AlbertRemmo Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Woman ik zou de verwarming aan doen op een normale temperatuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Maar wat het meest opmerkelijk en eng van mijn drooglegging is dat ik veel dingen anders beleef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Willie het hoeft niet eng te zijn, `t is wel opmerkelijk jaAccepteren zoals het is en voelen hoe het voelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Ja hoor Co:heart: kom maar op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Lieve Willie, ja natturlijk is dat eng. Je ervaart de realiteit niet meer door een zonnig brilletje. Ikzelf heb een angstpsychose gehad na het stoppen met drinken. Geen zorgen hoor want dat krijg je vlak na het stoppen. Maar je zult denk ik langzaam moeten wennen aan een nieuwe realiteit. Nu je nog sjagerijnig bent voel je de dingen ook veel rottiger. Een hoop dingen heb je nooit bewust beleefd, nu wel.Hopelijk, en dat zal wel, als je een beetje gewend bent aan die nieuwe wereld, en je een stuk afscheid genomen heb van je allerbeste (vriend) zullen er andere vrienden komen die jou het leven een stuk aangenamer kunnen maken. Dat komt zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Hey Co hoe beviel het daggie thuis? Heb je lekker rustigaan kunnen doen wijfie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Heb geprobeerd blauw te vertellen aan de grootste die een hele moeilijke slaper is! We zullen zien he CO of het ook bij 8 jarigen werkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 dag Corijd voorzichtig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Co hé, had zo gehoopt dat je het lekker rustigaan gedaan zou hebben. Maar uitslapen is al heel lekker. Nu vanavond lekker vroeg je koffer weer in en flink slapen.Moet je ver reizen naar je werk? Heeft het bij jou al erg gesneeuwd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Peebee problems againSoms doet ie ut weldan weer nietDegene die het betreft,het antwoord is; Ja!-excuses voor dit ongemak,de baas is al op de hoogte gesteldmaar is wat traag in beantwoordenWellicht ook een gebrekkige button-Goedenavond trouwens allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Isje was dat niet Arita Franklin? Naam zal wel helemaal verkeerd zijn geschreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Gloria Gaynor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Aretha, Bollie, maar maakt nie uit we weten wie je bedoeltLiefs;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Goeie avond Marjo. En alles is schoon? Je hebt niets meer in je mailbox? Ook het gedeelte wat je zelf verzonden hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Isje als je ff googled zul je zeker te weten krijgen wie de ogrinele zangeres was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Nientje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Gloria Gaynor isade jonkies weten ook wel eens wat:D(nl hoe te googlen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 machtswellusteling!ga TV kijkenCanvas, lekker zonder reclame tussendoortot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Wing 1 erwt plus 1 erwt is erwtensoep meer kan ik er niet van maken;)Dus laat dat sullige maar aan mij over hoor ik heb een brede rug:)Mijn dag was heel verrassend eigenlijk, ik ben vanmorgen begonnen met een auto te wassenHoe zo`n auto er uit ziet met op de lak een soort van merengue of schuimgebak na het wassen is wel prachtig maar heel verrassend:huh:Ik heb de wagen even later maar even in een garage gezet om een beetje te ontdooien, toen ging het verder prima:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Nou Isa ik heb dan liever dat je me hier mee bezig houd dan met een marathon:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Wat heb je gewonnen eigenlijk met je vraagstuk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Tot later Jane:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 All clear Bol!Het ding is zeerwispelturigHet zal wel purereflectie zijnIk doe het zelf!Dit bericht kostteook zo'n 14 pogingenMisschien een nieuweban-tactiek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 AR ik laat de auto altijd een kwartier draaien voor vertrek 's ochtends, al dat ontdooien, wat een gedoe!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Leuk Isa kan me er wel iets bij voorstellen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden