Spring naar bijdragen

Donderdag 7 januari 2010


Mai

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 343
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Rapilos, ook ik heb het indeed in het begin heel moeilijk gevonden, en nog soms! Der zijn der ook zoveel hier he! Je moet inderdaad je plaatsje zoeken! Ze is wel al in behandeling maar heeft nood aan "ervarings deskundigen" zoals ze dat zo mooi noemen! Maar ze voelt zich nu even heel onzeker! Hoewel ik ervan overtuigd ben dat ook zij hier heel veel kan halen!!

LiefsN.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Door juist niet te overtuigen VM
je kunt haar wel zeggen wat het fourum voor jou betekent
en misschien wil ze wel meelezen, vrijblijvend om een
idee te krijgen of het voor haar iets kan betekenen.
En voor jezelf: is het voor jou ok
als ze jou leest en herkent?
Want voor haar ben je natuurlijk niet ananiem.
En ze herkent je stijl waarschijnlijk snel.

Ikzelf heb daar een dilemma over, een goede kennis van mij zou ik het forum ook
best kennis mee laten maken als je wil, maar ik zou het vreselijk vinden om niet meer vrijuit zelf te kunnen schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah wat een rot droom zeg. Ik kan me voorstellen dat dit heel erg vervelend aanvoelt maar misschien ben je bezig om afscheid te nemen van je oude moederlijke gevoelens en ga je een nieuwe weg in slaan. Je bent een sterke vrouw die al zo veel voor haar kiezen heeft gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi allemaal hier,

Wat leuk Bolletje, dat je je interesseert in droomuitleg.
Jammer genoeg droom ik de laatste tijd erg weinig of onduidelijk, maar
in het verleden toen ik me er op toelegde had ik dagelijks enorm veel dromen met
veel symboliek, heerlijk vond ik het. Vooral als ik droomde over feesten die ik kennelijk had georganiseerd, met hordes mensen in een prachtig decor. Dat ik dacht: waar haal ik dit vandaan??!!
Wel vreemd dat ik dan als een soort anoniem figuur op mijn eigen feest een beetje aan het toekijken was, bijna alsof ik onzichtbaar aanwezig was...
Ja en ook veel dromen waarin ik achter het stuur in de auto zat, soms op een zeer vreemd parcour met hobbels en bochten, zo erg zelfs dat ik soms vloog!

Ik mis de dromen. Het gaf me een gevoel alsof ik mooie verhalen kon schrijven.
Leuk om hier de verhalen te volgen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey hallo Cathy. Naarmate ik ouder wordt, kan ik me, dromen minder herinneren. Ja dat geheugen gaat toch achteruit bij mij.
Wat wel eens wil helpen is, dat je je iedere avond de opdracht geeft, je de dromen weer te gaan herinneren.
Ook een wekker zetten en papier en pen neer leggen. Als je de wekker een of twee keer per nacht af laat lopen, kun je enkele woorden op schrijven. Dat is een training die vaakt helpt in het begin.
Dromen over feestjes waar je annoniem zat toe te kijken betekent misschien dat je angst had, om jezelf te laten zien.
Ja en auto's hobbelige wegen met veel bochten. Auto vervoermiddel hobbelige wegen. Het leven gaat niet over rozen, dat is misschien wat jouw droom wilde zeggen. Nieuwe wegen in slaan naar een doel wat niet zo maar bereikt is????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjaak, ik heb begrepen dat ook voor jou de anoniemiteit belangrijk is??

AA is vast heel goed maar ik kan hier niet ,in het dorp, waar iedereen mij, m'n kids en m'n ouders kent naar de AA meeting gaan!

Daarom dat ik dit zeer waardevol vind!
Ik hoop echt dat mijn vriendin dat ook inziet!!

LiefsN.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah ik bedoel die van jou.Jouw moederlijke gevoelens. Misschien ben je een weg aan het in slaan om te proberen je als moeder anders op te gaan stellen. Dromen over iemand die in een kist ligt, geeft mij altijd het gevoel, als ik daar zelf over droom, dat ik bezig ben het oude achter me te laten en een nieuw gevoel ten opzichte van een ander te krijgen.
Als ik zou dromen dat Jos b.v. dood zou gaan, zou dat voor mij betekenen dat mijn houding naar Jos aan het veranderen is.
Moet trouwens ff kwijt dat ik het fijn vind om jouw berichtjes te lezen. Heb het gevoel dat ik een hele andere, veel fijnere Hannah zie. Er is een stuk weerstand weg. Moest dit ff kwijt. Weet dat je niet zo van emotions houd maar geeft er je toch een hoor. Kan dat niet laten.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vlaamsmeisje, misschien heb je het al gedaan, maar je kunt je toch ook net als ik anoniem opgeven hier bij AdB voor een gratis internetbehandeling. Ik denk dat het dan samen met de kracht van dit forum wel goed MOET komen. Als we elkaar vasthouden en blijven steunen, moet het lukken.

Groetjes, Sjaak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah hopelijk is de depressie weer tijdelijk voor je en kun je dadelijk weer een beetje plezier krijgen.
Maar dat neemt niet weg dat je er nu weer mee zit. Wat ik ooit geleerd heb is, dat wanneer je je agressie niet genoeg uit, deze agressie zich altijd keert naar jezelf. Daar kun je heel depri van worden of overspannen. Die agressie moet je kwijt en gaat dan jezelf pijnigen door je depressief te voelen.
Misschien heb je hier iets aan meid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...