Soothe Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Rudy, zoiets bedoelde ik ook.Maar jij zegt het.Het is goed zoals het is!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Ja nu weet ik het niet meer hoor. Volg ideëen van anderen op maar het loopt nu in de soep.Rudie jij had je gisteren toch ook aan geboden? Het gaat er mij om dat we iets extra's gaan doen voor Marjo. Even een tikkeltje meer aandacht besteden aan haar. Dat is de opzet.Tuurlijk besteed het forum al genoeg aandacht aan mensen maar dat ene extraatje kan nooit kwaad.Dus voor diegene die toch iets willen doen. Laten we door gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Bolletje, het hoeft niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Er wordt ruimschoots aandacht aan haar besteed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Oké dan gaat het gewoon over, dan moeten we het maar anders doen. Als iemand een ander idee heeft, b.v. een apart gedichtendraadje? Prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Lieve Bol loslaten maar weerhet gaat om marjoen die zegt hoeft nietik ben zo al blij genoeg met jullieNiets doenmaar er zijnis een andere vorm vaniets doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Hallo allemaal,Al heel lang niet meer op het forum geweest. En toevallig dacht ik vanmiddag, kom laat ik eens kijken.En lees jullie idee. En wil toch even mijn visie erop geven.Ik denk, dat het niet de bedoeling is van dit forum, om geld of goederen te gaan geven aan medelotgenoten. Omdat je elkaar niet allemaal lijfelijk kent, niet weet of er verkeerd mee omgegaan gaat worden. Kortom, niet doen. In het verleden,is hier al vaker in een opwelling zoiets geprobeerd.En door Tactus afgeblazen. En een alcoholist is en blijft onberekenbaar.Tevens maak ik even gebruik van deze mogelijkheid, te laten weten hoe het met me gaat.Het gaat nog steeds fantastisch, totaal geen trek of behoefte aan alcohol. Ik denk er niet meer aan. Het is uit mijn systeem gewist. Ik ga nog naar AA toe. Niet meer elke week, maar zoals het me uitkomt. Om toch nog een vinger aan de pols te houden. En ik kan alleen maar zeggen tegen degenen die nog niet weten, wat te doen.STOPPEN, KAPPEN MET DIE ROTSOOI. Is mijn ervaring. Het is nog steeds de beste stap, die ik in mijn leven heb gezet.Groeten, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Bol er is inderdaad veel aandacht besteed aan Marjo.En dat is terecht, hartverwarmend.Ik heb een toezegging gedaan en mag daar ten alle tijden op terug komen.In eerste instantie heb ik ja gezegd tegen het cadeau.Toen wist ik nog niet wat ik nu weet.Als Marjo de wens te kennen geeft liever geen cadeau te willen,respecteer ik dat.Ik zou het gênant vinden, ondanks haar wens, toch met een cadeau aan te komen.Ik heb begrepen dat Marjo ons daarom niet minder graag ziet.Als je ondanks toch doorgaat met organiseren kun je je afvragen of het nog wel om Marjo gaat of dat jezelf graag in de picture wilt staan?Terwijl ik weet dat je dat waarschijnlijk niet bewust doet is dat wel mijn gevoel NU.Van mij voor jou Bol:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Nee nee Rudie absoluut niet. Ik heb het al naast me neer gelegd hoor. Vanochtend al.Het ging me echt om Marjo. Maar ik laat het graag rusten hoor. Geen probleem.Ik heb trouwens niet gelezen dat Marjo geen kado wil. Zal daar wel weer overheen gelezen hebben, anders was ik al eerder gestopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Weet je Bol, dit hele voorval of situatie raakt me diep in mijn hart.Voor mij heeft dit alles te maken met mensen in hun waarde laten.Ik weet uit een ver verleden hoe voor mij is beslist en besloten tegen mijn zin in.Pijnlijk en verdrietig.Aan de hand van mijn schrijven hoef je niet te stoppen met organiseren.Het is maar een mening. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Rudie dat spijt me ontzettend. Nee ik zelf heb besloten om er geen aandacht meer aan te besteden, maar nogmaals ik heb niet gelezen dat Marjo geen kado wilde.Maar ik vind het vervelend dat er bij jou, gevoelens naar boven gekomen zijn uit het verleden door dit gebeuren.Ik hoop echt dat je er gauw overheen bent. Nogmaals het spijt me ontzettend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 zie de quote van 9.26 uur Bol,en dan deze draad sluiten??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Aa nu begrijp ik het. Ik lees niet altijd de avonddraadjes als ik vroeg al sluit en de volgende dag weer op start.Dom dom dom. Sorrie nogmaals. Dar bedankt dat je het op gezocht hebt voor me.En nu leggen we het echt naast ons neer!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Rudy, en precies jij zou dan moeten weten hoezeer Bol haar best heeft gedaan om spontaan iets leuks voor iemand te doen.Je schrijft vaak prachtige dingen, maar kom je nu werkelijk wel eens uit je cocon van "ogot ik was een alcoholist"?Ook al was ik het niet zo eens met het idee van Bol, je hoeft het niet meteen op je verleden te betrekken. Weet je hoe je daar ook een ander mee kan belasten?Voor de rest lieve groet.En Bol, Marjo heeft aangegeven dat ze geen kado wil, en dat zullen we dan respecteren. Maar ik respecteer jouw liefdevolle inzet ook, en heb het geen moment gezien als: jezelf in de picture willen zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Jouw antwoord Bol, verbaasd me.Het is juist de bedoeling dat de oude troep naar boven komt.De pijn en het verdriet van vroeger onder ogen zien.Verwerken en in het nieuwe leven mee leren leven.Het onderscheidt kunnen maken tussen toen en nu.Niet IN maar MET het verleden leven.Een positieve opstelling.Je hoeft je daarom niet te verontschuldigen.Ik moet je dankbaar zijn.Alsnog bedankt dus.Nu is het wel zo dat ik mijn verleden grotendeels een plek heb gegeven.De pijn is daarom minder voelbaar , maar is er nog wel.Wat me beroerd zet mijn leven niet meer op zijn kop.Ik word er niet meer door ingehaald.En ik ga er niet meer van drinken.Want niet kunnen omgaan met mijn verleden is een belangrijke oorzaak geweest van mijn drankmisbruik.Ga goed Bol, ga nuchter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francois Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Ik kan me dat heel goed voorstellen van Marjo, en het is vast lief bedoelt. Maar bolletje, zou jij het werkelijk leuk vinden als ze dit voor jou zouden gaan organiseren, zo open en voor iedereen zichtbaar op een forum?Francois Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Vie je hebt mij helaas niet begrepen.Je zit op een ander niveau te denken dan ik.En daar moet je het mee doen, want anders kan ik het niet uitleggen.Groet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Rudy, iedereen zit op een ander niveau te denken als een ander, en jij net zo goed. Denk jij op mijn niveau dan? Maar het maakt niet uit, ik vind je toch wel aardig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Er zijn mensen die op een zelfde niveau denken, VieWij in ieder geval niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Ja, okee hoor, over en sluiten.Heb hier lekker geen zin in, over tot de dingen van de dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Dar ik heb tactive gevraagd het draadje te sluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Ik zou kunnen zeggen;Cut da crap!Maar ik doe het niet...Ik ben niet meer bijzonderdan een ieder van onsIk voelde me even gevleidDat is mijn valkuilWe learnNo worries, Nothing really matters!En toch was dit belangrijk, een lesHee Bol! It's okee!We learnThat matters! Just keep on practising! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden