BamBam Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Heel goed Akelei.Haddock zou zeggen;'net miege, mar dwaan". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 BB het gaat hartstikke goed met me.Ben alweer twee weken aan het werk en dat bevalt prima maar nog heel erg moe en moet uitkijken voor teveel hooi op mijn vork.Maar dat zal over gaan als ik meer wen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Mooi EM. Vergeet je je herstel niet? Ik wil altijd te snel en dat wreekt zich. Take care.Ik ga opslomen. Later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Lekker invriezen, Winchi !!!!Of een buurman blij maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Hee ERJij weer hier?Goed te lezen dat je weer aan het werk bent!!!Respect voor jou Bam bam Ik hoop dat Marjo het beste uit zichzelf weet te halen.Vol vertrouwen wacht ik het afDingen doen, is hoe simpel het ook klinkt, toch de allerbeste manier AkeleiIk hoop dat je, je eigen motor kunt zijn in deze moeilijke tijd, hoe lastig dat ook soms is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Wing, in de diepvries, doe ik ook.Je kunt nl geen kleine pan snert koken en niks is lekkerder als het koud is buiten dat je nog lekkere snert in de vriezer hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Mmmm denk dat er genoeg mensen van het forumgek zijn op zelfgemaakte erwtensoep Wing.Misschien kun je je eigen meeting organiseren... hihi (grapje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Als ik het goed heb gaat het in deze volgorde-eerst drink je af en toe eens een glas-dan wordt drank een gewoonte, een middel om het bv gezellig te hebben, of te ontspannen-dan wordt drank een doel, zoveel mogelijk zuipen dus, en bv het etentje gaat niet meer om het eten maar om de drank-dan gaat de drank je in de weg zitten, je kan niet meer zonder en functioneert niet meer lekker-je besluit maatregelen te nemen, en te minderen. Dat duurt een tijdje-dan besluit je definitief te stoppen Zoiets ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Dat doe ik ook, Winchi, als ik een taart bak of iets dergelijks zit ik na een halve taart vol, de rest gaat naar de buren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Dus toch een meeting Wing, ik hou me aanbevoelen.BB dat is mijn valkuil ook, te snel willen maar ik ben goed bezig met mezelf hoor.Doe rustig aan.Witte, ik was er de hele tijd wel maar niet meer zoveel he, en niet iedere dag.Fijn om je te lezen ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Een meeting zeggen we toch, Wing.....Je denkt de tafel mooi, maakt er een koud/warm buffet open weg zijn al je kook zorgen.Daarvoor in de plaats allemaal complimentjes dat je zo en geweldige kok bent.Hoe simpel en makkelijk kan het zijn als kok in de dop???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 YessssWing confuusDas de eerste overwinning hier.Geen erwtensoep die lekkerder smaakt nu.Maar ok, nu serieus...Blijft toch echt over dat je er genoeg mensenblij mee kan maken hoor Wing.Zet ff je brein aan het werk, wie je er blij mee kan maken(en voor je het weet heb je te kort erwtensoep gemaakt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Nou das helemaal jammer dan ER,Ik lees hier iedere dag, maar heb je echt niet gelezen hoor, ondanks je er heel de tijd wel was....Maaaaaaar in ieder geval ben ik blij te lezen dat het goed met je gaat en dat je weer lekker aan het werk bent.Als er toch iets niet makkelijk was dan was het wel je werk. Gelukkig dat ze daar op tijd ingezien hebben dat ze een goeie kracht, niet zomaar aan de kant konden zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Wing: I LIKE INTENS FOUTE JOKES:devil:Ok ok, we moeten idd big brother Tactus nietvergeten in deze.....Ik laat het voor wat het is....En das moeilijkkkkkkkkkk joh voor zo een nieuwschierig aagje als ik pfffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 ok snertjongzoek de buuf met een diepvriesbied haar wat bakjes aanen vraag in ruil wat ruimte voor jezelfLukt dat niet stja ik heb hier alleen maar snert in blik:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Mensen ik ga weer af sluiten. Tot morgen. Trusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Ik heb ook een lekker prutje opstaanBen laat vandaag want ik heb zowat het hele huis doorgewerkt. Wasje draaien, badkamer schoon, de bezem over de woonkamervloer. Nu is er weer een heleboel schoon en ga ik lekker chillen, beetje borduren, beetje eten nog, dat soort dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Slaap lekker Bolletje xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Sweety ,lord Byron!! Sweety!! Goed onschrift! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Mocht het uit de hand lopen met je buum,Zet het in de tuin.......Met dit weer, zo rond het vriespunt, is eigenlijk alles goed genoeg...Ook voor buurfie en zeker voor buum:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Nah ik ga ook maar afsluiten....Zal het je niet al te moeilijk maken Wing met je volle pan;)truste iedereen.......Laterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Ik ga ook maar afnokken met een melkieals ik die lekkere snert dan toch niet in hetvooruitzicht heb. Laat je nog ff weten Wingof het gelukt is? En wens buum maar sterkte dan,maar zal m ook wel lusten!(dat soepie dus)Welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 De erwtensoep heeft ons ingehaald....De visualisatie werd aangespoord door de hamschijf van een kilo,en de daarvan te trekken.... 4 liter erwtensoep....Toch fijn te weten dat we op de hoogte worden gehouden van het "erwtensoep debakel", waar intussen zowel wijals Wing zijn buren inmiddels bij betrokken zijn...Nu echt weg......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 ZoPilletje zit erinDat u het even weetIs nogal belangrijkMorgen lekker genietenflamenco dansen van een vriendin, misschien wel heel echt, in zo'n zaaltje met live muziek en mensen in kostuum in een kring, en dan gaan ze omstebeurt dansen. Misschien zit er nog wel een buikdansje in voor mij, vrees van niet maar je weet maar nooit. Zou wel eens met mn vriendin een dansduel willen, zij flamenco en ik buikdans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Wie nog hier ?Waar is de zekerheid dat er altijd nog iemand hier is ?Stukje film gezien over een verlamde man op ned. 2Zo had ik er eigenlijk ook bij moeten liggenDat alles het nog doet is een wonder(alleen mn opperhuid van mn rechterlichaamshelft is ongevoelig, dat merkte ik ook met het zetten van mn tattoo)Ik had eigenlijk helemaal niet moeten leven, en als dan toch tot mn nek verlamd...met een rietje in mn mond letters intoetsen Ik heb weggezapt, dat kan ik doen, wegzappen. De realiteit die eigenlijk had moeten zijn. Nog meer dansen dan maar ? Van vreugde...Wat een geluk...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden