VM1 Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Bedankt Freddy!!!Desi,Jij had toch ook een soort een cva gehad? Ben je dan fysiek nu ok? Drink je nog? Dronk je vroeger echt veel, dagelijks? Je hoeft niet te antwoorden als deze vragen te rechtstreeks zijn?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Bedankt Freddy!!!Jij had toch ook een soort een cva gehad? Ben je dan fysiek nu ok? Drink je nog? Dronk je vroeger echt veel, dagelijks? Je hoeft niet te antwoorden als deze vragen te rechtstreeks zijn?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Het is me vorig jaar 5 maanden gelukt. Ik ben opgenomen geweest en had niet eens zucht. Toen ik thuis was en ik was veel alleen ging het weer grandioos mis tot verdriet van mijn partner en kinderen. Toen werd het vallen en opstaan. 1 week niks, 1 dag wel, 2 weken niks,1 dag wel enz.enz. Het hangt van mijn emotionele toestand af. Vooral het gat nadat ik 30 jaar aan een stuk heb gewerkt wat ontstond( dus missen van de structuur wat je dan hebt) maakte me zwak. Depressiviteit enz.. Op het moment is mijn structuur nog niks maar ik sta wel steevast om 6.30 uur met mijn partner op. (Daarom ben ik vroeg op het forum). Ga nooit meer terug en probeer me aan mijn planning te houden. Wat dus bijna niet lukt. Uitstel van vanalles en nog wat maakt me nog zwakker. Dat is mijn valkuil. Alleen zijn en emotionele zwakheid door allerlei gebeurtenissen om me heen. Zoek naar een zinvolle invulling maar lukt nog niet. Maar ik ga stug door. Eens moet het toch lukken, nietwaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 In alle geval sterkte Desi!!!!Natuurlijk gaat het lukken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Goedendag dames en herenIk ben ook in da houseVoel me wel okStraks met Zowie naar de dierenarts, voor prikjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Waarom Zowie? Woman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Sjaak, goed dat je er weer bent. Ik meld me elke dag eventjes hier. Ook als ik het razenddruk hebGewoon even gedag zeggen is ook okHet houdt me scherp. Dit weekend dus een bruiloft voor jou. Dat wordt lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Voor de jaarlijkse prikjes VMEn dr poepertje moet uitgeknepen worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Ik heb 13 jaar geleden een aneurisma gehad en geheel hersteld na een zware operatie. Daarna zijn de problemen begonnen. Sta nu op de wachtlijst voor een neuro psychologisch onderzoek. Misschien zijn de problemen op cognitieve vlak, het stressen bij plannen en dat ik mijn remmen niet onder controle heb (zoals bij drinken) wel een oorzaak. Daarnaast ben ik in opstand gekomen tegen het leven voor mijn CVA en heeft mijn huwelijk gekost met zware emotionele stress. Wie zal het weten? Ik ga eerst die test eens doen. Dat kan ook pas als je minimaal 6 weken middelen vrij bent. Dus dat komt nog. Ik dronk nooit dagelijks alleen als mijn problemen boven mijn hoofd groeiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Hallo Desi ,Goede dat je hier bent. Je zal veel steun van ons krijgen. Je moet er wel rekening meehouden dat "elke vogel op dit forum zijn eigen lied zingt ".Dan kan je soms gaan denken dat ze jou niet "horen " of "lezen ". Het mooie van dit forum is dat iedereen op dit forum elkaar toch helpt en begaan is met elkaar. Zoek fouten niet bij je zelf. Dat doen anderen wel voor je ! een FORUM is een groot PLEIN in de open lucht waar het lekker zwoel is en ook leeker onder een plataan kan gaan zitten. Hou je haaks Desi ! Nik --> aan Desi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Wat heb ik het dan makkelijk wat betreft structuur Desi!Met een drukke baan en schoolgaande kinderen wordt ik in een drukke structuur gedwongen; volg daarnaast ook nog een opleiding.Ik merk nu dat dat het inderdaad gemakkelijker maakt; ik ben steeds bezig.Aan de andere kant maakte de drukte juist ook dat ik de stress wilde wegdrinken; iets waar ik op vakanties vervolgens dus ook helemaal geen last van had.Blijkbaar gaat het om de gulden middenweg, zoals altijd. Ik heb bewondering voor de manier waarop jij je er doorheen slaat! Overigens ook voor je partner. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Dank jullie. Geeft me moed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Nik, ik merk dat de laatste dagen ook mensen bezig zijn op het chatforum van Caro. Om alles bij te houden zou je dus heen en weer kunnen tussen chat en forum; dat wordt me wel een beetje veel en onoverzichtelijk.Wel leuk om mijn eerste chatbericht te plaatsen, maar in het verleden heb ik vaker gemerkt dat mensen een voorkeur voor een van beiden ontwikkelen en dat je elkaar vervolgens dus uit het oog verliest (de helft althans).Voralsnog heeft ADB veel goodwill bij mij en blijf ik nog een tijdje hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 VM zijt gij in foro ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Nina is op de chatsite (en zoals zichtbaar: niet ingelogd alhier).Hedde gij 't brilleke nie op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Goeiedag!Mag ik gewoon hier blijven? Wel of niet alcoholgerelateerd, wel of niet leuk, met of zonder eigen mening, het zal me een biet wezen!Ik ben het helemaal met je eens Nik, ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is.En je kunt niet op iedereen reageren maar we zitten wel bij elkaar op het plein, onder de plataan.Mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Hoe kom ik op de chatsite? (misschien domme vraag). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 www.chat-forum2go.nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Zwaardvechtende knikker spelers die na 10 min . te beginnen zwaarvechten!!Is Niky nog aan boord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 lukt niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 goedemiddag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Voor allebei Fred, sorry maar pb is vol en gedoe om hem leeg te maken!!!LiefsN; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Hallo jacc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 ha desi, gaat het ? Ik ben nog even aan het bijlezen van vandaag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Woman, jammer dat ik steeds error msgs krijg!! Mijn pb is ook vol en zou ook zo'n onderschrift willen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden