Spring naar bijdragen

dinsdag 29 december 2009

lady jane

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 426
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik kom ff tussen makrelen en oliebllen door een bloemetje brengen voor Isa
Hier meis deze voor jou, omdat je geen bijeenkomst gemist heb
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
Hoop dat je er een stevige ondergrond aan over zult houden, voor de rest van je leven!!
Knap dat je de training aan gegaan bent!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar was ik weer. Heb ff terug gelezen. Maar iedereen praat hier zo gemakkelijk over een hulpverlener aanvragen en dat dat ook gratis kan, maar dat lukt niet zo een twee drie hoor. En zoals ik aangaf, ik vind het moeilijk om naar een huisarts te gaan en uit te leggen waarom ik hulp wil. Ik woon nog niet zo lang in de regio en ben ook nog maar net bij mijn huisarts en om dan meteen met het alcoholprobleem op de proppen te komen vind ik ook zo wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niknok, en Nina, het wordt een tamelijkk comfortabel schip ondertussen. Ik kan er eten, slapen, baden. Maar voor wie er mee wil varenL niet bang zijn en een handje uit weten te steken. Het kan er behoorlijk woelig toe gaan! Is maar een grapje hoor, maar wel leuk dat er iemand mee wil varen.
Nik je klinkt een beetje wanhopig.... toch wel nuchter, of niet?

Willie, ik bedoelde je niet te beledigen, maar ik meende het wel. Mopperen op de toestand alleen werkt gewoon niet. De handen uit de mouwen steken en iets aan je zelf doen, dat werkt wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar was het ook voor bedoeld Isa, je verdiend het!

Ered60 ADB training kan ook gratis en anoniem als je wilt.
Het duurt alleen veel langer voor je aan de beurt bent.
Het ligt er dus aan hoe graag en hoe snel je wilt stoppen.
De snelle manier is langs de huisarts, de langzame manier
is je opgeven voor gratis en anonieme training.
Die keus zul je zelf moeten maken.
Heb wel gelezen dat jullie het samen aangaan, dus
een voordeel is dan dat je samen kunt overleggen wat
het beste bij jullie past.
Ik wens jullie veel wijsheid bij de keuze die jullie maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VIE,

ik zit op mijn roeibankje en ik ben hartstikke nuchter .... wel krijg ik af en toe zout water in mijn gezicht .... Nina zit lekker droog op het stuurvrouwen bankje ..... het is bij ons aan boord erg Spartaans hoor

Kirky, hoe krijg jij die appelflaapen op het forum .... kan je svp een lesje voor domme nikkies geven ?

recht zo die gaat , haal op gelijk ..... immer roeiend .... :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn er trouwens ook nog mensen die de avond van oud op nieuw helemaal alleen thuis zijn? Ik denk dat ik zo'n iemand ben. Ben benieuwd of er nog meer mensen zijn.
Niet dat ik bang ben te gaan drinken hoor, heb vandaag mijn refu's gehad, eindelijk, maar wil toch graag wat babbelen die avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...