VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Bollie, je weet toch welk van de zeven vriendjes van sneeuwitje Grumpy was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Ik geloof het wel Nien. Dat was toch de kabouter die altijd met te grote kleren aan liep en een leuk mutsje op had wat ook veel te groot was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Zekers Bol! Jij ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Ja gisteren was een topdag voor me. Erg genoten en heel veel gegeten, maar dat zal je allemaal wel gelezen hebben.We gaan op naar 2010 en gaan er weer voor. Jou achterna (hoop dat dat me lukt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Ja Bollie, en diegen die altijd aan't mopperen was!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Maar hij had wel een van de coolste mutsen op!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Maar daarbuiten Bollie, mijn favoriet is Droopy (mijne jongste lijkt op hem) dat was diegene die altijd twee kusjes wou van snow white!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Hoe was het verder Bollie Ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Ari Ik denk dat ik het nog niet nodig heb. Klinkt arrogant maar ik weet dat het me gaat lukken. Val soms op m'n platte snuit, maar ik drink al veel minder dan 27 jaar geleden. Het moet gewoon lukken. Maar lief dat je er aan denkt. Heb nu tenslotte bijna 3 maanden op 2x na niet gedronken en ook daar kan ik toch wel trots op zijn. Heb nooit gezegd dat ik nooit meer drink want dat lukt me nog niet, maar als ik het al zo vol kan houden mag ik al tevreden zijn. Ooit gaat het me lukken om inderdaad helemaal te stoppen, maar het heeft tijd nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Nien nou dan ga ik me gewoon in het wit verkleden en krijgt hij van mij twee kusjes hoor:heart: Zal er wel niet uit zien, maar het valt te proberen. Hoe is het nu met je buik? Nog misselijk of is het weat minder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Hou je in m'n hart Bollie!! Tot een van dezer!!LiefsN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Ach Bollie, na een een aantal bloedworsten gaat altijd een beetje beter he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Thé niet iedereen is even goed onderlegd. Maar iedereen weet wat ik bedoel, ook al maak ik fouten.Als men zich gaat ergeren vanwege schrijffouten, moet die persoon eens heel goed naar zichzelf kijken, waarom dat hem of haar stoort. Het draait om hele andere dingen in het leven dan een taalfout maken hoor!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Hoewel ik niks tegen Soothe heb moet ik the toch ergens gelijk geven! Ik kan ook onnozel doen maar we zijn hier allemaal voor hetzelfde!!!!Liefs the N. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Niky ben je der nog? Ik mis je al!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Thé ik zou het prettig vinden als je op mijn berichtje een antwoord geeft. Het is vervelend dat je je irritatie kwijt bent en vervolgens maakt dat je weg komt. Dan kan die ander niets meer kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Ari, nog dank voor je reactie gisteravond n.a.v. mijn vraag over alc.-vrij bier/wijn.Geruststellend dat het voor jou wel werkt; ik vind het soms ook gewoon lekker.Kirky: 18 maanden!! Gefeliciteerd!!En nu ga ik bijlezen voor vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Deel ik niets Theemuts?Het ligt niet zo in mijn aard ach en wee te klagen,maar ik heb hier in 2 jaar genoeg gedeeld vanwaar ik gekomen ben.Ook dat het niet altijd gemakkelijk is.Toen was jij hier nog niet, dus waarover oordeel je?Ik ben hier niet om me op de snijtafel te laten leggen,me te laten ontleden en als een ui te laten afpellen.Ik ben gesteld op enige privacy.Ik zit niet op een ander forum!Van Tapas, noch van iemand anders.Dankzij dit forum sta ik nu 25 maanden droog.Dan vind ik het niet gepast weg te lopen naar een ander forum.Op mijn manier probeer ik hier mensen een beetje te ondersteunen.Als die manier je niet bevalt: so be it!Dit forum werkt inderdaad door te delen,en dat is wat ik doe.Niet door anderen na te praten.Vlaams meisje, waarin moet je Theemuts gelijk geven?Je bent hier net, hoe goed ken je mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Yes Bollie, diee kleine met z'n grote muts en z'n grote oren (je hebt een foto gezien van Z) Dat is hem!!Lou kabouter is Grumpy!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Ja Ari maar ik vind het erg vervelend. Kijk ik heb heel veel hersencellen kapot gemaakt door m'n gezuip dat is zeker, maar iedereen weet wat ik bedoel. En je druk maken om taalfouten, waar zijn we dan mee bezig zeg. Maak je ergens druk over wat echt belangrijk is, niet om onbenullige zaken. Dat is voor mij een lachertje hoor. Ik kan er niets aan doen. Belangrijk voor mij is, hoe sta je in het leven, ben je met een groeiproces bezig en leef je goed. Accepteer je medemens zoals die is. Dat zijn dingen die veel belangrijker zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Soothe, leg me dan uit wat je bedoelt???Ik wil alles aan horen!!!LiefsN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Co wat ben je toch een lief mens!Je zit zelf te somberen maar je presteert het om dan toch nog een heel lief en opbeurend verhaal naar me te sturen!Dat vind ik knap, ik zoudat niet zo een twee kunnen...Je bent er nu niet en ik hoop dat je je adviezen ook op jezelf toepast en dat je niet naar de kroeg bent gegaan En als je wel bent gegaan dat je dan de eerste laat staan. Ik heb er alle vertrouwen in dat dat lukt, want dan doe ik het ook niet!!En ja, even lachen met de cabaretiers. Ik heb er hier een voor je, misschien ken je hem al, maar het blijft leuk. ('Oo jaa joah')http://www.youtube.com/watch?v=RrrbYQ3u-IMOf deze de leukste cab. van Nlhttp://www.youtube.com/watch?v=k3ruF8eDeTchttp://www.youtube.com/watch?v...YyTgE&feature=relatedOf deze, wat minder bekendhttp://www.youtube.com/watch?v=EgFFMNsNmIcCo, love you. En we blijven lachen he (proberen althans) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Soothe daar gaat ie dan :huh:Kijk zo stom ben ik nu. Het lukt weer niet maar het is goed bedoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Wing maar je naasten kunnen ook minder bedeelden zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Soothe, hoe oud ben jij, vrouw , man?Nu even mijn vriend die praat, ik weet niet of je frans verstaat, La future c'est qua toi pour toi? Et of beter in 't Engels? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden