Spring naar bijdragen

zaterdag 9 januari

smart

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 335
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vlgs buienradar zou hier nu sneeuw dienen te vallen... Ik zie het niet. 't is ook nooit goed he! Vanmiddag vroeg vertrokken van mn moeder want er zou slecht weer komen. Nou ja, wat niet is....
Vandaag zou mn vader jarig zijn geweest. Ik vond en vind het een rare dag. Slecht geslapen vannacht, vlgs mij wordt de bovenbuurvrouw van mn mem zo doof als een kwartel. Zucht, ff zeiken hoor. Ik voel verdriet en dat is ok. Hoort er ook bij. Ook bijna een jaar geleden dat mn ex is overleden. Al die dooien:(
Verdriet nuchter ervaren is ook nieuw en is goed. Vroeger zou ik zo'n periode in een waas van gepaste dronkenschap hebben doorgebracht. Nu ben ik nuchter en is die vluchtmogelijkheid geen optie meer.

Zit wat te zitten voor de kachel. Tv boeit me niet, is ok. Ben een boek aan het lezen over Boedishme en de twaalf stappen. Vind ik een inspirerend boek. Dus ga ik zo ng maar ff lezen. Deze dagen gaan ook weer voorbij. In de rust van mn eigen huis wat mooi geverfd is. Vind ik fijn, weer even 'aarden'.
Van mn moeder geld gekregen om een plant te kopen en dat heb ik op de terugweg maar meteen gedaan. Met een mooie bloempot want die had ik niet meer. Ook geen planten trouwens. Nu weer wel. Morgen nog beetje schoonmaken en de trap verven. Nog ff bedenken hoe ik dat ga doen als ik ook nog wil slapen:huh: haha.
Soms wil ik vluchten voor al die vervelende gevoelens, logische menselijke reaktie. Denk ik. Groeien betekent soms dat ik pijn heb, verdriet heb. Ik vind het nucher toch beter. Niet gemakkelijker maar beter. Mms is fijner een beter woord. Nou ja, mijmer, zit, gedachten komen en gaan. Ik wilde nog wat opruimen maar dat ga ik lekker niet meer doen. Ff genieten vd stilte, het vuur, de honden en wie weet straks nog de sneeuw. Niet altijd in beweging zijn en de gevoelens ontvluchten.

Ga goed, om met Adam's woorden te spreken.

Sjaak, die onrust is rot. Ik herken het. afleiding kan helpen. Bij mij was die onrust na een paar dagen voorbij, wat het direkte drinken betreft dan. Sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing een hint? Ik zie mijzelf nog niet naar jou komen hoor, maar zo te lezen interesser je je veel voor koken. Koken is een van mijn grootste hobby geweest. Vaak nogal voor wat mensen gekookt. Heeeel veel kookboeken gehad. Voorkeur gaat naar indonesisch, Griekse en zeker de Franse keuken.
Mag altijd graag horen hoe mensen met hun creativiteit om gaan. Of dat nu koken is of schilderen. Maakt niet uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lianne, ik ben der toch nu als Vlaamse he!!

Wing ge moogt ze niet te lang koken, ze worden snel overgaar, beetje "krokannt" zijn ze lekkerer!!

Heb pijn aan m'n voetje!! Heb weeral nie geluisterd en de hele dag rond gelopen! Dus ik voel me nie zo up!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier was het zwaar weer op de weg. Nee Nik, ik was het dekentje vergeten, had wel koffie mee voor-je-weet-maar-nooit, en extra boterhammen. Vanmorgen viel het mee maar vanavond was het moeilijk rijden; overal sneeuwduinen op de weg, soms op de middenstrook 15 cm hoog, en daar dan maar omheen laveren. Kon je een poosje 60 rijden en kwam er weer een enorme sneeuwvlaag langs en was alles plotseling weer wit. Kalm naar de 50 dan maar weer.... erg inspannend.
Normaal kun je er 100 rijden. Dan toch slechts een kwartier later thuis ipv 3 kwartier dus een uur. Dat valt me dan altijd weer zo mee.

Morgenvroeg mag ik ook weer. Hum, ik heb het hardst geroepen om sneeuw, maar zo langzamerhand vind ik het wel genoeg geweest! Ga maar hard STOP roepen nu...

Doen jullie ook allemaal voorzichtig??
Ik ga lekker slapen zo.

Ooohh en: Brigit Kaandorp is al bezig hoor! Dus niet pas morgen.
Veel plezier!

xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hee bam,
nou gelukkig kan ik het relativeren, maar heel vaak post ik iets langs en dan echt geen enkele reactie
en dan gaat het helemaal niet eens over mezelf
maar bijv een discussie over voeding of afvallen, weet ik veel
en dan schrijf ik wat, omdat ik daarvoor een studie heb gedaan en het mijn interesse heeft en dan echt helemaal nul reactie

nou, ik ga mijn moppen boek maar eens opsnorren haha1:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alcohol controle
Tijdens 'n verkeerscontrole houd een agent een dom blondje staande met haar auto. De agent vraagt: "Mag ik uw rijbewijs zien?" "Rijbewijs wat is dat?" "Dat is dat roze briefje, dat ligt meestal in het dashboard kastje." Het blondje vindt dit na lang zoeken. "Mag ik ook even het kentekenbewijs van dit voertuig zien?" "Kentekenbewijs wat is dat?", vraagt ze weer. "Dat is een geel papiertje waar al de gegevens van dit voertuig opstaan, ook dat ligt wel in dat kastje", zeg hij. Terwijl het domme blondje zoekt, kijkt de agent om zich heen, geen mens in de buurt denkt hij. Dit is mijn kans, hij opent zijn gulp net als het domme blondje zich om draait richting de agent. Waarop zij zegt: "Toch weer geen alcohol controle hè."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...