Spring naar bijdragen

Woensdag 6 januari 2010


alaine

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 378
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hey Willie,
Hoe is het nu met je darmen? Gaat dat weer wat beter? Misschien is je lichaam nog steeds bezig met het herstellen. Dat duurt gewoon een hele tijd joh. Dadelijk als je weer wat buiten kunt gaan zitten en je genoeg vitaminen krijgt van de zon, moet jij eens kijken. Maar geef je lichaam de tijd.
Natuurlijk wordt je sjagerijnig. Er gebeurd toch heel veel zowel geestelijk als lichamelijk. Vaak denk je nu ik gestopt ben, zal alles veel beter gaan maar de herstelperiode duurt nu eenmaal lang. Ik heb wel eens gehoord dat ieder jaar dat je gedronken hebt, je één maand uit moet trekken voor het herstellen. Ligt er natuurlijk ook aan hoe veel je per keer gedronken hebt, maar rust siert de mens Willie;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat volgens die dokter dat niet echt nodig was???

Ligamenten, distorsie lateraal???

Niet te zien op X-ray, volgens hem ook, hij wou wel maar ?????

Niky, volgens hem duren ligamenten drie weken? Intapen enzo, ijs (hebben we gelukkig genoeg buiten)
Dus je zal je sterk moeten houden, als ik in het water val al strompelend???

Liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Isje maar je kunt ook 50 zijn en nog de benjamin;)

Nien doe je wel lekker rustigaan met je voet nu? Heb je genoeg hulp? Wie zorgt er nu voor de kids en manlief?

Nikniet hoe is het verder met jou? Heb je nu veel last van ontwenningsverschijnselen of valt dat mee? En trek in drank?
We horen je zo weinig hier over praten. En ik denk dat deze dingen nu zo belangrijk zijn. Dat met ons te delen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, Door dat ik niet meer drink snoep ik veel chocolade (puur) en dat laxeert behoorlijk. Voor de rest gaat het veel beter.
Een bloeddruk meter heb ik natuurlijk maar zodra ik meet stijgt deze dus ik laat het de dr. doen.
Van de jicht aanvallen ben ik nog lang niet af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve allemaal,

Ik heb inmiddels een barstende koppijn erbij .... mogelijk een effect van "op weg naar droogdag 4 van 28 ? " .... wie het weet mag het zeggen .... ik ga nog even mijn e-posjes ( emails ) bekijken en dan ons slaap ....

veel dank voor julllie steun

Nick, in zijn bootje met alleen maar water in vloeibare en vaste vorm

:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Willie dat snoepen kennen veel van ons wel. Als dat nog een laxeert verlies je ook veel vocht. Maar ik had toen gezegd over die pilletjes waar ik weer de naam weer niet van weet maar die stoppen de diaree.
Val je ook veel af?
Hoe hoog is je bloeddruk? Drink je nog wel genoeg? Je hebt zeker twee liter vocht per dag nodig. Als je dan nog diaree hebt is dat niet goed.
Willie Norit, zo heet dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn toiletgang is ook erg soepeltjes. Soms wel twee keer per dag.
Toen ik nog dronk had ik heel erg last van verstoppingen, soms wel een paar dagen lang.
Tegen diarree werkt cola (gewone, geen light) goed, in combinatie met 2 bananen.
En ik heb altijd wel het idee dat er dan iets uit je lijf moet wat niet klopt, dus dan zal het wel nodig zijn ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké Willie, en wat Woman schreef? Bananen? En hard gekookte eieren? Wit brood of beschuit?

Hoe hoog is jouw bloeddruk?

Ik heb zelfs ooit gehoord dat gedroogde abrikozen je bloeddruk omlaag laten gaan. Dan moeten ze geloof ik wel uit Australië komen. Maar dat schijnt erg goed te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik even een vraag
Mn lekkage, kan nog steeds niets aan gedaan worden want het moet + 6 zijn wil de dakdekker het vast kunnen zetten . Door de lijm die hecht anders niet
De lekkage zit vlakbij mn kachel
Kachel uit of kachel aan ?

Warmte en vocht = rotten ?
Warmte en vocht = opdrogen ?

Graag uw mening.....
Ik gebruik de ruimte nauwelijks dus de kachel staat nu uit..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...