Gast Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 VMzijn wij de enige nog online met Thé?wat is het hier stilletjes...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Wat wil je ook Co,Duizend keer F5 enz. dat zou je wel beu worden!!!Ik hoop dat THe aan't proberen is haar verhaaltje te plaatsen! Maar ja dat zijn dan ook al weer een duizendtal F5 jes verder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Is iedereen nu helemaal weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Ik krijg het gevoel dat Thé er niet meer is VM...Ik ga even naar buiten, als je toch plaatst Thé, reageer ik laterdoeggg, laterrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Wow The,Dat er es wat meer mensen zo zouden gaan denken!Het enige, denk ik, dat we kunnen doen, is beginnen met ons zelf en onze naasten!!Heel veel liefde en succes voor 1010!!Liefs N.(Ik hoop dat dit na een duizendtal F5 jes doorkomt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Ik bedoelde natuurlijk 2010!Ajhoewel ze misschien al beter 1000 jaar geleden begonnen hadden!!Vond het echt mooi en heel gepast voor deze, anonieme, eenzame tijden!Liefs N. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 En om eerlijk te zijn, dit gaat nog langzamer dan de postkoets van 1000 jaar geleden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Hansje ligt sjagrijnig op zijn nest met een game-verbod.Grietje zit sjagrijnig boven met haar vriendinnetje.Tralalalaaaaa, tralalalalalalalaaaaaaaaaaaaalalalala.Ik ga gewoon de buis aanzetten, ik heb nog wel wat leuks opgenomen hier en daar.Dweilen kan morgen ook wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Ook met de postkoets gekomen Houtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Ach ja 1 januari komt de KB weer, da's ook fijn.Hier de Kersttafel 2e KerstdagHet was zó gezellig en daarom laat ik me niet de prut in douwen door die sjaggie pubers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Hoi allen, Kirky gefeliciteerd.Het doet me goed te vernemen, dat er meer lotgenoten rondlopen,die zichzelf niets wijsmaken.Die weten dat de stevige drinker beter kan stoppen.Van zulke lotgenoten moet ik het hebben.Geen smoezen, geen verhaaltjes, geen ingewikkelde theorieën.Niet drinken is de beste optie om de rituelen rond drank los te laten.Kirky, op naar twee jaar.Mooi werk. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Ha Soothe fijn je ook weer te lezen!Houtje sjiek de friemel die tafel.Wij hebben het ook erg gezellig gehad en nu heerst er ook zo'n day after sfeertje.Nou mag wel toch? Lekker niksen, lezen goochelen om te kunnen frummen, je doet wat om zo'n dag door te komen. Zelfs met dochter naar Pippie Langkous gekeken net, en uren en uren gesjoeld methaar (foute vriendin zit op Dubai en goede vriendin braaf bij eigen fam.) moeders is weer eens ouderwets kinders aan het vermaken; al 2 bakken popcorn voor de films gemaakt. Ik zal weer blij zijn als alles weer zijn gangetje gaat, houd niet echt van deze dagen.Maar het heeft ook wel weer wat want anders nooit zo spelletjesachtig, dus niks te mopperen eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Oh Hannahvolgens mij gebeuren dit soort dingen juist met dievredige Kerstdagen, dan komt alles eruit dat we het hele jaar alvoor ons hebben gehouden.Ik mag weer naar de sjoelbak.Sterkte meid, ik zou zeggen een mooie wandeling? Maar hier giet het in hetwesten. Hoop dat het bij jou wat beter is.Tor latersde sjoelmoeder (klikt wel joods, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Nik zet je oude vertrouwde icoontje maar weer terug joh. Ik heb het bij mij ook gedaan. Dat studentenkoppie past niet bij mij. Ben maar een doodgewone Bol:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Kirky,Maat je geest treurig.Dat gevoel krijg ik steeds meer.Hoe kon dat ik er zo laat achterkwam dat een groot deel van mijn leven door mijn vingers glipte zonder dat ik dat echt door had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Coootjelief voel je je niet lekker in je vel. Hoe komt het of wil je er over niet over praten meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Thé prima verhaal lieverd maar ik ben bang dan sommigen nog geen eens weten wat je bedoeld. Wat is naasteliefde (Heu nog nooit van gehoord) Wat zijn minderbedeelden. Leg dat eens uit???? Maar ik hoop dat je brief wel door sommigen begrepen wordt, dan zijn we weer ietsiepietsie verder. Ook al wordt er niets mee gedaan, jij hebt in ieder geval de moeite genomen.Het draait om LIEFDE;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 quote: Originally posted by: Hannah1Bevestigd maar eens dat ik beter alleen kan zijn en niet mijn emoties moet laten zien. Dan gaat het goed. Ik was al sacherijnig en nu helemaal. Hannah kun je uit leggen waarom je nu meer sjagerijnig bent dan vanochtend? Waarom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 [Q Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 [ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Alles OK met Grumpy Bollie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 owww kijk eens naar de tijd Wat heb ik geslapen zeg. Vannacht laat nog een film gekeken in bed. Lekker is dat. Snel even lezen en dan opschieten want ik moet naar een verjaardag bléh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Nou....... het ging. In het begin was hij weer moe, en kreukde z'n best, maar na een paar kwartier begon hij weer wat bij te trekken. Heb het schaatsen maar aangezet voor hem daar knapt hij altijd toch wat van op. Ja en verder een broodje kroket voor hem gehaald. Dit was het eerste vaste voedsel in tijden. Hij vond het nog lekker ook.Ja en verder blijft hij op alles en iedereen mopperen. Dat zal ook niet meer veranderen.Had een flesje oude klare voor hem mee genomen. Daar gaat ongeveer een kwart liter in. Ik hoopte dat hij iedere dag een borreltje zou nemen maar dat is niet gelukt. Dus met nieuwjaar geen sterke drank voor hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Theemuts, bespeur ik een zeker sarcasme in jouw berichtvan 15.49 aan mij?Aanpassing, formulering Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Soothe hoe is het met jou? Heb je een beetje fijne dagen gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden