witte Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Hoe is t nu met je Sjaak???Na het bezoekje aan je moeder??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Owja hmmmm, graving heeft voor mij meer feeling ofzo past beter bij het gevoelso if you don't mind quote: Originally posted by: wingchunWoman, het is craving ipv graving Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Andere kant is Wing:Misschien hadden deze woorden pas volgende week betekenis voor me gehadEn dan had ik er nu overheen gelezen.Als ze op jou mooie woorden draadje zouden staan,zou ik altijd te pas en te onpas kunnen zoeken, naar woordendie op dat moment toepasselijk zijn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Hoi VM. Gaat het weer een beetje met je voetje. Goed rusten meiske en niet forceren.Zelfgeplukte bospaddestoelen? Lijkt me lekker. Ik ben veel in het veld maar durf geen paddestoelen te plukken omdat ik niet weet welke je kunt eten en welke niet. Maar ik ben wel een echte soepmens. Ik brouwel zel ook de meest gekke soepen in elkaar. En vergis je nietmet kinderen. Ze zien en weten meer dan je denkt. Ik dacht vroeger dat mijn kids ook niets wisten. Totdat ik een briefje vond van mijn dochter.Dit begon met........................papa is alcoholist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Lieve Sjaak,Eekhoorntjesbrood is echt wel herkenbaar!!! En Nog een aantal andere ook CHanterelle (weet nie hoe die in het hollands heten??), biefstukzwam..... Wat betreft kids! Groot gelijk! Ook al zijn ze 8 of 3? ze weten echt wel wat er aan de hand is!! Reden te meer om te stoppen!!!Die van jou zijn al groter waarschijnlijk??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Mijn zoon is 15 en mijn dochter is 14. Maar dat briefje is toch al een hele tijd geleden. Maar de kids blijven voor mij de hoofreden om mezelf niet stuk te zuipen. Ik wil nog een heleboel dingen met ze ondernemen. De tijd is er snel genoeg dat ze me niet meer nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Okneeee niet okDenk nog is na over Wing's overdenkingen.Laatste wat ik erover zeg hoorik snap je wel, maar toch vind ik t jammer;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Je ouders zijn zowiezo om voor te schamen in de puberteit SjaakMaar ouders die gedronken hebben zijn helemaal om je voor te schamen.Knap dat je dit weekend zo je best doetEn als het niet voor jezelf is dan maar voor je kinderen.Hou vol!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Ik wacht af wat je gaat doen,en beloof plechtig je er verder niet meer mee lastig te vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Maar sjaak, jij dronk toch alleen in het weekend?Bij mij is het meer een alledaags gedoe, net niet zoveel dat ze het merken (alhoewel???)!Dat moet toch niet zo moeilijk zijn? Je kan toch in de plaats van, leuke dingen gaan doen met de kids??Film, schaatsen...................?'K weet het, makkelijke gezegd natuurlijk!!Maar je hebt een goed begin gemaakt!!!:beer:LiefsN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Goede avond forumgenoten,Een beetje laat....maar iedereen nog de allerbeste wensen voor 2010!Probeer dit jaar, in ieder geval deze avond, drank te laten staan!Het wordt er niet meteen beter op maar na verloop van tijd WEL!!!!!!!!!!IK drink nu bijna 14 maanden niet meer en ik kan alle mensen (zeker de mensen die nog twijfelen....wel/niet drinken) vertellen dat je een ander mens wordt!!!!!!Bekijk het per dag en neem "gewoon"je eerste slok niet!Ik heb zoveel aan dit forum te danken.Het zou echt nooit zonder mijn maatje gelukt zijn.Mijn advies: neem iemand in vertrouwen en accepteer steun.Je moet het wel zelf doen!Dus : GEEF JEZELF HET MOOISTE CADEAU EN STOP MET DIE ZOOI!!!!!!!Fijne avond nog en een goed jaar!!!!Liefs Tine:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Hoi Witte, Het is idd soms moeilijk met die pubers. Toch zeggen ze nog regelmatig dat ik een coole pap ben. Dat vind ik natuurlijk wel leuk. Tuurlijk, bij ons thuis kan veel. Met de vrienden van de kids een groot vuur stoken, feestjes in het achterhuis en verder ben ik regelmatig een gekke papa. Is voor mij ook een ontlaadklep. Alleen is het in het weekend vaak mis want dan is papa zat. En dat ga ik veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Jij ook een goed jaar TineEn bedankt voor je aanmoedigingswoorden....Mooi zo een voorbeeld waar we ons aan op kunnen trekken.Aardig dat je dat zo spontaan aan ons geeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Bedankt Tine!!Ik kan volgen wat je bedoelt!LiefsN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Goeienavond saam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Ik ga der zo vandoor, ik volg hier altijd Dr House en dat is net gedaan dus slaaps ze allemaal!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Vlaamsmeisje, ik drink ook alleen in het weekend. Dit is het eerste weekend in ongeveer 28 jaar ( Ik ben nu bijna 43) dat ik niet drink. Valt verdorie nie mee. Toch doe ik wel vaakleuke dingen met de kids.Morgen gaan we inderdaad schaatsen. Kan me vorig jaar nog goed herinneren dat ik met een vette kater op het ijs stond. Zal nu wel anders zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 gewist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Hoi Wingchun, Heb zitten denken..........................................kan geen reden vinden.Ik heb nog meer zitten denken....................ik kan wel een heleboel redenen vinden om het niet te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Ha die Wingals jij het weet?ik denk dat ik iets zei over lichaam, geest en ziel?i.v.m. lichaamswerk?ik heb gatenkaasdas andere kaas;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Welterusten iedereen, Ik ga zo naar bed. Weer een dag van het weekend overwonnen.Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Sterk van je SjaakComplimenten.Truste en fijne dag morgen op het ijs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 HahahahahahaQuentin TarantinoHij heeft iets met girlpowerJihoe !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Slaap lekker SjaakMorgen lekker fris ontwaken x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Nog even een uurtje borduren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden