Spring naar bijdragen

dinsdag 29 december 2009

lady jane

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 426
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vie ahoy !!!! jij vaart op je eigen schip .... mogen wij van de Odysseus een sleepje van je ... wij zijn een beetje moe van het roeien ... wij zijn namelijk een roeiboot .... wij moeten de hele dag langs Sirenes varen .... namens de bemanning , was getekend met de mond ( want onze handen zijn aan de roeispanen )

Nik, derde roeibank links voor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nik, ik vaar op innerlijke diesel. Dat gaat van dok-dok-dok.... Die machines gaan nooit kapot. Met liefde wil ik iemand op sleeptouw nemen, maar ik geloof in de kracht van jullie allemaal zoals ik in de mijne geloof. Ik denk dat we het allemaal zelf heel goed kunnen, als we maar naar onszelf luisteren.

Ja, stinkt dat zo, oliebollen bakken? Nou dat zal ik dan ook voor het eerst van mijn leven meemaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VIE vertel alsjeblieft ens wat mer over dat schip van jou ?

Is het zeewaardig ? Kan het ook tegen zoet water ? Kan er aan boord ook slapen ? Heb je een ijskastje aan boord ? Heb de Gremlinmeppers ? Tandenstokers ? Sirene-netjes ? Voldoende proppen aan boord ?

Ik heb nog duizend vragen over dat schip .... vertel !!! Wij gaan aan je lippen hangen :) Nik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry VIE,

Je was me net voor met je berichtje .... dus jij maar dieselen en wij maar roeien ? ..... dat zeg je eigenlijk .... inderdaad, ik roei nog steeds en ik ben er ook nog .... wij roeien,dus wij zijn ... oooo was Alfje maar hier; die zou er een mooie Latijnse zin van kunnen maken .... ik roei dus ik ben ....

maar als je bent ben je dan ook altijd gelukkig ? .... die moet ook in het Latijn ..

pfffff wat heb ik het weer druk VIE .... er zal wel zwaar weer op komst zijn

NIK, roeier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JOEHOE de oliebol is weer thuis hoor. Jemig wat giet het hier ik ben seikienat.
Lekker druk geweest op het forum vanmiddag. Gezien dat Druppie er ook weer is.
Mijn kabouter was weer super sjagerijnig en moe. Er kwam een arts vanmiddag en meneertje kroop z'n bed in, dus heb ik de klus moeten klaren. De arts kwam i.v.m. een eventuele invalideparkeerkaart.
Dus er moesten een hoop vragen beantwoord worden. Die kabouter lag me toch een partij te mopperen, dat het tijd verspilling was omdat iedereen alles al van hem wist. Ik heb op een gegeven moment gewoon de slaapkamerdeur dicht gedaan want ik schaamde me dood.
Toen de arts weg was zei ik tegen hem dat hij altijd moppert en scheld op de arts als die te weinig tijd voor hem heeft, nu moppert hij weer omdat de arts teveel tijd genomen heeft (zucht) wat kan die man vervelend zijn zeg.
Verder nog wat gaten geboord omdat er schilderijen op gehangen moesten worden,( dank je wel Bol.)
Maar Bolletje zit weer lekker in haar eigen huisje en gaat dadelijk heerlijk koken. mmmmmm.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...