niknok Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Hallo AR .... dubbele uitzendingen van Nina ----- haar handelsmerk; ik kan het niet ! Vlaamsche PC 's Bolletje , je hebt gelijk ; Piranja 's leven op de amazone ; dat is niet de bestemming van ons bootje Mede namens Nina : Lieve Bolletje, wil je een dagje met ons meevaren; wij zorgen ook voor de hapjes en de drankjes ! Vertel even aan welke rivier we je kunnen oppikken PS Ik drink dankzij ADB 10 % van wat ik dronk !!! De laaste even week even niet, op een mini-uitglijertje na ! Vraag maar aan VM > wij hebben een inter-plo-kom-foon-contact Nik, hulp-linguist, maar ook vriend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:Voor Nina en Bolletje .... eerlijk delen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Mag ik een beetje meer vandaag?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Ja hoor Nieneke. Je hebt die hartjes zo verdiend. Zou je niet eens bij het maatsch. werk kunnen gaan praten? Misschien kunnen die je moeder overtuigen dat het zo niet meer gaat? Misschien dat de huisarts dat kan, of kan mee denken naar een oplossing.Ze mag dit toch niet van jou verwachten:( Misschien heeft ze zelf niet in de gate dat ze zo is, en moet dat haar eens goed duidelijk gemaakt worden.Lieve Nik. ik wil wel graag mee hoor. Mogen m'n diertjes ook mee? Gratis eitjes. Ik woon vlak bij de dommel. Kun je ma daar komen halen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Woman Heb net de rest van Het derde Testament nog even bekeken de buikdans dan, het vervolg had ik al gezien.Een mooi mens die Dr. Kaouthar Darmoni, in alle opzichten, met hele frisse ideeen en een goede kijk op lichaambeleving en genieten!Dat stuk erna over Paul Somberg en zijn vrouwvond ik trouwens even indrukwekkend, wat een optimist die mangeweldig en ik ken dat boek, vorig jaar cadeau gedaan aan mn zwager. Heeft alleen niet meer geholpen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:Bij deze dan Nina een paar extra voor jouWas niet geheel mijn stijl vandaar de aanpassing;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 quote: Originally posted by: womanVanavond komt nog een héle late film on tievie ">http://www.tvgids.nl/artikel/3...huiveringwekkend/ Met Harvey Keitel Ken 'm dacht ik alLawrence o A. al gezien?Of anders de IQ quiz... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Fantastisch AR !! K. slaapt en zonder hem ben ik lost op de interlijnen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 quote: Originally posted by: niknokHolland , land van mest en mist en vieze regen ( Marsman ) Nik, hulp-linguist Nikover Nederlandlievelingsdichter(één van)ook een sombere...IN NEDERLANDMoet je kennen als roeier!In Nederland wil ik niet leven,Men moet er steeds zijn lusten reven,Ter wille van de goede buren,Die gretig door elk gaatje gluren.'k Ga liever leven in de steppen,Waar men geen last heeft van zijn naasten:Om 't krijschen van mijn lust zal zich geen reiger reppen,Geen vos zijn tred verhaasten.In Nederland wil ik niet sterven,En in de natte grond bedervenWaarop men nimmer heeft geleefd.Dan blijf ik liever hunkrend zwervenEn kom terecht bij de nomaden.Mijn landgenooten smaden mij: ,,Hij is mislukt."Ja, dat ik hen niet meer kon schaden,Heeft mij in vrijheid nog te vaak bedrukt.In Nederland wil ik niet leven,Men moet er altijd naar iets streven,Om 't welzijn van zijn medemenschen denken.In het geniep slechts mag men krenken,Maar niet een facie ranslen dat het knalt,Alleen omdat die trek mij niet bevalt.Iemand mishandlen zonder redenGetuigt van tuchtelooze zeden.Ik wil niet in die smalle huizen wonen.Die Leelijkheid in steden en in dorpenBij duizendtallen heeft geworpen...Daar loopen allen met een stijve boord- Uit stijlgevoel niet, om te toonenDat men wel weet hoe het behoort -Des Zondags om elkaar te groetenDe straten door in zwarte stoeten.In Nederland wil ik niet blijven,Ik zou dichtgroeien en verstijven.Het gaat mij daar te kalm, te deftig,Men spreekt er langzaam, wordt nooit heftig,En danst nooit op het slappe koord.Wel worden weerloozen gekweld,Nooit wordt zoo'n plompe boerenkop gesneld,En nooit, neen nooit gebeurt een mooie passiemoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Geeft niet Nien, het zal je toch ooit gaan lukken hoor:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 AR!!!!Alf van wie is dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 VMVan Slauerhoffgeweldig dichteren scheepsartsvocht misschien ooktegen Sirenes:Dhttp://nl.wikipedia.org/wiki/J._Slauerhoff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Trouwens ,Alf "de slimste mens " op de Belische tv is ook niet slecht!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 VMNee zeker niet, ik ken hetZelf vind ik 2 voor 12 de leukste kennisquiz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Ga effe bankhangen en IQ quizenmet vrouw........opperste concentratie duswant moet wel beter zijn:Dnatuurlijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Vriend van slauerhoff, Voor Alfhttp://www.youtube.com/watch?v=bjdi1cyFOJo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Lieve allemaal. Deze dame gaat weer af sluiten voor vandaag. Nog een hele fijne avond en tot morgen weer. Nieneke rustigaan vanavond nog hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Ik ga ook slapen truste Isa:lips:Truste Bol:lips:Truste allemaal:lips:Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Akelei:heart:, je hebt je plek gevonden er is hier altijd wel iemand die schrijft hoorSoms is het hier wat stiller en soms is het hier wat drukkerVraag maar en ik blijf nog even op voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Akelei,Voor een woensdagavond is het inderdaad stil hier.Het is heel wisselend; als je even later terugkomt bij je PC heeft er meestal al iemand gereageerd. Soms als het erg druk is gaat de discussie zo over je heen, dat je niet eens gelezen wordt (of er wordt soms niet op je gereageerd). Maar meestal is er wel iemand hoor!Overigens: er zitten er momenteel ook 12 gebruikers op de chatsite van Caro (daar kun je eventueel ook kijken als het hier erg stil is). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Ik ga zappen op mijn bed, met een potje thee erbij.Tot morgen hopelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 17 ingelogden en geen contactis dit een forumhello, where is everybody? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 oeps, foutjeik dacht ook al,17 en zo saai?Maar ik heb dit forum als icoon op mijn scherm voor vast en krijgdus steeds een hele oude situatie als eerste op ADBen daar trap ik dus nog dagelijks in want er staat dan ook eenpbtje te knipperen, die er al lang niet meer is.heeft iemand hier een tip voor, zodat ik een neutraal inlogADB op mijn scherm krijg? Heb destijds de aan wijzingen van Houtje opgevolgd, en het scheelt idd handelingen, maar ik denk dat het nog betrer kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francois Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Ja hallo Jane, waar wil je over praten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 ik heb niks specifieks Francois, zit me af te vragenof er vroeg in zal duiken met een boekof dat er hier nog iets gebeurtmaar het is duidelijk komkommertijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden