niknok Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Goedemorgen .... iedereen slaapt nog .... ik ben mijn bed uitgevroren .... vandaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Ook goedemorgen allen.Hoezo Nick; was je verwarming uit?Of heb je de rekening niet betaald? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Goede morgen,Ik heb mijn brood op:$,en zit nu aan mijn 2de bak koffieFijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mariam Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 goedemorgenzo de trein in naar de studie.vanavond verjaardag, maar ga niet drinken, rij terug.mariam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Hoi AlaineHoi Mariam succes hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 8 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Hallo vroege opstaanders Alaine, de rekening heb ik betaald hoor .... uit gewoonte zet ik de balkondeuren ALTIJD open .... had ik vannacht niet moeten doen ..... hoop niet dat mijn TV op de slaapkamer bevroren is !!! Zou dat kunnen ? Nick, inmiddels opgewarmd :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 8 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Hallo Mariam,Op welk traject gaat jouw trein .... geen kans op bevroren wissels en zo ? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Goedemorgen, AR: heb ik het goed begrepen dat je vandaag gaat stoppen met roken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Morge Co,Succes vandaag, en dan weekend? of werk je het weekend ook?Ik wel;) koek en zopie natuurlijk:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Goede morgen Jacc,Je hebt het goed begrepen ik ben gisteravond gestopt met roken, en ik zie wel wat de dag brengt.Nu ben ik weg Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 AR Sterkte!! Goedemorgen Dar, ben je al buiten geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 8 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Hallo AR .... sinds welke leeftijd rook je ? .... sigaretten/sigaren/sjek/pijp ? ... hoeveel .... In iedere roker zit een stopper las ik .... bij STIVORO kan je uitstekende informatie krijgen !!! Nik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Mmmmmoooorrrrgeee!Hier ook bibber de bibber,het is -12 buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Goedemorgen Tina, -12 is wel heel erg, ik snap nu wat mensen bedoelen als ze zeggen een winterslaap te willen houden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 8 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 onder de rook van Amsterdam ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Ja, koud hoor,ik heb een buiten thermometer op mijn terras en die geeft -12 aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 8 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Hallo Dar,Heb je ook in de buitenlucht geslapen zoals ik vannacht ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 8 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Het goede nieuws is dat we het weekeinde een temperatuurstijging krijgen naar -1 TOT 0 graden .... MAARRRRRRRR met een snijdende Noord Oosten wind wordt de gevoelstemperratuur overdag -12 gr.aldus de weerman op BNR .... BNR maakt van elk wissewasje een aangrijpende life-event ... WIE KAN ME DAT UITLEGGEN nIK Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Caro doe maar voorzichtig, ik heb hier al verschillende schoolkinderen zien uitglijden, het strooizand schijnt op te zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 8 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 maandag ben ik begonnen met nihil eenheden alcohol drinken om mezelf aan te tonen dat ik kan .... nu vanmorgen zag een soort resultaat .... ik krijgen een enorme energie .... ik schrik gewoon van mezelf .... echt blij ben ik nog niet .... knallende koppijn, verkoudheid, spanningen, slaapstn, gehad deze week ... toch belachelijk dat ik vanmorgen al weer zo vroeg op was ... door de kou in dit geval ( zie boven ) Nick .... waar zou ik vandaag kunnen schaatsen ergens in Noord Holland of rond Haarlem of Amsterdam .... wie gaat er met me mee ( nee hoor ... ik wil AA blijven !! ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Goeiemorgenff bijlezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 goedemorgen jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Het is hier een ijsbaan,niet gestrooid en ik zie de een na de andereauto wegglijden.Lopen is ook niet te doen voor mij,dus ik blijf thuis.Geheel tegen mijn principe in, eigenlijkmoet ik naar therapie vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 8 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Albertina, wat voor soort therapie volg jij ? Alcohol geralateerd ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 ik ga volleyen, wat eerder weg maarvoor als het glad is hiertot laters en fijne frisse dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden