Spring naar bijdragen

Zondag 3 januari

Vie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 476
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by: BamBam
Nog heeel ff....

Maar.. ze schrijft over zaken die je energie wegzuigen. En dat zijn dan idd dingen als je vloer willen schuren maar het niet doen. Zij zegt;'of je doet het, laat het doen of schrapt het van je lijstje'.

Dit klinkt wellicht heel simpel maar het is wel zo. Net als de brief die ik nog wil schrijven maar niet doe. De schoenen die ik wil poetsen, het adressenboekje wat ik bij wil werken. Als ik het toch niet doe, waarom niet van mn lijstje schrappen? Het kost idd energie door 1000x aan hetzelfde te denken, dat ervaar ik echt zo.

Die tip pak ik dan nog net even mee, vandaar dat ik nu aan mijn volgende
punt op de lijst ga beginnen! Met dank.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing je schrijft dat je de laatste tijd minder over jezelf schrijft dan voorheen. Waardoor komt dat dan? En nogmaals ik zou graag van de echte Wing wat meer willen weten dan berichtjes waar ik vaak niets mee kan. Die lees ik soms wel maar zijn voor mij wat zweverig. Leest een beetje moeilijk.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je viel mij niet lastig hoor Alf, en ik vind op het forum schrijven niet on-nuttig.
Kate voelde je je een beetje ondergesneeuwd? Ik heb je wel gelezen, maar zoals gezegd, er zijn nu heel veel mensen die schrijven en soms wordt het ondoenlijk.
Op 1 januari heb ik een afrikaanse zevendaagse kaars aangestoken, en ongevraagd heb ik daar al jullie namen op gezet. Voor een heel goed 2010. Ook voor jou dus.

Dar, ik heb jouw bericht - en de antwoorden - over je moeder wel gelezen, maar daar kan ik niet over meepraten omdat ik niet zo'n moeder had. Wel interesse in het verhaal en wat het nu met jullie doet.
Hermie ik had niet precies een onverschillige moeder, maar gewoon eentje die haar eigen, eigenwijze gang ging. Ze had wel "helende handen". Als die me aanraakte gingen de lekkere rillingen van mijn kruin tot mijn tenen. Misschien daarom dat ik sportmassage ben gaan leren, en Reiki, toch een beetje in het spoor van wat ik verlangde en nooit gekregen heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nien dat is knap dat je Wing vaak kunt volgen. Ik heb liever de gewone zinnen en niet een geschreven stukje poëzie. Ik kan daar n.l. niet zo veel mee. Lezen is niet mijn grootste hobby dus al helemaal niet reacties die bij mij wat zweverig over komen.;):heart:
Maar je blijft een lieverd hoor Nien;) en heel goed bezig:heart::musicnote: Dat mag wel eens gezegd worden door mij.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poitver, Dar nou moet je ophouden, want ik schiet alweer in de lach. Dankjewel voor het compliment. Volgens mij ben jij ook zonder dubbele bodem.

En nu ga ik jullie laten, want anders is het nog mijn schuld dat er straks weer 34 bladzijden te lezen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi!

Ik zie alles anders
Beetje verbaast kijk
ik nog om me heen

Ik was in de absolute stilte

Zelfs het hoofd was stil
Ik liet het stuur los
en gaf me over

Ik neem geen afscheid meer
Ik verwelkom het leven

In heel zijn hoedanigheid

Alles
Vanuit

De stilte

-------------------------------------------------------
Er is een verhaal bij gekomen
Misschien vertel ik het nog eens
Misschien ook niet

Geen idee!

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...