bolletje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Caro ik blijf op de testpagina zitten. En het chatforum is bij mij gesloten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 waar is "ons" Kirky??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Woman, ik zie alleen een voet????Hoe doe je dat trouwens you tube of foto's plaatsen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 ok Kirk, hier nog niks (nh) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Leuk Woman,Stelt het ook nog iets voor?Kirk,Oh, bij jullie dus wel sneeuw, dan moet het ergste hier zeker nog komen!?Lijkt me trouwens doodeng met zo'n busje rijden, het is toch een hele verantwoordelijkheid, zeker met kinderen erin.Enfin, morgen zondag, dan hoef je waarschijnlijk even niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Ja, ik ga even eten koken,Misschien nog tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Dar. Ja hoor ik ben al vaak in therapie geweest. Toen ik nog jong en onervaren was. Maar dat is al lang geleden.Nu doe ik het al tientalle jaren met datgeen ik toen geleerd heb.Ja boos worden moet kunnen, maar soms is agressie zo'n sterke emotie dat je je rot schrikt. Maar je hebt gelijk hoor. Het is een goed gevoel dt ik me druk maak om andermans leed. Ik kan niet anders.Het heeft inderdaad z'n goeie kanten.Goeie avond Wing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Heeee Woman, kei cool die voet. Ben blij voor je. Het is ook niet zo dat ik niet meer mag drinken. Het gaat er mij om dat ik in het weekend als ik gewoon thuis ben niet meer drink. En die enkele keer dat ik naar een feestje ga dat ik dan "gewoon" drink en niet vantevoren en na het feestje thuis er nog het nodige bij zuip. Ik heb er zelf wel een gelukkig gevoel over. Simpel, (zo praat ik tegen mezelf) dit weekend heb ik niets, dus drink ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Ja, het is een fossiel van een pijlstaartinktvis (orthoceras)Pijlstaartinktvissen zijn de agressiefste dieren op aarde. Ze vallen als enigste soort zelfs hun eigen specie aan, zonder reden. Ik heb em altijd als fossielsteen om mn nek als ketting, als een soort talisman in tijden dat ik kracht nodig heb als mn eigen kracht op is. Door mn nekbreuk kan ik geen kettingen meer dragen (te zwaar) dus vandaar het idee om em als tattoo te zetten. Heb ik em altijd bij me quote: Originally posted by: rapilosLeuk Woman, Stelt het ook nog iets voor? . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Ok SjaakLekker ontspannen dus, zo doe ik het ook. Ik hou je een beetje in de gaten vanavond quote: Originally posted by: sjaakHeeee Woman, kei cool die voet. Ben blij voor je. Het is ook niet zo dat ik niet meer mag drinken. Het gaat er mij om dat ik in het weekend als ik gewoon thuis ben niet meer drink. En die enkele keer dat ik naar een feestje ga dat ik dan "gewoon" drink en niet vantevoren en na het feestje thuis er nog het nodige bij zuip. Ik heb er zelf wel een gelukkig gevoel over. Simpel, (zo praat ik tegen mezelf) dit weekend heb ik niets, dus drink ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Kirk heb je geen sneeuwkettingen dan? Das toch een heel stuk veiliger om te rijden met die kids? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Negruj Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Hoi iedereen,Wat leuk met de chat-site naast de adb-site. Ik ben weer een stukje verder in mijn kennis van computers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Er gebeurde wel iets geksDeze tattoo is een beloning omdat ik het droog heb gehouden tijdens de feestdagen...Toen ik de tattooshop uitliet was het eerste wat ik dacht: en nu een fles wijn, als beloning voor de tattoo. Idioot hoe het brein werkt, moest er wel een beetje om grinniken. Heb de gedachte zachtjes weggwuifd, dus geen big deal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Ari wijfie misschien moet je een p.b.tje sturen naar Caro. Dan kan ze het je uit leggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Haha winchi, bijna wel jaZal eens kijken of ik iets kan vinden hieroverEnne ik blijf lekker hier hoor, vind 1 forum wel genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 quote: Originally posted by: womanJa, het is een fossiel van een pijlstaartinktvis (orthoceras) Pijlstaartinktvissen zijn de agressiefste dieren op aarde. Ze vallen als enigste soort zelfs hun eigen specie aan, zonder reden. Ik heb em altijd als fossielsteen om mn nek als ketting, als een soort talisman in tijden dat ik kracht nodig heb als mn eigen kracht op is. Hopelijk val jij niet teveel van je eigen soort aan Woman. (grapje) hoor. Ja dat zijn inderdaad rare rakkers. Gelukkig worden ze niet al te groot. Overigens zijn het hele inteligente wezens. . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Hee Woman, ik ken dat gevoel heel goed , zo van nu eerst een fles bier, wijn of iets anders. We zijn te lang gewend geweest om zo te reageren. Het is vanzelfsprekend geworden. Toch, als je het dan weg grinnikt dan is dat wel super. Je realiseerd jezelf dat het toch niet zo vanzelfsprekend is. Dat het ook anders kan. SUPER!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Hoe is het met je Akelei na gister???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 quote: Originally posted by: wingchunDus als ik het goed begrijp zijn Pijlstaartinktvissen net zo agressief als mensen. t'Is niet te hopen Wing maar deze pijlstaartinktvissen leven in hele grote groepen en je ziet wat er gebeurd. Ze gaan elkaar op vreten, dus te weinig ruimte.Als dat op deze aardkloot ook gebeurd, (denk overigens dat dat nu al gebeurd) roeien ze elkaar uit. Ondanks de grootte van de zee. Teveel van één soort lokt vernietiging uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Lastig om er iets over te vinden, zelfs Wikipedia zwijgtNou ja wellicht later danWe hebben weer een leuke tv lijst vanavondHalf 9 Brigit KaandorpHalf 12 Holy Smoke10. uur Quentin TarantinoDat wordt lastig kiezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Ok, hoop dat je deze gedachte vast kunt houden Akelei.Tis ook niet niks, wat je nu allemaal meemaakt....Wens je veel kracht toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Goedenavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Toestanden,Na het schaduwforum, nu ook een Chat forum!! Heerlijk!! Ik leef er echt naar toe.Zucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Ach Soothe het wordt dadelijk wel rustiger hiero hoor. Heb geduld en vertrouwen:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Hee! Een gak-forumDat kan ik niet aanMijn hoofd zeker nietIs het vrij om hier teblijven gakken?Want dat is wat ikhet liefste doeBeetje vertrouwd gakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden