een stukje gezet op je topic onder thema's Isa... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 tja, je moet er ook wel heel erg dapper voor zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Heee Valentine:sun:Alles goed met jou????Ben je lekker aan het genieten van je vakantie???(wel snel antwoorden hoor, voor je t weet staat vriendlief, weer met een heerlijk gerecht voor je neus:)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 VIE, stuurvrouw .... ben je er nog ... hallo hallo Bolletje tout bien ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Nee met ons!!!De arreslee maakt nog een laatste rondehoor met oud en nieuw.We brengen de slee pas terug op 2 januari.Dus we zijn niet alleen in onze strijd die dagen,Tis net dat extra zetje op die bijzondere dagen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 VIE, ik zit op mijn roeibankje en ik ben hartstikke nuchter .... wel krijg ik af en toe zout water in mijn gezicht .... Nina zit lekker droog op het stuurvrouwen bankje ..... het is bij ons aan boord erg Spartaans hoor Kirky, hoe krijg jij die appelflaapen op het forum .... kan je svp een lesje voor domme nikkies geven ? recht zo die gaat , haal op gelijk ..... immer roeiend .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Nik tout bien???? Heuuuuuu. Ik ben er nog hoor, maar Isa heeft helemaal gelijk. Ik had dit zelf moeten in zien:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Nou dat is even goed mis gegaan vanmiddag. Kwam bekenden tegen, die hadden wat bij zich en daar heb ik gezellig mee zitten drinken. Ben er niet blij mee, zit emotioneel hoog zal ik maar zeggen. maar moet het wel ff melden vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Zijn er trouwens ook nog mensen die de avond van oud op nieuw helemaal alleen thuis zijn? Ik denk dat ik zo'n iemand ben. Ben benieuwd of er nog meer mensen zijn.Niet dat ik bang ben te gaan drinken hoor, heb vandaag mijn refu's gehad, eindelijk, maar wil toch graag wat babbelen die avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden