Spring naar bijdragen

Zondag 27 december 2009

niknok

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 314
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi allen,

Kirky gefeliciteerd.:)

Het doet me goed te vernemen, dat er meer lotgenoten rondlopen,
die zichzelf niets wijsmaken.
Die weten dat de stevige drinker beter kan stoppen.

Van zulke lotgenoten moet ik het hebben.

Geen smoezen, geen verhaaltjes, geen ingewikkelde theorieën.
Niet drinken is de beste optie om de rituelen rond drank los te laten.

Kirky, op naar twee jaar.

Mooi werk. :):):)

Groet.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Soothe fijn je ook weer te lezen!

Houtje sjiek de friemel die tafel.
Wij hebben het ook erg gezellig gehad en nu heerst er ook zo'n day after sfeertje.
Nou mag wel toch? Lekker niksen, lezen goochelen om te kunnen frummen, je doet wat om zo'n dag door te komen. Zelfs met dochter naar Pippie Langkous gekeken net, en uren en uren gesjoeld met
haar (foute vriendin zit op Dubai en goede vriendin braaf bij eigen fam.) moeders is weer eens ouderwets kinders aan het vermaken; al 2 bakken popcorn voor de films gemaakt. Ik zal weer blij zijn als alles weer zijn gangetje gaat, houd niet echt van deze dagen.
Maar het heeft ook wel weer wat want anders nooit zo spelletjesachtig, dus niks te mopperen eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh Hannah
volgens mij gebeuren dit soort dingen juist met die
vredige Kerstdagen, dan komt alles eruit dat we het hele jaar al
voor ons hebben gehouden.
Ik mag weer naar de sjoelbak.
Sterkte meid, ik zou zeggen een mooie wandeling? Maar hier giet het in het
westen. Hoop dat het bij jou wat beter is.
Tor laters
de sjoelmoeder (klikt wel joods, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thé prima verhaal lieverd maar ik ben bang dan sommigen nog geen eens weten wat je bedoeld. Wat is naasteliefde (Heu nog nooit van gehoord) Wat zijn minderbedeelden. Leg dat eens uit???? Maar ik hoop dat je brief wel door sommigen begrepen wordt, dan zijn we weer ietsiepietsie verder. Ook al wordt er niets mee gedaan, jij hebt in ieder geval de moeite genomen.:heart::sun:
Het draait om LIEFDE;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou....... het ging. In het begin was hij weer moe, en kreukde z'n best, maar na een paar kwartier begon hij weer wat bij te trekken. Heb het schaatsen maar aangezet voor hem daar knapt hij altijd toch wat van op. Ja en verder een broodje kroket voor hem gehaald. Dit was het eerste vaste voedsel in tijden. Hij vond het nog lekker ook.
Ja en verder blijft hij op alles en iedereen mopperen. Dat zal ook niet meer veranderen.
Had een flesje oude klare voor hem mee genomen. Daar gaat ongeveer een kwart liter in. Ik hoopte dat hij iedere dag een borreltje zou nemen maar dat is niet gelukt. Dus met nieuwjaar geen sterke drank voor hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...