VM1 Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Narnia wouden??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Ik ga ook afsluiten, me klaarmaken voor een sollicitatiegesprek morgenochtend. Weliswaar behoorlijk onder mijn niveau maar toch eerst maar weer eens aan de slag en van daaruit verderkijken.Fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Ciao Hermie en good luck!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Thnx. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Succes hermie!Lekker aan de slag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 quote: Originally posted by: kirkyof het ''aftapkraantje'' gebruiken zoals Albert zegt Dank je Kirk op dat woord kwam ik dus nietSorry verkeerd persoon, ik denk ook dat iedereen zich er mee bemoeit:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Succes Hermie morgenen voor straks lekker slapen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Haha Kirky je kent me hè 'low profile'. Ben net de drie aapjes: horen, zien en vooral zwijgen. Als ik eenmaal binnen ben vind ik mijn weg wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Hier ook" succexs" zei mijn nichtje toen ze 4 was. Hermie benieuwd morgenavond hoe het bevallen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Kirk en Ap heb het nogmaals geprobeerd maar hij loopt als ik hem open draai maar bij het dicht doen komt er weer niets uit.Ja we zien wel. Mijn buren zijn al 10 jaar bezig met het verbouwen van hun huis en wonen in een caravan.In dat huis wordt nog niet gestookt.Mijn keuken (vroeger opkamertje) ligt een stuk hoger dan de huiskamer, daaronder is de kelder. Keuken en kelder sluiten aan tegen hun huis.Normaal gesproken bevriest het hier niet. Maar we zien wel.Bedankt voor het advies kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Jullie mogen best reageren hoor!Geneer je niet; domme antwoorden bestaan niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Graag gedaan Bol, ik hoop dat we met z`n allen dan die kraan open kunnen houden;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Sorry Alaine:present:Dacht begrepen te hebben dat je vanavond terugkwam.Ik weet niet of er een vervolgbehandeling is, en ja uiteindelijk moet je het toch zelf doen.Ik denk dat jou lichaam nu bezig is te herstellen waardoor je concentratie problemen hebt, geef het tijd, komt allemaal goed hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Alaine,Je stoppende ik, wat vreemd voelt. Ik weet het niet precies.Met drank op gaat een mens over z'n grenzen, daarbij een verstoorde slaap,dus als je stopt kom je jezelf tegen.Mijn concetratie is ook iets minder. Maar zolang er gedronken wordt sta je weinig bij zaken als concentratie stil.Dus goed mogelijk, dat je dat nu meer ervaart.Neem megedoses B1 en een extra Multipil, eet gezond en ga op tijd slapen.Dan zou je je over lange tijd beter moeten voelen.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Of ik dat leuk vind?Yep! Very muchStuur maar doorGraag wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Alaine, vind je je baan echt leuk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Hoi iedereen, ik ben een paar uurtjes weggeweest. Boodschapjes doen (veel gezonde buikvullertjes),gegeten en beestjes verzorgt. Ladytinne, welkom op het forum. Ik zit hier ook nog maar een paar daagjes en ik moet zeggen dat ik er veel kracht van krijg en baat aan heb. Alleen al door de dingen hier te lezen en door van me af teschrijven. Ik hoop dat jij er ook op veel manieren profeit van hebt.Groetjes, Sjaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Ha Alaineik ben nog aan het bijlezen, had al wel een aantekeningals je graag nog wat extra wilt aan begeleiding kun jenog de vinger aan de pols vragen, dan houden ze nog een poosje contact van tactusen blijf je bijv je schriftje invullen. het contact wordt dan langzaam afgebouwd. Ik heb het ook zo gedaan.gr Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Akelei,In het begin toen ik stopte met alcohol kon ik eten wat ik wilde en hoeveelheden waar je U tegen zou zeggen en ik viel toch af.Dat is nu passé hoor, ik eet nog graag lekker en veel maar afvallen doe ik niet meer.Niet echt antwoord op je vraag maar ik denk dat dat per persoon verschilt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 quote: Originally posted by: Hannah1Bol het zou wel een stunt van je zijn om Jos hierover raad te vragen en te vragen of hij niet even langs kan komen. Weet hij gelijk waar je thuis ook nog mee zit. Hahahahahannah Ja dat zou wat zijn zeg. Ik denk dat zijn reactie zou zijn, "ga jij eens heel vlug naar de huisarts je spoort niet":huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Welkom Sjaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Alaine, met alcohol en een kater heb je de neiging om vooral maar door te zetten om te bewijzen dat de kater niet zo erg is of je werkt nog ff harder om de borrel te verdienen. Nu mis je de drijfveer van de borrel; je motor. Het kost tijd om de motor op je eigen energie te laten draaien. En ja; je kan je kan alleen zwemmen, vertrouw op je zelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Mij HA zei vanochtendJij hebt ook geen kontmeer in de broekBen wel afgevallenMaar ook niet meerveel bijgekomen sinds ik wel weer drinkHet heeft ook met andere dingen te makenIk ben nu meer die ik benDenk ik dan Zned, steeds meer dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Wing,slaap je nu nog niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 quote: Originally posted by: wingchunMarjo, ik heb nog wat voorbeelden in de computer van diverse houtverbindingen. Van de halfhoutse overkeping en de roedekruising via de pen-gatverbinding met één borst en de overgeschoven slisverbinding tot de kloostersponning en de dubbelverdekte zwaluwstaartverbinding. Als je het leuk vindt, kan ik ze mailen. Nou Wing ik heb ook meubels gemaakt maar gooi dat maar in m'n pet jochie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden