Vie Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Nou Nik, het is heel eenvoudig. Ja, na het stoppen kunnen er wat vervelende verschijnselen ontstaan. Je hebt je lichaam vergiftigd en nu gaat het ontgiften. Dat gaat vaak niet zonderr slag of stoot en kan aanvoelen als griep.Het helpt vaak om vitamine B complex en thiamine te slikken. En voor de rest, geef het gwewoon even de kans.En nu ga ik lekker eten. (Geen erwtensoep, maar in deze tijd ook wel een idee Dar!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Nik-Niet Misschien wordt langzaam aan de schil afgepeld:wacko: Dat gaat ff pijn doen.Misschien wordt er een nieuwe Nik-Ster geboren? Herboren worden, dus zonder alcohol doet altijd pijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 quote: Originally posted by: jane4Posthuum Alf ben je *betoeterd* : alive and kicking!!!! JaneGefeliciteerdje hebt vandaag een woord gebruiktwat op de lijst staat van bedreigde NL woorden!Frappant (ook één)Je bent goed bezig, dunkt me (ja,ook)http://www.facebook.com/note.p...273744&comments&ref=mf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Maar nu weet ik nog altijd niet wanneer je hier gebannen wordt en voor wat hoe lang? Ik mis thea al??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 DarNiet zo snel DarHeb net het eten op(geen erwtensoep)en lees even bijzag je vraag en las door of er al een antwoord kwamZag alleen Vie idden toen las ik al dat je weer weg wilde... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 En creatief met kurk Hannah??Fantastisch toch!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Yes hannah!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Patatteke ik had die auto voor mijn werk en dat is volgende maand afgelopen dus mogen ze hem ophalen. Probeer nu of ik hem over kan nemen. Maar snap die hele hoge prijs niet voor een auto van bijna 7 jaar die helemaal aangepast is. Naja snap wel meer niet in het leven hahahaNee Bolleke het is een gewone auto alleen aangepast dus niet een 45 km. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Arije krijgt toch gewoon een balkje met Send private bericht(huh?)als je een pb verstuurt!bij mij staat niks over verzenden en het balkje is best groot ook.misschien verschillende dingen bij verschillende compu's/laptops?lijkt me raar.Alf dank je maar ik probeerde alleen maarniet nog een goed 2010 bericht te ontlopen hooren dan word je dus creatief (met kurk, van ..... ja ja Theo en Thea) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Ar 't is je vergeven hoor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Dank je AriHad ik al geprobeerdmaar dat werkte ook nietHet probleem lijkt voorlopigop mysterieuze wijze opgelost.. Welnu, ik stort me voor de elfde keer op de verslaving voorbij...Het kwartje zal toch eens weer vallen!Lees zned wat mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Drupie,Ik zou daar toch verder mee gaan???Je hebt hem toch niet alleen nodig voor je werk?En zoals je al zegt, aan wie gaan ze zo', aangepaste auto verkocht krijgen?Ik weet niet maar, verzekering, social security???Wat een dom gedoe!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Sorrie Dar. Ja of je nog iets moet lezen nha k denk het eigenlijk niet. Misschien veel scrollen lijkt dat een goed idee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Marjo, ik begrijp uit Ari haar antwoord, dat je geen verzendknop ziet.Dan kan je met de cursor op de rand gaan staan, en met het dwarse lijntjehet venster iets open trekken.Als dat het is, moet het goed komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Hola Hannah!Voor Chinees moet je bij mij zijn!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Succes Marjo. Prettig je zo te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Zie dat het opgelost is. Een mirakel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Meiske van harte met 11 maanden:rose::rose::rose::rose::rose:Jane van harte met 5 maanden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Ha, Soothe, ik ben blij met je nieuwe onderschrift; deze kan ik volgen, die vorige ging mijn pet te boven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Dar,Je moet soms het leven niet al te serieus nemen, 'tis zo al moeilijk genoeg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Ik natuurlijk ook!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Hee stelletje teuten!Ken ut oek wat zachterprobeer te layzen jah! Moeilijk genoch heur zienees!Nieuwe dongel gearriveerdBen d'r even uit.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Ik sluit voor een keer es aan bij Hannah!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Theo thea sekte? Ik doe mee!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Gedonder compleetEindelijk twee peebeesop één!! avond...Weer weg...Hij faith gewoon langzaamuit beeld, zo van Lekker puh!Grmmblll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden