Spring naar bijdragen

zaterdag 9 januari

smart

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 335
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Leuk Woman,
Stelt het ook nog iets voor?

Kirk,
Oh, bij jullie dus wel sneeuw, dan moet het ergste hier zeker nog komen!?
Lijkt me trouwens doodeng met zo'n busje rijden, het is toch een hele verantwoordelijkheid, zeker met kinderen erin.
Enfin, morgen zondag, dan hoef je waarschijnlijk even niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar. Ja hoor ik ben al vaak in therapie geweest. Toen ik nog jong en onervaren was. Maar dat is al lang geleden.
Nu doe ik het al tientalle jaren met datgeen ik toen geleerd heb.
Ja boos worden moet kunnen, maar soms is agressie zo'n sterke emotie dat je je rot schrikt. Maar je hebt gelijk hoor. Het is een goed gevoel dt ik me druk maak om andermans leed. Ik kan niet anders.
Het heeft inderdaad z'n goeie kanten.;)

Goeie avond Wing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeee Woman, kei cool die voet. Ben blij voor je. Het is ook niet zo dat ik niet meer mag drinken. Het gaat er mij om dat ik in het weekend als ik gewoon thuis ben niet meer drink. En die enkele keer dat ik naar een feestje ga dat ik dan "gewoon" drink en niet vantevoren en na het feestje thuis er nog het nodige bij zuip. Ik heb er zelf wel een gelukkig gevoel over. Simpel, (zo praat ik tegen mezelf) dit weekend heb ik niets, dus drink ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, het is een fossiel van een pijlstaartinktvis (orthoceras)
Pijlstaartinktvissen zijn de agressiefste dieren op aarde. Ze vallen als enigste soort zelfs hun eigen specie aan, zonder reden.
Ik heb em altijd als fossielsteen om mn nek als ketting, als een soort talisman in tijden dat ik kracht nodig heb als mn eigen kracht op is.
Door mn nekbreuk kan ik geen kettingen meer dragen (te zwaar) dus vandaar het idee om em als tattoo te zetten. Heb ik em altijd bij me :)

quote:

Originally posted by:
rapilos

Leuk Woman,

Stelt het ook nog iets voor?

.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok Sjaak
Lekker ontspannen dus, zo doe ik het ook.
Ik hou je een beetje in de gaten vanavond ;)
:)

quote:

Originally posted by:
sjaak

Heeee Woman, kei cool die voet. Ben blij voor je. Het is ook niet zo dat ik niet meer mag drinken. Het gaat er mij om dat ik in het weekend als ik gewoon thuis ben niet meer drink. En die enkele keer dat ik naar een feestje ga dat ik dan "gewoon" drink en niet vantevoren en na het feestje thuis er nog het nodige bij zuip. Ik heb er zelf wel een gelukkig gevoel over. Simpel, (zo praat ik tegen mezelf) dit weekend heb ik niets, dus drink ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er gebeurde wel iets geks
Deze tattoo is een beloning omdat ik het droog heb gehouden tijdens de feestdagen...
Toen ik de tattooshop uitliet was het eerste wat ik dacht: en nu een fles wijn, als beloning voor de tattoo.
Idioot hoe het brein werkt, moest er wel een beetje om grinniken.
Heb de gedachte zachtjes weggwuifd, dus geen big deal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
woman

Ja, het is een fossiel van een pijlstaartinktvis (orthoceras)

Pijlstaartinktvissen zijn de agressiefste dieren op aarde. Ze vallen als enigste soort zelfs hun eigen specie aan, zonder reden.

Ik heb em altijd als fossielsteen om mn nek als ketting, als een soort talisman in tijden dat ik kracht nodig heb als mn eigen kracht op is.

Hopelijk val jij niet teveel van je eigen soort aan Woman. (grapje) hoor. Ja dat zijn inderdaad rare rakkers. Gelukkig worden ze niet al te groot. Overigens zijn het hele inteligente wezens.

.

:wacko:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Woman, ik ken dat gevoel heel goed , zo van nu eerst een fles bier, wijn of iets anders. We zijn te lang gewend geweest om zo te reageren. Het is vanzelfsprekend geworden. Toch, als je het dan weg grinnikt dan is dat wel super. Je realiseerd jezelf dat het toch niet zo vanzelfsprekend is. Dat het ook anders kan. SUPER!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
wingchun

Dus als ik het goed begrijp zijn Pijlstaartinktvissen

net zo agressief als mensen.
:huh:

t'Is niet te hopen Wing maar deze pijlstaartinktvissen leven in hele grote groepen en je ziet wat er gebeurd. Ze gaan elkaar op vreten, dus te weinig ruimte.
Als dat op deze aardkloot ook gebeurd, (denk overigens dat dat nu al gebeurd) roeien ze elkaar uit. Ondanks de grootte van de zee. Teveel van één soort lokt vernietiging uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...