Otje Geplaatst 1 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2010 Mijn goede voornemens voor 2010: Helemaal niet meer drinken Voor 12.00 uur opstaan Hard werken in mn buikdansatelier Meer voor mezelf opkomen als ik het ergens niet mee eens ben. Standvastig en onverbiddelijk ! Héél veel dansen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2010 Die van mij zijn:- stoppen met drinken volhouden- serieus aandacht voor een rokenstoppoging- meer sporten vanwege de COPD- een regelmatiger leven- vroeger opstaan en vroeger naar bed- meer werkplezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 1 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2010 -propedeuse halen-stoppen met drinken-3x per week krachttraining volhouden-hardlopen zodra het weer sneeuwvrij en +5 graden is-geen wit brood meer-geen of nauwelijks suiker meer eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2010 De eerste laten staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 1 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2010 Mijn leven zelf onder controle houden: geen alcohol meer.2x per week naar de sportschool (momenteel een schaduwabonnement)Geen orale compensatie meer door teveel te eten: dit tevens onder controle (dus 10kg eraf)Mijn opleiding medio 2010 afrondenAls dit allemaal gelukt is: ook die laatste sigaret laten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 2 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2010 quote: Originally posted by: Dar helemaal niet meer drinken (doe met je mee, Woman) therapie administratie helemaal tip-top in orde huis helemaal naar de zin maken meer tijd aan hobbies en sport leuke, knappe man aan de haak slaan kerstboom in de kliko (ga ik nu doen) en nog véél meer!!! Ben benieuwd naar het verloop van je zesde voornemen....Komt vanzelf als de eerste 5 gedaan zijn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Maart 2008 ben ik begonnen aan een nieuwe manier van leven volgens de richtlijnen van NA-Anonieme Verslaafden. Ik ga door met 2008. Heb ik in 2009 ook gedaan en bevalt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Ik ga dit jaar heel veel energie in mijn relatie stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 4 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2010 1. mijn voornemen is dat ik de komende 4 weken geen c2h5oh drink 2. mijn voornemen is dat ik de komende 4 weken geen c2h5oh drink 3. mijn voornemen is dat ik de komende 4 weken geen c2h5oh drink Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bakkom Geplaatst 4 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2010 En mijn goede voornemens zijn:Inspiratie hervindenNiet meer aan mijn nagels bijtenNooit meer dan 9 glazen alcohol per weeken de volgorde doet er niet toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2010 Bakkom, mijn hele levenVoor zover ik me herinnerbeet ik mijn nagels afToen ik stopte met drinkenGing dat wegEn het bleef wegOok tijdens mijn wel weer drinken:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Mijn goede voornemens;Alleen drinken (niet zuipen) op die paar feestjes per jaar.Nooit meer roken (ben al vijf weken gestopt)Meer sportenHet leven weer onder controle krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 MMMM Goede voornemens???????Die heb ik niet echt want???????Ik vind dat ik het in 2009 heel goed heb gedaanen dat ben ik van plan zo te houdenDus Ik ga ervoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden